menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Aan Bowie

Ga naar meest recente reactie

Geertje

Geertje

wij wensen jou en je man een heel toffe reis, maar kom ook behouden terug
vrijdag 1 december 2006 - 22:44
ines

Ines

Een heel fijne reis gewenst!
[afbeelding verwijderd niet-https]geniet maar flink van de tijd!
Groetjes,ines
vrijdag 1 december 2006 - 23:45
Tine

Tine

Een heel fijne reis en denk er aan : genieten en gezond terug keren.

Tine.
vrijdag 1 december 2006 - 23:47
hcferg

Hcferg

Mag ik vragen waar jullie heen gaan?

Huib
zaterdag 2 december 2006 - 17:23
nientje

Nientje

ja, een fijne reis maar naar waar??
nientje
zaterdag 2 december 2006 - 21:21
Tomateboer

Tomateboer

Ja he, fijne reis he
grt
zaterdag 2 december 2006 - 22:51
Victor44

Victor44

Van ons ook een heel leerrijke en aangename reis gewenst Tania,zonder te veel vertragingen of pech onderweg! Was het niet het binnenland van Brazilië,rond de Amazone? Oh,ik wou dat ik mee kon,dit moet fantastisch zijn,maar terzefdertijd wel vermoeiend,en ik denk dat onze tijd daarvan aan het voorbijgaan is.Geniet maar zolang je kan,en een behouden thuiskomst binnen ? dagen.We zullen je wel terughoren zeker na je vakantie!
Grtjs Mia
zondag 3 december 2006 - 18:25
Bowie

Bowie

Bedankt allemaal voor de reacties.

We zijn sinds donderdag terug, idd van Brazilië. Het was nogal een temperatuurshock nadat we geland waren op Schiphol - een verschil van om en bij de 35°.

We zijn naar Rio geweest (natuurlijk), de Pantanal (een streek vergelijkbaar met de Everglades - komt nog maar net het toerisme op gang) en het Amazonegebied.

Prachtige dingen gezien, alleen zal ik niet veel foto's kunnen laten zien. We hadden een nieuw toestel gekocht: de Sony H5, wel het werkte perfect de maand voor ons vertrek, ginder noppes, geen enkele foto kunnen nemen.

Gelukkig hadden we nog een oud toestelletje mee, maar daar konden we niet echt mooie foto's mee trekken.

Ondertussen heb ik al gemerkt dat er enorm veel gepost is deze laatste maand van het jaar. Ik zal er de laatste vrije dagen moeten aan opofferen.

Aan iedereen een fijne kerst en nieuwjaar gewenst. Voor 2007 een jaar vol goede dingen, vooral een zeer goede gezondheid, en hopelijk weer een jaar om van de tuin te kunnen genieten.
zondag 24 december 2006 - 16:54
Victor44

Victor44

Welcome back Tania,we hebben je natuurlijk gemist! Spijtig dat je fotocamera niet werkte,wij hebben dat ook eens voorgehad bij een reis naar Sri Lanka,een paar foto's genomen,en toen blokkeerde het toestel.Later is het dan toch nog in orde gekomen,en hebben we toch nog foto's kunnen nemen.In ieder geval bewaar je de mooie dingen toch ook in je hersenen,en zolang deze goed functioneren is alles o.k
Grtjs Mia

zondag 24 december 2006 - 17:24
lacegarden

Lacegarden

Tanja, blij weer wat nieuws van jullie te lezen

ik heb je eigenlijk " nodig , niet dringend maar toch " het gaat om tomatenzaden. Zou je via MP contact met mij willen nemen. Jij bent diegene die het dichtste bij mij woont.
groetjes
rita
zondag 24 december 2006 - 17:47
an

An

welkom terug tania en was het mooi daar ,hoop dat je genoten hebt van je reis.
gr an
zondag 24 december 2006 - 23:07
ines

Ines

Welkom trug Tania even bibberen zeker?
Groetjes,ines
maandag 25 december 2006 - 13:33
Tomateboer

Tomateboer

Welkom terug he Tania,
Hopelijk een goede reis gehad
grt
Angelo
maandag 25 december 2006 - 14:18
sylvain

Sylvain

Awel bowieke het is fyn dat ge terug bent het hier zo fyn op het forum maar ik hoop dat ge een prima reis en vluchten hegt gehad en dat ge van de prachtige natuur van ginder hebt kunnen genieten noch veel lees en schryf plezier in de volgende dagen groetjes dag Tania
maandag 25 december 2006 - 22:05

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon