menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Snoeien

betula

Betula

Het is alweer even geleden dat ik nog eens ben ingelogt op het forum .
Niet dat ik niet ben komen kijken maar het ontbrak mij meestal aan tijd om lang te gaan
rond kijken op alle voor mij interessante forumonderdelen.en dat zijn er toch nogal wat.
Maar nu mijn vraag om lang zoekwerk en eventueel "overbodige" vragen van nieuwe leden te vermijden.
Begrijp me niet verkeerd , ik vind het keitof te zien hoeveel interesse er is voor dit forum.
mijn vraag is om een apart forumonderdeel te kreeeren om de vragen ivm de snoei van bepaalde
planten te bespreken.
Ik heb ondervonden dat er soms nogal wat tegenstrijdigheden de ronde gaan.
Mocht er nu een apart onderdeel bestaan dan kunnen we dit beter bespreken en "voora"l op punt stellen.
Ook omdat er veel vragen terug komen bestaat de mogelijkheid dit per plant te omschrijven .
Zodat we op termijn een goede betrouwbare snoeilijst ter beschikking hebben,en niet te lang moeten zoeken naar een oplossing op maat.
Groetjes Betula
vrijdag 30 november 2007 - 13:17
semperfi

Semperfi

Hoi Betula,
Zoals Kurt - terecht - reeds heeft beweerd ; hij kan niet tot in het oneindige forumonderdelen maken.
Maar ja, ik had "SERRES" voorgesteld en uw onderwep "SNOEIEN" vind ik persoonlijk ook erg interessant ....
Anders moeten we maar grasduinen in de diverse onderwerpen en dan komen we ook aan de bak.
Al bij al is het forum toch erg verzorgd en overzichtelijk.
Afwachten wat de Meester zegt.
Grutjes,
Bob
vrijdag 30 november 2007 - 17:40
hugo

Hugo

hoi betula, zal bij tuinonderhoud een topic 'snoeien' vastpinnen, dan blijft dit steeds bovenaan staan

groetjes
vrijdag 30 november 2007 - 18:38
betula

Tekst aangepast

Betula

Hugo,
Dat vind ik prima denk alleen dat met een topic voor snoeien het overzicht wat verloren gaat.
Omdat er geen plantenlijst kan gemaakt worden komen deze kriskras door elkaar.
Eerst efkes afwachten om te zien dat er genoeg interesse is.
En nu hopen dat er veel vragen en nuttige antwoorden komen zodat we
allen kunnen bijdragen tot een overzichtelijke snoeilijst.
mvg ikke
zaterdag 1 december 2007 - 15:10

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon