menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Finale oranje

Ga naar meest recente reactie

an

An

hoop dat we gaan winnen ,
wie denkt dat ze gaan winnen en welke stand wordt het dan,
ik denk ,
2-1 voor nederland.
gr an
zondag 11 juli 2010 - 17:00
LauraK

LauraK

Hier sluit ik me bij aan, An! Alhoewel Spanje een geduchte tegenstander is, denk (en
hoop!) ik dat het Nederlandse team weer hecht zal zijn, en dat ze het wel redden.
Wat een feest zal er losbarsten, hè, als het echt zo is!

Veel kijkplezier vanavond,
lieve groeten van Laura.
zondag 11 juli 2010 - 17:12
LauraK

LauraK

Tuinfairy: dat hóóp je gewoon! Dan ben je van al dat oranje gedoe af...

Ik las net een leuk artikel over Duitse Paul, en waarom hij voor een bepaald land koos.
Het had te maken met de heldere kleuren in een vlag: rood en geel deden het beter
dan rood, wit en blauw -die laatste twee zijn onder water vrijwel niet te zien, en de
vlag van Spanje deed aan lekkere garnalen denken, volgens deze uitleg.

Groeten van Laura.

P.S. Waarom krijg ik ineens zo'n zin in pizza con frutti di mare (met zeevruchten)?
zondag 11 juli 2010 - 17:25
cetinel

Cetinel

het word hier vanavond druk want er is blijkbaar besloten dat de meute(mijn neefjes en nichtjes )hier komt kijken wegens: jullie hebben een grotere tv
de knabbels en drankjes staan al klaar.......hup holland hup!!
zondag 11 juli 2010 - 18:56
vincje

Vincje

als ze gewonnen hadden, hingen de vlaggetjes er ook maar 1 dagje langer... ook ik heb mijn wagen volhangen en het gaat er vandaag allemaal uit, maar dat is ook omdat de autohandelaar die spullen niet wil
maandag 12 juli 2010 - 07:11
an

An

Balen vind ik het en ik ben geen voetbal fan maar wel een oranje fan als ze voetballen kijk elke wedstrijd,
ik vond de scheidsrechter te veel aan de andere kant staan,
zelfde met die straf schop kwam ie tegen de eleboog van de tegen stander een klein tikje zoals het ging en je bal neemt een andere koers aan
alleen die scheids zag het niet,
maar ik feliciteer beide partijen ze hebben super gespeelt had alleen gehoopt dat wij zouden winnen.

maar bij ons gaan ook de vlaggen weg,vandaag maar in iedergeval deze week,
gr an
maandag 12 juli 2010 - 10:26
an

An

nou ik had in eerste instantie ook zo iets van gelijk weg halen ,zo baalde ik
maar ik hoor ook dat ze die rondvaart even goed krijgen ivm dat er anders te veel mensen op 1 plek komen .
ze hebben het verdient toch vond alleen die scheidsrechter te veel partijdig wij kregen om de haveklap een gele kaart en toen nog een rode
terwijl zij ook een rode horen te krijgen voor wat ze deden.
maar ja niks meer aan te doen hoop dat ze de volgende keren onpatijdige scheidsrechters er in zetten zou wel even sportiever zijn en dat ze beter opletten.
gr an
maandag 12 juli 2010 - 15:29
Invadoria

Invadoria

Ik weet niet hoe je zo achter je ploeg kunt staan. Dat was niet voetballen van Nederland maar eerder een "beenhouwerij". Ze hadden Nederland sneller een rode kaart (of 2) moeten geven dan was het ook niet zover gekomen. Sportieve wedstrijd en verdiende finalist? Eerder veel geluk bij Nederland.

Qua onpartijdigheid .... dat elleboogje was bij eender welke andere scheidsrechter inderdaad geel, maar gezien het fluiten van de match ....snap ik het wel dat daar geen geel werd getrokken (die karatekick was ook geen rood).

Al bij al zeker verdiend voor spanje!

Ik ben met de ingesteldheid vertrokken om te supporteren voor het Nederlands voetbal...helaas heb ik dat niet veel gezien...wel geluk.

Spijtig maar een andere keer beter voor Nederland..als ze kunnen laten zien dat ze spel kunnen maken (technisch) en is een beetje nederigheid leren kennen: Na hoge bergen komen diepe dalen...
dinsdag 13 juli 2010 - 12:13

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon