menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 1

Storing

Ga naar meest recente reactie

zuurtje

Zuurtje

Storing tussen mijn fototoestel en de laptop. Elke keer als ik aansluit vliegt de computer uit. Uitzoeken op snoertje? contactje van mijn fototoestel? zucht................
Ineke.
vrijdag 29 september 2017 - 11:37
zuurtje

Zuurtje

.... en ik wil zoooo graag de eerste vrucht van mijn Akebia quinata laten zien
.....en een ander fototoestel kent-ie niet
Ineke

.... hopen dat er straks een lichtje gaat branden want Ineke zonder foto's bestaat niet .....
vrijdag 29 september 2017 - 12:07
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Sorry ik weet weinig van computers. Maar wel heel vervelend.
vrijdag 29 september 2017 - 12:36
Roeli

Roeli

Ik hoop dat jij er niet gestoord van wordt.
vrijdag 29 september 2017 - 15:58
zuurtje

Zuurtje

..... eerder verdrietig.......
Ineke
vrijdag 29 september 2017 - 16:10
satomi

Satomi

Heb je al een andere kabel gebruikt, Ineke?
vrijdag 29 september 2017 - 16:42
Oriana_VV

Oriana_VV

Is het een usb-aansluiting? Probeer ander eens een andere usb-poort van je computer?
vrijdag 29 september 2017 - 16:44
zuurtje

Zuurtje

Bedankt voor jullie antwoorden!

*Ik heb al een andere kabel geprobeerd.
*Ook een andere usb poort gebruikt.
*Het ligt denk ik toch aan mijn fototoestel ingang, dat zal een nieuw toestel worden denk ik, zo gauw ik de kabel in mijn toestel stop en inschakel gaat de laptop op zwart.
Misschien kan ik hem laten testen.

Ineke
vrijdag 29 september 2017 - 18:27
Oriana_VV

Oriana_VV

Ineke, heb je een toestel met een SD-kaartje? Weet dat er tussenstukjes bestaan om in een USB-poort te steken en waar USB-kaartjes in passen. Ik doe het zelf altijd zo. Mocht het enige dat met de camera mis is de verbinding met de PC zijn, dan hoef je misschien niet meteen een nieuwe te kopen. Bovendien is het ook bij latere camera's met SD-kaartjes handig.
vrijdag 29 september 2017 - 21:28
zuurtje

Zuurtje

Scandisc kaartje zit erin, bedoel je dat?
Maar ik heb gisteren het stekkertje dat in het fototoestel. gaat stevig erin gedrukt en vast getaped, de kabel in de laptop en zowaar ik kan er mee werken, hoort natuurlijk maar ik kan even vooruit!
Ineke
zaterdag 30 september 2017 - 10:53
Oriana_VV

Oriana_VV

Ja, zoiets bedoel ik. Ik heb net even een foto gemaakt van wat ik bedoel.

Die kaartjes passen vaak in specifieke pc-slotjes, maar niet iedere PC heeft die. Dat op de foto kan je gewoon in de USB-poort steken en het kaartje erin. Die opent dan gewoon de fotomap in de verkenner. Ik heb het zelf altijd in mijn fototas zitten zodat ik mijn camera niet aan de pc moet hangen.

Mocht iemand in je buurt zo eentje hebben, dan zou je kunnen testen of het aan de kabel ligt, de USB-poort, ...

Tuinbabbel

zaterdag 30 september 2017 - 14:43
charlotje

Charlotje

Hoi Ineke,

Hetzelfde euvel deed zich hier voor!

Ik heb in NL bij Media M. een " HAMA Multi cardreader all-in one" gekocht voor 8.50 en daar passen verschillende maten SD kaartjes in, want mijn maat was 'verouderd' en past niet in een cardreader zoals Oriana hierboven laat zien.

Dus ZEKER je SD kaartje meenemen om te passen!

Suk-6 d'r mee!
groetjes, Joke

zaterdag 30 september 2017 - 17:27
zuurtje

Zuurtje

Dat is handig, ik ga er op af, dankjewel!
Ineke
zondag 1 oktober 2017 - 10:02

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon