menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Gezocht houthaksel of boomschors.

Ga naar meest recente reactie

bluedream

Bluedream

Wie heeft houthaksel of boomschors teveel? Liefst gratis of voor kleine prijs, daarom gehakseld tak-en boomafval prima. Kan afhalen met remork. Regio Oost-vlaanderen.
zondag 24 september 2006 - 11:57
sugar

Sugar

Informeer eens in het gemeentelijk containerpark. De meeste containerparken bieden dit gratis of aan een kleine vergoeding aan

sugar
zondag 24 september 2006 - 18:42
sylvain

Sylvain

sugar jongen ik zou niet langs de gemeente gaandat wordt allemaal ter plaatse gehakseld maar al de zieke bomen komen er ook tussen te zitten ik vindt dat ze dat moesten verbieden het gehaksel van een containerpark by ons krygen wy dat ook gratis maar ik moet het niet hebben ik ga naar euro compost en dan ben ik toch 80 procent zekervoor de ziekte en dat prys gehalte is ook niet overdreven ik neem normaal van de dennen schors groetjes
zondag 24 september 2006 - 21:29
lex

Lex

Sugar

indien u gehakseld hout zoekt omgeving gent, bezorg ik de de gewenste hoeveelheid gratis, als je kunt wachten; een telefoontje volstaat en zieke takken of bomen zitten er niet tussen gemengd;

groeten,
charlie
maandag 19 januari 2009 - 21:01
vanparystje

Vanparystje

ik kan je boomschors van propere kwaliteit zonder ziekten: herzeefde schors voor 25 euro per m³ bezorgen, top schors is dan 32 euro denkik per m³
dinsdag 10 februari 2009 - 13:30
ghostcar

Ghostcar

Kunnen er nog mensen boomschors leveren?
donderdag 11 mei 2017 - 00:01

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon