menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Ereprijs

Ga naar meest recente reactie

mia_heyl7

Mia_heyl7

ondertussen weet ik, wat ik voor "een soort" munt aanzag, gewoon, onkruid is dat ereprijs noermt
in het tuincenter verkocht men mij: Silvanet hardnekkig onkruid, en weet je wat? de ereprijs lacht ons
uit.
ik ben nu al een 12 tal dagen ereprijs aan't plukken, overal waar ik een lopende veter zie, vastpakken en voorzichtig lostrekken.
het is een langdurig en smerig werkje, ik krijg de geur van ereprijs precies niet meer van m'n handen.
zaterdag 27 september 2014 - 17:18
kurt

Kurt

Beste,

Silvanet is een zeer breed inzetbaar bestrijdingsmiddel oa tegen heermoes, zevenblad, winde,... maar het zal niet helpen tegen ereprijs. Ze hebben u in dat tuincentrum in spijtig genoeg een foutief product aangeboden.

Tot enkele maanden terug was er nog een product Dicoplus dat kon worden ingezet tegen ereprijs, maar dat mag sinds kort niet meer van Europa.

Misschien kennen anderen hier op het forum wel nog producten tegen ereprijs anders wordt het inderdaad plukken.
zaterdag 27 september 2014 - 17:36
mia_heyl7

Mia_heyl7

dank U,
zaterdag 27 september 2014 - 18:36
Tuinman65

Tuinman65

Dat plukken en blijven plukken gaat niet veel helpen want je kan het heel moeilijk uittrekken en het komt terug.
Probeer eens met Starane Kombi, volgens mij toch het beste product tegen dit vervelend onkruid.
Leo
zaterdag 27 september 2014 - 22:38
mia_heyl7

Mia_heyl7

ik had gedacht van een totale verdelger, en volgend jaar terug inzaaien
zaterdag 27 september 2014 - 22:45
Patrikc

Patrikc

Maak u geen illusies, die ereprijs is vlugger terug dan uw gras.
Leven en laten leven...
zaterdag 27 september 2014 - 22:48
vloeiende

Vloeiende

Leo, ook Starane kombi is zelfs al enkele jaren verboden en uit de handel.(maar werkte wel degelijk tegen ereprijs) Denk eraan dat Starane nog verkocht wordt maar andere samenstelling heeft.
Het spijtige is dat de mensen "vergeten" een etiket te lezen ALVORENS ze een product willen gebruiken, ook al adviseerdt de verkoper iets lees ALTIJD EERST de bijsluiter alvorens je een voor jou nieuw product gebruikt.
Zeer spijtig. Momenteel zal je niet veel vinden dat ereprijs selectief verdelgt, en zoals al aangegeven, het komt terug.
zondag 28 september 2014 - 20:41
mia_heyl7

Mia_heyl7

dan zijn dat twee woekeraars die ik van buurvrouw kreeg, en twee, waar schijnbaar geen kruid tegen gewassen is.
dank allemaal voor jullie adviezen,
zondag 28 september 2014 - 20:44

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon