menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Eindejaarsvuurwerk

Ga naar meest recente reactie

Pistachio

Pistachio

Toegegeven ... het is mooi om zien maar ik heb elk jaar weer een dubbel gevoel bij het geknal dat onze huisdieren en ongetwijfeld ook wilde dieren angst en stress bezorgt. Je kan toch ook vieren zonder al dat lawaai? Ik steek alvast geen vuurpijlen af en geef mijn viervoeters liever een geruststellende knuffel. Mijn wens is dat iedereen zijn vuurwerkbudget gebruikt om te doneren aan een dierenasiel
zondag 30 december 2012 - 19:29
lentemode
zondag 30 december 2012 - 22:45
Bombycilla

Bombycilla

niks mooi aan,een en al verkwisting,idioot mensengedrag wat we onze kinderen allang hadden moeten afleren,en dan ook nog zeuren over crisis
maandag 31 december 2012 - 10:37
BOSVROUW

BOSVROUW

Helemaal mee eens!
maandag 31 december 2012 - 16:44
Eljoh

Eljoh

Je hebt gelijk! hOOP; DAT HET FLINK GAAT REGENEN; DAN PAKKEN KLEINE KINDEREN MORGENVROEG; ALLEEN HET DRAB OP.Oh sorry, alleen grote letters.Nou ja toch ook een beetje knallerig.
maandag 31 december 2012 - 18:18
RitaC

RitaC

Helemaal eens onze dieren hebben er ook schrik van.
maandag 31 december 2012 - 18:47
kerstkind

Kerstkind

Ze zouden iedere vuurwerkkoper moeten verplichten om minimaal 1% van
hun aankoop te spenderen aan de voedselbank
Dat zou een mooi initiatief zijn

btw onze jachthonden zijn niet bang, ze willen de hele dag al apporteren

groetjes en een fijne oudejaarsavond,
Jos
maandag 31 december 2012 - 21:25
Gehenna

Gehenna

Ik woon aan een bos en heb weer mogen genieten van panikerende krijsende vogels die niet weten welke richting ze uitmoeten. Dat vinden de toeschouwers nog heel grappig ook
dinsdag 1 januari 2013 - 12:14
BOSVROUW

BOSVROUW

Hier ook zo, en nu waren ze al aan het knallen vanaf 22.00 tot 01.00. Als men daar al eens een grens op wou zetten!!!!!!!
dinsdag 1 januari 2013 - 12:48
Pistachio

Pistachio

Hier waren ze al aan het knallen vanaf 18u 's avonds ... hoe achterlijk. Gelukkig hebben onze binnenkatten niet al te veel gepanikeerd. Onze buitenkat hebben we voor alle veiligheid ook binnen gelaten (weliswaar gescheiden van de rest wegens onverzoenlijkheden) maar die stoorde er zich niet zo aan. Geluk gehad dit jaar. Was ook blij dat het regende want dat reduceerde het brandgevaar.
donderdag 3 januari 2013 - 15:37

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon