menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Horror rond een vijvertje

Ga naar meest recente reactie

jeska

Jeska

Goede morgen iedereen

Weet er iemand onder jullie wat voor een dier er kikkers opeuzeld.(foto)
Als dit zo doorgaat houden wij geen enkele kikker over,dit is al de vijfde kikker die zo werdt opgegeten.
Voor ons is dit echt een groot raadsel,ben benieuwd of er iemand van jullie weet wat voor een dier dit doet.

Groetjes jeska

Vijvers & Vissen

dinsdag 25 augustus 2009 - 10:24
meuwissenj

Meuwissenj

Hoi Jeska
Dat zou wel eens een reiger kunnen zijn geweest.
Mis je nog geen vissen dan?
Gr Marga
dinsdag 25 augustus 2009 - 11:27
jeska

Jeska

Nee Marga vissen missen wij nog niet.
Deze vraag heb ik ook in een natuur forum gesteld en daar denkt men aan een bunzing,een vos,of een rat.
Van die rat zou wel eens waar kunnen zijn,ik ga in ieder geval een rattenval zetten en hoop dan maar op een beetje sjans om een rat te vangen,zo ben ik misschien van die kikkervreter af.
En Danke wel voor uw reactie.

Groetjes jeska
dinsdag 25 augustus 2009 - 13:20
jeska

Jeska

Sorry birdwatcher ik had over u overgekeken,een bunzing heb ik hier nog nooit gezien,al zou het wel kunnen natuurlijk.
Ik dacht eerder aan een rat,daar ik over enkele dagen terug een rattenkeutel heb zien liggen op een lelieblad.

Bedankt hoor voor uw reactie met de groetjes jeska

dinsdag 25 augustus 2009 - 13:30
jeska

Jeska

Birdwatcher om U een plezier te doen ga ik wat ik ook vang ver weg terug in de natuur uitzetten.
Iets dood doen kan ik echt niet hoor,ik hou teveel ven dieren,maar die kkkers zo laten opeten kan ik ook niet toelaten,ben dol op die dieren

Groetjes jeska
dinsdag 25 augustus 2009 - 13:34
jeska

Jeska

Juist birdwatcher 5,hihihi,ik dacht dat ik alleen ergens over kon kijken,blijkbaar zijn er ook nog andere die dat doen.

Als het een bunzing is zal ik die maar gewoon terug loslaten,oké

Bedankt hoor jeska
dinsdag 25 augustus 2009 - 13:58
annis

Annis

Dit voorval met gedeeltelijk opgegeten kikkers hebben we vorig jaar ook gehad. Er lagen zelfs vaker kikkerdelen op de deurmat en dacht ik in eerste instantie aan katten. Maar aangezien we hier aan een klein bos en natuurgebied wonen kan het vanalles geweest zijn.

Groetjes @nnis
dinsdag 25 augustus 2009 - 16:28
danny2

Danny2

Bij ons ook al vaker gezien, het waren wel de katten, in een speelse bui jagen zij de kikker op die in hun omgeving komt en spelen tot ie bijna dood is, meestal laten ze hem dan liggen maar soms peuzelen ze hem op. Dat ze de billetjes laten liggen heb ik nog niet gezien, die eten ze toch meestal als eerste op.

groetjes danny
dinsdag 25 augustus 2009 - 20:05
Sunshinearay

Sunshinearay

Hier in een dicht bevolkt straatje, maar ook een stukje natuur vlakbij (sloot, dijk en park). Woont hier ( niet bij mij) een kat die het speciaal op kikkers heeft gemunt en ze of opeet, maar ook zeker toetakeld.
woensdag 26 augustus 2009 - 17:16
lo

Lo

Het gaat hier waarschijnlijk om een bunzing. Overigens prachtige beesten.
woensdag 26 augustus 2009 - 21:59
lanne

Lanne

Hoe is het verhaal afgelopen ? Ik lees het nu pas en ben benieuwd wie de schuldige was ?
groetjes
Lily-Anne
donderdag 15 oktober 2009 - 09:03
jeska

Jeska

Tot op vandaag weten ook wij niet wie de schuldige was,we denken dat het voor altijd een raadsel zal blijven.
groetjes
Jeska
vrijdag 16 oktober 2009 - 14:48

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon