menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Ga mijn huis en tuin verlaten

Ga naar meest recente reactie

sylvain

Sylvain

Ik ga afscheid nemen van mijn duizende planten in mijn tuin.
Ga nu naar een nieuwbouw appartement met een mooi terrasje en een kleintuintje van 30 vierkante meter is een verschil met mijn 25 are tuin.
Groetjes aan al mijn tuin vrienden ik kom nogwel eens op bezoek.

Tuinbabbel

donderdag 19 mei 2011 - 22:55
Mandy

Mandy

Oei, dat is een grote verandering voor je...

Ik wens je het allerbeste
donderdag 19 mei 2011 - 23:03
Matabish

Matabish

Dat is spijtig Sylvain, dat zal je met pijn in het hart achterlaten.
Maar als het teveel wordt moet je er je gezondheid niet aan opofferen.
Je zal wel mooi kunnen genieten van je kleine tuintje ook, daar kan je immers alles rustig op je eigen rythme doen.
Dat vraagt véél minder onderhoud en is makkelijk te verzorgen.
Ik wens jullie alvast een vlotte verhuis en een vlugge aanpassing aan je nieuwe woonst.
Veel plezier met deze nieuwe episode van je leven!

[afbeelding verwijderd niet-https]
vrijdag 20 mei 2011 - 01:28
molleke32

Molleke32

spijtig dat je al dat moois moet achterlaten, maar van een klein tuintje kan je ook iets heel gezellig maken.
Veel geluk met jullie nieuwe stulpje!

Groetjes vicky
vrijdag 20 mei 2011 - 08:15
LauraK

LauraK

Oei Sylvain, dat zel je zeker wel aan het hart gaan... Maar ongetwijfeld zal je er
op een veel kleiner oppervlak ook weer iets schitterends van weten te maken: een
uitdaging is het in ieder geval wel. Laat je ook foto's zien van de ontwikkelingen
op je terras en in de nieuwe tuin?

Sterkte ermee, en groeten van Laura.
vrijdag 20 mei 2011 - 09:08
moetje1951

Moetje1951

25 are! de droom van elk fervent tuinier! Wat zal het je spijten, Sylvain. Maar als je van je nieuwe tuin ook zo iets moois maakt, maar dan in het klein, komt het zeker goed. Veel succes ermee
groeten
Moetje
vrijdag 20 mei 2011 - 09:20
Eniavaswen

Eniavaswen

Een schitterende tuin Sylvain, ik kan geloven dat het niet makkelijk is om hem achter te laten.
Ik wens je ook alvast veel succes met je nieuwe woonst en tuin.

Groetjes, Karen
vrijdag 20 mei 2011 - 09:58
jdcoster

Jdcoster

Het genoegen dat iemand aan een tuin beleeft is gelukkig niet recht evenredig met de oppervlakte er van. Zelf had ik vroeger een kleinere tuin, maar tegelijk ook een cactusverzameling van wel 500 soorten, die praktisch allemaal bloeiden. Dat gaf mij evenveel voldoening als de tuin van nu met 1200 m2.
Ik ben er van overtuigd dat jij van die 30 m2 weer iets mooi zult kunnen creëren.
Jij was er van in het begin reeds bij op dit forum, met gewaardeerde tussenkomsten. Ik had jouw tuin wel graag eens bezocht maar het is er nooit van gekomen en nu zal het niet meer kunnen.
Ik meen onthouden te hebben dat jij af en toe eens naar de kust kwam. Als het past, spring dan gerust eens bij mij binnen. De tuin is al weer mooi geworden.
Vriendelijke groeten
vrijdag 20 mei 2011 - 14:02
Sandy

Sandy

hi sylvain,
spijtig dat je gaat verhuizen. Maar veel geluk en gezondheid in je nieuwe woonst.
Kom je wel nog effe afscheid nemen ?

groetjes
Sandra
vrijdag 20 mei 2011 - 15:56
sylvain

Sylvain

Hallo lieve tuin vrienden
Met toch een beetje pijn in het hart neem ik afscheid van mijn Tuin
Maar ik blijf ook jullie volgen als tuinvriend in mijn klein tuintje en mijn liefde voor de planten en bloemen
En JD als ik aan de kust ben kom ik je zeker op zoeken ik zal wel op zoeken alleen het juiste adres onbreekt mij nog
Bedankt lieve tuinvrienden voor deze lieve en fijne woorden die mij toch het nodige plezier geven
De beste groetjes van je tuinvriend Sylvain

Tuinbabbel

maandag 23 mei 2011 - 22:19
Eve

Eve

Wat spijtig, Sylvain! Ik hoop dat uw terras en kleine tuintje u toch nog plezier geven. Blijf alstublief ons toch nog helpen hier op het forum!

Eve
maandag 23 mei 2011 - 22:43
annis

Annis

Sylvain wat spijtig dat je nu je prachtige tuin moet verlaten. Maar eens zal voor ons allemaal de tijd aanbreken om het stukje grond waar we met liefde een thuis van hebben gemaakt over te moeten dragen aan een ander.
Maar je komt ons hier op het forum toch nog wel bezoeken hoop ik. We hebben je al een tijdje moeten missen.

Groetjes Annis
woensdag 25 mei 2011 - 08:52
kerstkind

Kerstkind

Hoi Sylvain,
je moet maar denken: waar een deur dichtvalt, gaat ergens anders een venster weer open.
Ik geloof best dat je er verdriet van hebt om zo'n prachttuin te moeten achterlaten.
Maar je kunt ook genieten van een kleine tuin, een hele omschakeling weliswaar, maar zo hou je nog tijd over voor andere zaken.....het tuinforum misschien
Maak iets moois van je nieuwe tuin en succes met de inburgering in je nieuwe huis.
groetjes José
woensdag 25 mei 2011 - 20:16

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon