menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Welke tuin

Ga naar meest recente reactie

danny2

Danny2

Vandaag weer twee schitterende tuinen gaan zien, kan er echt geen keuze maken welke de mooiste is. Alle planten stonden er nu, midden in de zomer, op hun best.
Zowel bij Martje in Demen als bij Marei in Gameren zijn we heel hartelijk ontvangen en krijg je alle antwoorden van zeer gepassioneerde tuinliefhebbers(dit wisten we al lang).
Dit was weer een dag om in te kaderen en samen met ....hebben we er zo van genoten.

groetjes annie en danny
zondag 14 juli 2013 - 21:50
Jeannette1

Jeannette1

Wij genieten zelfs nog na en dat zal nog wel enkele dagen zo blijven! hahahaha


Groetjes, Ger en Jeannette

p.s. Ook heb jij een forumster dolgelukkig gemaakt, zij zal je wel een mailtje sturen!!!
zondag 14 juli 2013 - 21:54
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Het was heel gezellig dat jullie er waren!

Tuinbabbel

maandag 15 juli 2013 - 07:52
Jeannette1

Jeannette1

Dank je wel voor die schitterende foto Martje

Jullie beiden nogmaals bedankt voor de fijne uren die wij bij jullie door mochten brengen!

Ger en Jeannette
maandag 15 juli 2013 - 09:05
Marei

Marei

Mede dank zij het mooie weer was het een prachtige en hele drukke Open Tuindag. Net als jullie van de digituin hebben veel tuinliefhebbers de weg naar Gameren gevonden. Ze kwamen vanuit het hele land, maar ook enkele leden van de VVPV hebben we gisteren mogen begroeten.

Nogmaals dank voor jullie bezoek.

maandag 15 juli 2013 - 09:07
Jeannette1

Jeannette1

Ook een woord van dank van onze kant!

Wij mochten van jullie schitterende tuin en prachtige Dijk van een Tuin genieten.

Ook ondanks alle drukte van jullie gezelschap met een fijne babbel!

Nogmaals hartelijke dank en tot ziens dames

Groetjes,
Ger en Jeannette
maandag 15 juli 2013 - 09:11
Tine

Tine

Zou ook graag weer eens in Demen een kijkje willen nemen. Jammer dat de afstand te ver is voor mij om te rijden. Ach wie weet lukt het me nog wel een keer


Tine
maandag 15 juli 2013 - 11:34
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Ik hoop het Tine!
maandag 15 juli 2013 - 11:36
Tine

Tine

Mij ook Martje, ik heb toen zo vreselijk genoten van jullie tuin , maar ja , toen kon ik met Jo meerijden. Maar je weet maar nooit hoe een dubbeltje rollen kan: )

Tine
maandag 15 juli 2013 - 14:54
Jeannette1

Jeannette1

Lieve Tine,

Als wij weer met een groepje naar open tuinen gaan, vraag ik wel op het forum of er iemand bij jou uit de omgeving bereid is om jou mee te nemen.
Wij allen missen je uiteraard!!!

Groetjes,
Ger en Jeannette
maandag 15 juli 2013 - 15:07
Tine

Tine

Lief van je Jeanette. Heb je trouwens nog wat gehad aan de tuinen die ik je gestuurd heb?

Tine
maandag 15 juli 2013 - 15:57
Jeannette1

Jeannette1

Ja Tine,

Die staan nu in mijn favorieten en zodra wij tijd hebben en die kant uitkomen hoor je het zeker van ons.

Bij ons is het zeker niet (UIT HET OOG UIT HET HART)!

Groetjes,
Ger en Jeannette
maandag 15 juli 2013 - 16:38

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon