menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bemesting Miracle -Gro

Ga naar meest recente reactie

Nigella

Nigella

Gebruikt hier nog iemand Miracle-Gor voor de bemesting van zomerbloemen en andere? zuurminnende en ander product voor niet-zuurminnende platen. Dat is een product dat wij via via uit Engeland hadden en waarlijk het was mirakuleuze groei. Het waren zakken blauw- groen iets tussen poeder en gel
Het was tot hier toe niet in België te koop.

Nu zag ik in Makro te koop een aanzetstuk (groen geel) dat op elke waterslang gaat, als een vloeibaar product Miracle-gro dat je in die kop moet steken, je geeft je planten water en tegelijkertijd kun je ze zowel op blad als de aarde bemesten

Ben benieuwd of dit inderdaad het groeibevorderende zelfde resultaat zal geven
vrijdag 27 april 2007 - 20:49
Esem

Esem

Nigella,
mijn vaste planten krijgen alleen maar compost,voor de rest helemaal niets.
Ze groeien zo al uitbundig genoeg.
Gr esem,
zaterdag 28 april 2007 - 06:58
Nigella

Nigella

Esem

de vaste planten hier ook

maar het is voor bemesting van de tot vorig jaar meer dan 100 bloempotten en onze bloembakken dat we die Miracle-gro gebruikten
zaterdag 28 april 2007 - 21:05
Esem

Esem

Sorry Nigella dan had ik je verkeert begrepen.
Ja potten en eenjarige krijgen hier ook veel voeding,maar uit de fles.
Esem,
zondag 29 april 2007 - 05:12
sylvain

Sylvain

Nigella Esem die geeft het met de teutter fles (grapje) neen ik geef ze ook altyd met de fles en ik vind dat ik zo myn verhouding beter onder controle heb kan mischien zyn dat het in de toekomst anders word wie weet maar nu blyf ik toch by de fles groetjes en dag
maandag 30 april 2007 - 18:11
Esem

Esem

Sylvain,
ik wist niet dat je aan de drank was??
Want je schrijft toch dat je bij de fles blijft,en wat drink je dan zoal Wisky??
Grapje terug Sylvain.
Maar zoals je schrijft ik vind deze mannier van voeding geven ook de makkelijkste.
Gr Esem
dinsdag 1 mei 2007 - 01:31
sylvain

Sylvain

Neen Esem geen drank voor mij en niet roken ik geef het liever aan de plantjes ben ik niet ziek van en heb er de dag erna geen hoofdpyn van MAAR als ik naar je open tuin dag kom dan ga ik toch eens een biertje drinken groetjes en dag
dinsdag 1 mei 2007 - 05:17
Esem

Esem

Ik ook drink of rook niet(niet meer, sedert 5jaar ben ik gestopt met roken)
Ja je kan het beter uitgeven aan planten,daar het je veel meer plezier van, en het is ook veel gezonder.
En alvast schol en op je gezondheid.
Gr Esem,
dinsdag 1 mei 2007 - 06:07

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon