menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 3

Eljo

Ga naar meest recente reactie

LT

LT

Nu net eindelijk contact gehad met Eljo.
Met hun is gelukkig alles oké!
Ze zijn helemaal afgesloten geweest van telefoon, email en andere voorzieningen. De hele buurt ligt open.
Zij zal zelf z.s.m. reageren.
Groetjes namens Eljo en Dick,
Lou Tops
donderdag 14 juni 2018 - 18:33
Pouketie01

Pouketie01

Inderdaad al een paar weken geleden dat Eljo op de site kwam.
Zeer vervelend probleem maar gelukkig is alles ok met hun!
donderdag 14 juni 2018 - 19:31
kristine 16

Kristine 16

Ik dacht dat ze het druk had met degene die haar tuin bezochten.
donderdag 14 juni 2018 - 20:29
Roeli

Roeli

Ik heb ook al eens gedacht, ...maakt ze geen foto's en gedichtjes meer, maar ze heeft het altijd zo druk dus ik veronderstelde dat dat wel de oorzaak zou zijn. Maar helemaal geen contact met de buitenwereld, ik moet er niet aan denken.
donderdag 14 juni 2018 - 20:39
lilyboskat5

Lilyboskat5

Wat een opluchting !
Ik geloof dat we ons allemaal wel zorgen hebben gemaakt.

Bedankt Lou, dat je contact opgenomen hebt met haar.
We zijn weer allemaal gerustgesteld.
vrijdag 15 juni 2018 - 07:17
c j de k

C j de k

Heel fijn om dit te weten
Bedankt Lou
vrijdag 15 juni 2018 - 11:57
Eljoh

Tekst aangepast

Eljoh

Ben er weer! Letterlijk en figuurlijk: De hele Heseperweg zal vernieuwd worden en in Duitsland, moet iedereen, dan meebetalen. Jammer genoeg heeft de hele hoek, met 8 huizen nog nooit die belasting betaald, omdat wij eigenlijk, niet bij Hesepe hoorden en niet bij Nordhorn. Oeps de kosten zijn hoog! Nieuwe bewoners helemaal op de hoek, wonen er nog maar 3 jaar, maar bezitten ook de paardenwei, tot naast ons. Zij moeten binnenkort 90.000 euro betalen en zijn zich doodgeschrokken. Hadden het bij direct weten ,nooit gekocht. Onze hele beneden tuin, is gepacht, dus die meters worden niet berekent
De boventuin en zelfs de carpoort, alles wordt meegerekend. Omdat er geen verbinding was, door een graaffout, heb ik veeeel gedaan in de tuin. Tussendoor voor de laatste keer mijn inzet gegeven binnen vrijwilligerswerk in het buitenland. Bij thuiskomst 3 keer "Open tuin" en 36 mensen van Groei en Bloei afdeling Haaksbergen Borkulo, op bezoek gehad. Ondertussen is Dick weer helemaal fit en vooral vrolijk. De graspaden hoeft hij niet te doen, door de droogte, dus als ik buiten ben hoor ik de klanken, van zijn pianospel. Layla, is heel gelukkig, de kipjes leggen goed en lopen nu, door de warmte veel in het bos
Dus alles hier oké! Hartelijke groet van Eljo en Lou HEEL ERG BEDANKT!
De mooie lelie-kleur voor jou!

Tuinbabbel

donderdag 5 juli 2018 - 23:07
kristine 16

Kristine 16

Nog een geluk dat het droog weer is,zodat de werken kunnen opschieten.
En dat jij terug vanalles kan doorsturen!!
donderdag 5 juli 2018 - 23:28
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Dat is niet mis om met grote kosten geconfronteerd te worden. En dan ook nog tijdelijk afgesloten te zijn van de 'buitenwereld'. Fijn dat het met jullie goed gaat.
vrijdag 6 juli 2018 - 00:35
lilyboskat5

Lilyboskat5

Goh, je zou net een huis gekocht hebben en dan door zo’n regeltje ineens failliet gaan omdat je zo’n groot bedrag op de tafel moet leggen.

Wat kan een mens toch allemaal meemaken.
Eljo, wij zijn in ieder geval blij dat het jullie goed gaat.
Dank aan het studentje dat hij jou weer online heeft gebracht.

En mooi van je met dat vrijwilligerswerk.
Dan wel voor de laatste keer en je zult het wel gaan missen denk ik.

Maar voor nu, genieten van alles om je heen.
De gezondheid van je dierbaren, de kleinkindjes, de tuin en vooral de gewone dingen in het leven.



Groetjes Lily.
vrijdag 6 juli 2018 - 07:16
Roeli

Roeli

Een heel warm welkom terug, Eljo. We zijn allemaal blij dat je terug bent.
liefs Roeli.
vrijdag 6 juli 2018 - 07:52
Pouketie01

Pouketie01

Maak dat maar mee, pff!
vrijdag 6 juli 2018 - 12:20
Roeli
vrijdag 6 juli 2018 - 16:09
satomi

Satomi

Eljoh, zo fijn dat alles weer op de rot staat!! Het lijkt me heerlijk om buiten te werken en begeleid worden door de pianoklanken van je man, samen met de rust van de tuin is dat gewoonweg een weldaad.

Dat men in Duitsland zelf moet meebetalen als de wegen worden aangepast, hoe weinig ook ( nieuwe lantaarnpalen bv.) mag toch wel algemeen bekend zijn. Het was voor ons de reden om niet voor DE als woonomgeving te kiezen.
dinsdag 10 juli 2018 - 13:34

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon