menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 2

Blauwe druifjes laten op zich wachten

Ga naar meest recente reactie

Jamal

Jamal

Beste allemaal. Ik heb blauwe druifjes geplant in de tuin. Ik zie nu allerlei groene steeltjes voortkomen uit de geplante bloembollen echter zijn de bloemetjes helaas nergens te bekennen. Heeft iemand een idee hoe dit kan komen? En kan ik nog iets doen om ervoor te zorgen dat hij bloemetjes wel komen? Ik zie jullie reacties heel graag tegemoet

Bloemen & Planten

vrijdag 31 maart 2017 - 15:30
LT

LT

Slaat dit jaar misschien over. In 2018 kun je dan verwachten.
vrijdag 31 maart 2017 - 16:47
Carib

Carib

Bij blauwe druifjes is het blad altijd eerder dan de bloemen. Als er niet binnenkort bloemen verschijnen, dan waren de bollen kwalitatief onder de maat.
vrijdag 31 maart 2017 - 18:15
c j de k

C j de k

Hoe diep staan ze , het blad lijkt zo kort vandaar mijn vraag ???
vrijdag 31 maart 2017 - 19:27
Oriana_VV

Oriana_VV

Bij mij waren ze het eerste jaar (laat geplant) ook erg laat. Toen kwamen ze wel door, maar waren het echt korte plantjes. Nu, het volgende jaar staan ze erg hoog op hun steel. Ik zie het nog niet te somber in.
vrijdag 31 maart 2017 - 20:47
Dunya

Dunya

Achter in de tuin bloeien ze al maar vooraan in het noorden zie ik ook alleen groen. Het kan nog komen maar ze staan inderdaad nogal dunnetjes.
zaterdag 1 april 2017 - 08:39
Jamal

Jamal

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik ze ook laat heb geplant, maar ik dacht laat planten betekent ook laat in bloei komen.. Als ze dit jaar niet komen dan hoop ik ze wel volgend jaar te kunnen verwelkomen in mijn tuin.
donderdag 6 april 2017 - 09:24
Dunya

Dunya

In ieder geval zijn ze oersterk en komen ieder jaar terug.
vrijdag 7 april 2017 - 08:32

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon