menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Kiwi jenny

Ga naar meest recente reactie

an

An

[afbeelding verwijderd niet-https]
deze is per ongeluk af gebroken moet ik nog wet aan die afgebroken plek doen aan die plant gisteravond gebeurt,

[afbeelding verwijderd niet-https]
zijn dit gewoon blaadjes die komen of krijg ik voor het eerst bloemetjes
groetjes an
maandag 2 mei 2011 - 15:38
cetinel

Cetinel

hoef je niks aan te doen hoor,en de foto is wel wazig,maar het betreft hier blaadjes en geen bloemknoppen(ik kijk ook steeds,maar mijne kiwis maken ook enkel bladeren aan )
maandag 2 mei 2011 - 15:49
an

An

wanneer krijg je dan is bloemen heb hem geloof ik 3 jaar.
zo krijgen we nooit geen kiwi's
maandag 2 mei 2011 - 17:45
depauws

Depauws

An
Ik geloof niet erg in de kiwi Jenny, heb er ook eentje en bloeit nooit ( meer dan 1 jaar al).
De botjes zijn eerst te zien als bolletjes in de oksel van het derde of vierde blad op de nieuwe scheuten.
groeten
Silvain
maandag 2 mei 2011 - 18:18
an

An

dus de kans is groot dat we nooit geen kiwis gaan zien waar ligt dat dan aan,?????
maandag 2 mei 2011 - 18:20
Jakkamazoula

Jakkamazoula

Ik wil jullie niet ontmoedigen maar ik geloof dat een gewone kiwi (dus geen kiwibes - die is sneller) pas vruchten kan dragen na dik 5 jaar.

Bij kiwibes is dit ongeveer 2 tot 3 jaar. Maar blijkbaar niet voor mannelijke kiwi. Heb al 2 jaar bloemetjes in mijn vrouwelijke kiwibessen maar nog steeds geen in de mannelijke. Heb nu een tweeslachtige erbij gezet in de hoop deze de vrouwelijk zal bevruchten.

Maw geduld...
dinsdag 3 mei 2011 - 08:07
amied

Amied

wacht tot de derde jaar dan heb je vruchten ik heb zelf in van 6 jaar oud en ik had de vruchten vanaf de derde jaar .
als het echt jenny want er zijn veel mensen die zeggen het is jenny maar is het niet.
verkeerde etiket.
succes
dinsdag 3 mei 2011 - 08:13
an

An

heb hem dus 3 jaar staan dacht ik dan hoop ik dat er volgend jaar vruchten aan komen,
en anders weet ik het niet meer,
er stond op het etiket jenny zelfbestuivend,
dinsdag 3 mei 2011 - 14:41
printemps

Printemps

De soort "Jenny" geeft kleine vruchten
Niet te doen om die op te eten
Ze worden niet groter dan een ei van een duif
woensdag 4 mei 2011 - 13:48
an

An

ja Ann ik weet het maar wil het toch proberen
maar als het nog jaren duurt voordat ie vruchten geeft
woensdag 4 mei 2011 - 16:29

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon