menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Klachten

proost

Proost

hoy over die planten herkenen eu ja ben het beu 1ne keer geven ze gemakelijk punten als er paar het juist hebben en andere keer weer ni al gemerkt he danny2 en nog andere zie overzicht planten herkenen wat ik juist had

Tuinbabbel

maandag 11 februari 2013 - 13:31
Mari

Mari

Hoi Proost, het is op digituin ook al een paar keer uitgelegd, maar ga het hier ook nog eens doen
Diegene die als eerste het juiste antwoordt geeft op de plantenherkenner krijgt hiervoor een punt. Diegene die na de eerste een juist antwoord geven, kunnen enkel een positieve stem krijgen (duim), maar geen punt.
Ik heb je al verschillende keren het juiste antwoord zien geven nadat iemand het juiste antwoord al had gegeven, daarom krijg je er ook geen punten voor. Hoop dat het zo een beetje duidelijk is

Groetjes Mari
maandag 11 februari 2013 - 13:50
proost

Proost

eu ja ok ja het zijn altijd zelfde ja eu doen ze dat bij koers wie eerst is iet geven ze staan ook me 3 op podium he en met andere sporten ook dus wat is hier ni juis soms alle ja regelmatig kom je dan zien wil je naam doorgeven op plantenherkenen en je krijgt de kans ni of te laat salu

Tuinbabbel

maandag 11 februari 2013 - 14:00
kurt

Kurt

De koers is wel iets anders dan de plantenherkenner

Stel iemand post een foto van een Tagetes patula.

Na vijf antwoorden is er iemand die het juiste antwoord schrijft en de persoon die het gepost heeft en weet dat het een Tagetes patula is geeft die persoon een +1 dan staat deze bovenaan en krijgt deze het volle punt. Als daarna nog iemand afkomt met als antwoord Tagetes patula, dan komt dat nogal stom over aangezien iedereen ondertussen het juiste antwoord kent. Daar kunnen dan toch geen punten meer aan gegeven worden aangezien de wedstrijd op dat moment al is afgesloten.

Het klopt dat je er vaak te laat bij bent omdat anderen er al een antwoord op geven na korte tijd. Hoe vaker je kijkt, hoe meer kans je maakt dat er nog niemand voor jou het juiste antwoord heeft gegeven.

Vaak verschijnen er dagelijks meerdere foto's. Vroeg of laat zul je dan normaal gezien wel eens de eerste zijn die een goed antwoord kan geven.

Veel succes.

Mvg,
Kurt
maandag 11 februari 2013 - 17:20

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon