menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Even een ideetje

Ga naar meest recente reactie

Victor44

Victor44

Eind verleden jaar legden mijn zoon en ikzelf deze vijver bij hem aan.Zoals je ziet heeft hij wel plaats genoeg,en heeft hij ook een beekje aangelegd wat in de vijver uitkomt.Er is wat niveauverschil tussen zijn "bronnetje" en de vijver en zodoende zijn eraf en toe verschillende kleine watervalletjes. [afbeelding verwijderd niet-https]'/>
woensdag 6 september 2006 - 19:50
nientje

Nientje

dit is ongelooflijk mooi gedaan, is eens iets anders dan een gewone klassieke vijver, proficiat
nientje
woensdag 6 september 2006 - 22:30
Leentje

Leentje

ORIGINEEL!!

Groetjes,
Leen
woensdag 6 september 2006 - 23:34
harald

Harald

Indrukwekkend!!
Dat zal wel wat zweet gekost hebben, al die stenen!
donderdag 7 september 2006 - 08:50
Victor44

Victor44

Ja,al deze stenen heeft hij kruiwagen na kruiwagen vervoerd.Maar dit idee zat in zijn hoofd en hij wilde dit ten alle koste uitvoeren.
donderdag 7 september 2006 - 19:07
hofknoeier

Tekst aangepast

Hofknoeier

Heel apart
Je ziet je moet geen architect zijn (of is hij dat wel?) om leuke dingen te kunnen maken.

Mooi gedaan!

Grts,

Eddy
donderdag 7 september 2006 - 20:00
Victor44

Victor44

Hij zal heel gevleid zijn als je denkt dat hij tuinarchitect is hoor! Neen,neen hij is boekhouder met wat fantasie!
vrijdag 8 september 2006 - 14:48
Tine

Tine

Een boekhouder heeft volgens mij wel fantasie nodig om eventjes "uit de cijfertjes te zijn".Hij heeft het hier leuk op gebotvierd, nu nog afwachten als al de waterplanten volwassen zijn geworden en dan graag weer een foto.

Tine.
vrijdag 8 september 2006 - 15:49
Adrienne

Adrienne

Wow da's knap gedaan Victor.
T'zit wel in jullie vingers hé, dat tuinieren
maandag 11 september 2006 - 20:42
suske

Suske

ziet er heel mooi uit ,echt een pracht van een vijver .
maar als ik je een tip mag geven zet er een paar grote en hoge struiken of boompjes bij die voor iets schaduw in de zomer kunnen zorgen dan houd je hem iets helderder.

gr suske
zaterdag 21 oktober 2006 - 22:03

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon