menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Aan annd6

nientje

Nientje

hallo ann, de bruine is idd een mechelaar Mitza, een superaktieve waar ik al een jaar mee naar de training ga die echt alles kan maar onhandelbaar wordt als ze al de andere honden ziet, echt op het zotte af, maar ik geef niet op, luisteren zal ze!!! moet wel zeggen, ze komt uit het asiel en heeft een slecht verleden van het vorige baasje, dus is echt een moeilijk hondje, maar naar ons toe héél lief

onze zwarte Beau, is een kruising van een witte golden retriever met een duitse herder, een prachtbeest, intelligent en superenthousiast, doet dit héél goed op school, heeft zo geen zotte kuren als mitza, zal het nog ver brengen in de gehoorzaamheidslessen
het zijn mijn beste vrienden, behalve als ze aan mijn plantjes zitten
nientje
donderdag 10 augustus 2006 - 10:45
annd6

Annd6

Ik dacht al dat het een speciale hond was, zo eentje heb ik nog niet gezien. Mitza is naar Beau toch heel lief , gezien de foto's. Als ze jong zijn heb je er je werk mee hé, ons hondje is elf die is de rust zelve. We hadden laatst de Golden Retriever van mijn broer tien dagen op bezoek en die is nu zeven maanden en een half en daar had ik mijn handen aan vol! Geweldig beest en ze luistert al goed maar ze is er toch in geslaagd om mijn rotstuin en vijver om te bouwen. Gelukkig was dat het enige dat ze mispeuterd had en de schade is ondertussen hersteld maar als je daar bij uitkomt, geloof me dat is erg. Eigenlijk is dat normaal he dat die beesten al een iets verkeerds doen, het zijn ook waterhonden hé, Retrievers Onze vijver is heel klein maar ze zat er toch in
groetjes
Ann
donderdag 10 augustus 2006 - 11:27
nientje

Nientje

jaja, onze andere hond is vorig jaar gestorven op 13jarige leeftijd en dat was ook de rust zelf, en toen zijn we om die 2gegaan en toen wisten we het verschil weer tussen een jonge en een oude hond
nientje
donderdag 10 augustus 2006 - 16:56

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon