menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Zon zon zon

Ga naar meest recente reactie

proost

Proost

elfsteden tocht dat is er al jaren niet nu moet da lente worden dat het sneeuwt en vriest in maanden dat het moet zijn december en januari we vragen dikwels naar witte kerst en krijgen het ook ni ja weken er na dan
zaterdag 23 februari 2013 - 14:07
Eljoh

Eljoh

je riep 3 keer....wie weet helpt het.
zaterdag 23 februari 2013 - 18:12
Roeli

Roeli

Het is KOUD h
zaterdag 23 februari 2013 - 19:04
molleke32

Molleke32

Van zon helaas geen sprake, hier ligt vanmorgen in Belgisch limburg 20 cm sneeuw!!! Ik ben het zoooooooooo beu, ik wil zon en bloesems aan de bomen
zondag 24 februari 2013 - 09:40
Boerke

Boerke

Bij ons in Vl.-Brabant ook al een hele ochtend aan het sneeuwen(lichte sneeuwval). De weerman gisteren heeft gelijk. Hij twijfelde over volgende week. Hij zei dat we die 8 - 9 graden, waar eerst sprake van was, niet zullen halen. Met een 5

Tuinbabbel

zondag 24 februari 2013 - 09:58
Eljoh

Eljoh

het stuift hier nog,trijterig na....waar is de moerasbak? de tuin is op zoek naar haar paden.....de sneeuw ZINGT:Wit, wit, overal wit.....en nou ja.....dan maar een half uurtje badkuip, met heel veel schuim, dat er ook weer wit uitziet............bo

Tuinbabbel

zondag 24 februari 2013 - 10:44
minouke

Minouke

Hier Rummen ....en het is nog bezig

Tuinbabbel

zondag 24 februari 2013 - 10:55
baloe

Baloe

ik hou meestal van de koude, winterperiode, maar nu is het mij toch genoeg geweest. Mijn groene vingers jeuken....
maandag 25 februari 2013 - 09:39
proost

Proost

ja dat we terug vogels horen fluiten en zon voelen branden en vooral planten die terug in groei komen en ja avond terrasjes ooooooooo zaaaaaaalig
maandag 25 februari 2013 - 11:32

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon