menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Kost plan tuinarchitect

Ga naar meest recente reactie

Nimue007

Nimue007

Hallo,
Ik vroeg me af of er hier iemand een idee heeft van wat een bekende tuinarchitect zoals Dina Deferme of Timothy Cools voor een ontwerp zouden vragen?
Iemand een idee?
bedankt,
Nimue

maandag 6 juni 2011 - 15:43
Matabish

Matabish

Is dat niet te vinden op Internet? Misschien eens googlen op hun naam...
maandag 6 juni 2011 - 16:55
jdcoster

Jdcoster

Zoiets wordt overeengekomen tussen twee partijen in de vorm van een contract en met allerlei voorwaarden.
Dat gooit men toch niet op het internet.
En als dat zo is, is dat niet verstandig.
maandag 6 juni 2011 - 17:18
Matabish

Matabish

Ik dacht dat zij misschien voorbeelden van tuinen hadden als verwijzing?
Natuurlijk geen persoonlijke prijsopgave want dat scheelt van tuin tot tuin.
Maar daarom kan iemand die geïnteresseerd is zich toch tot de tuinarchitect wenden en die vind je toch op het Internet?
maandag 6 juni 2011 - 17:54
Nimue007

Nimue007

Ja dat kan je natuurlijk doen maar ik wil daar niet een hartfalen ter plekke krijgen
(grapje hoor, ik heb geen enkel idee wat een ontwerp zou kosten)

Het is maar omdat ik me dat afvraag als ik bijvoorbeeld Groene Vingers op tv zie en die tuinontwerpen...
Als wij ooit een nieuwbouwwoning zetten zal ik het er eens op wagen op een prijs bij hun te vragen.

maandag 6 juni 2011 - 21:50
spruce

Spruce

Effe vlug tellen = op Groene vingers kosten die grotere tuinen min. 20 k€ (voornl. grondstoffen), en dan doen ze het meeste zelf. Stel uren = nog eens 15 k€ = som = 35 k€ totaal project, stel 5% van de projectprijs voor het uitwerken in detail.

Dus ik schat een gedetailleerd plan voor een grotere tuin op 1500 - 2000€, als je bij die mannen gaat voor de uitvoering, dan laten ze misschien deze kosten vallen als "korting". Dat is mijn gevoel ... een kleine tuin schat ik de heflt van dit bedrag.
maandag 6 juni 2011 - 23:05
Nimue007

Nimue007

bedankt Spruce.

Lijkt me nog mee te vallen... als dan al je planten van de eerste keer op de juiste plaats staan..
dinsdag 7 juni 2011 - 10:08
iecee

Iecee

bij chris ghyselen staat het wel op zijn wepsite
en ik denk dat ie open tuin heeft nu of vogende week
zaterdag 11 juni 2011 - 13:18
sunjet

Sunjet

wat een tuinplan kost vind u bij tuincentrum pelckmans

www.gratistuinplan.be
www.pelckmans.net

sunjet
maandag 13 juni 2011 - 21:05
hugo

Hugo

vraag eens bij een' serieuse' tuinaanlegger om de kostprijs van een plan,, als je daarna uw tuin door hem laat aanleggen laat deze de kosten van het plan wel zozo

groetjes
dinsdag 14 juni 2011 - 19:26

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon