menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Ecologische tuin

spotvogel

Spotvogel

Hy,
Ik heb een ecologische tuin waar ook de spotvogel zit goed thuisvoelt. Super! Toch heb ik 1 probleem: teveel houtafval elk jaar, wat resulteert in grootse snoeiwerken. Waarschijnlijk te veel aangeplant(?!). Ik ben nu op zoek naar een goede tuinman, op de hoogte van ecologisch tuinieren, om in samenspraak mijn tuin eens onder de loep te nemen en aan te passen. Ik woon in de streek van Oudenaarde, aan de voet van de Vlaamse Ardennen. Wie kan mij aan een betrouwbaar adres helpen?
dinsdag 25 juli 2006 - 11:18
florentina

Florentina


Spotvogel,

Meestal koop ik mijn plantgoed in de buurt van Oudenaarde, met name bij De Bock in Nederename.
Het is geen bedrijf uit mijn regio, maar ik heb er altijd te maken met ernstige en betrouwbare
mensen, met kennis van zaken. De vader (André) of de zonen ( Koen of Steven) zullen je,
vermoed ik, wel kunnen doorverwijzen naar iemand die beslagen is op het terrein.

In Mullem woont een tuinarchitect (Vincent... ) die je misschien ook vooruit kan helpen.

Johan Wullaert, landschapsarchitect en auteur van het boek "De wilde tuin", zou je misschien ook
verder kunnen helpen. J.Wullaert woont in Gent.

Mensen van Natuurpunt , van VELT ?

florentina
vrijdag 28 juli 2006 - 17:08
spotvogel

Spotvogel

Welbedankt, Florentina,
Ik ga eens contact leggen.
Heb intussen al een mailtje naar de Velt gestuurd.
groetjes
spotvogel
maandag 31 juli 2006 - 08:01
florentina

Florentina

Spotvogel,

Er is in je streek ook nog de Stichting Omer Wattez .http://www.milieufrontomerwattez.be/lokale_werkgroepen.htm
maandag 31 juli 2006 - 21:46

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon