menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Voila eindelijk terug aan de klus

Ga naar meest recente reactie

myriam56

Myriam56

We zijn veel tijd verloren, en we moesten ook diep in onze portemonai graaien, want onze bestelbus geraakt absoluut niet meer zonder zware kosten door de keuring, ze is 14 jaar en veel km's dus, maar een andere gekocht, maar dus na de verkiezing in Belgie, dat er nog eens bovenop, geloop ook voor verzekering, en omdat we voor de aankoop som naar KBC moeten, nog eens wat tijdsverlies want dat kan niet via de telefoon, ... ik denk dat we dinsdag met onze ford transit rondkrossen !!....
Theo zijne pa is ook weer wat onder de voet, dus het is allemaal wat !! gelukkig zijn we zelf nog in goeie staat.... dat we dat allemaal maar op ons rugske meepakken.... alhoewel het zou toch wel eens een klein beetje minder mogen zijn
Het eerste stuk van het plavond in de leefruimte van de vakantieloft is dus klaar ....

Tuinbabbel

vrijdag 30 mei 2014 - 16:11
myriam56

Myriam56

zonder sierlijsten aan de kanten ( wegens veel te duur, echt belachelijke prijzen, zoals 15 euro voor een stukske van 2 meters in de polystyrene)

Tuinbabbel

vrijdag 30 mei 2014 - 16:12
myriam56

Myriam56

Op de rozet hebben we niet gekeken van prijs

Tuinbabbel

vrijdag 30 mei 2014 - 16:14
zuurtje

Zuurtje

Maar gauw vergeten al die "ellende" en naar het moois kijken wat boven jullie hoofd hangt
vrijdag 30 mei 2014 - 16:21
myriam56

Myriam56

Thx zuurtje voor het lief schouderklopke, het doet deugd !!
vrijdag 30 mei 2014 - 16:23
svoffel

Svoffel

Goede avond allemaal,


Wat hebben jullie dat weer mooi gedaan, dat plamuren is helemaal niet makkelijk, maar bij jullie ziet het weer perfect uit.

Als ik berichtje aan het lezen was dacht ik op een ogenblik, oei ze hebben de papa toch niet op hun rug moeten dragen grapje he.
Jullie zullen weer o zo gelukkig zijn terug in jullie paradijs en met de auto zijn jullie nu ook voor een hele tijd gerust.


Geniet nog van de avond en veel groetjes van een heel winderig zeetje, je krijgt van mij een bloemetje voor jullie werk.
Haar naam is varigata di Bologna ze ruikt heeeeeerlijk, kan ik je spijtig genoeg niet meesturen.


Tuinbabbel

vrijdag 30 mei 2014 - 18:33
myriam56

Myriam56

Thx Simone, spijtig want ik riek dat wel graag !!
vrijdag 30 mei 2014 - 19:07
wilma*15

Wilma*15

Ook van mijn kant uit.
Het ziet er inderdaad heel mooi uit.
Hoop dat er nu geen extra stukken meer erbij komen.
Maar kijk naar de mooie dingen die je wel al hebt bereikt.

Ik kijk er al naar uit om het vervolg te lezen.
Mijn steun heb je in ieder geval.

Vele groetjes uit België
vrijdag 30 mei 2014 - 23:35

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon