menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Geeft zon veilig gevoel

Ga naar meest recente reactie

semperfi

Semperfi

Het geeft zo'n veilig gevoel, wetende dat iedereen zo maar bij u binnen kan !
In enkele seconden en zonder inbraaksporen achter te laten.

http://www.toool.nl/bumpkey-alert.wmv

Blijkbaar is daar niets tegen te doen
Grutjes,
Bob
vrijdag 15 februari 2008 - 12:46
Lysianthus
vrijdag 15 februari 2008 - 13:07
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

@ Bob.....................ben je er op uit ons slapeloze nachten te bezorgen?

tip voor een aanklikbare link te plaatsen: je kopieërt de url en plakt hem in de hyperlink .......................dan op oké drukken en plaatsen.
Veel succes

vrijdag 15 februari 2008 - 13:20
hildavw

Hildavw

Zoiets zouden ze toch beter niet publiceren hé.
Je brengt mensen op gedachten.
Ik bedoel niet de mensen hier op het forum, maar dat dat filmpje gemaakt en verspreid wordt.
Dus zelfs een deur met pinnen opzij kunnen ze ook nog openen, want dat gaat gewoon met de sleutel.
Moeten we nu allemaal terug versterkte burchten bouwen ?
Waar gaat het naartoe !?

groetjes

Hilda
vrijdag 15 februari 2008 - 16:47
semperfi

Semperfi

Dank u voor de url. tip, ik zal in't vervolg uitproberen.
Bob
vrijdag 15 februari 2008 - 23:09
Matabish

Matabish

Ze openen toch enkel sloten met zo'n platte Yale sleutel ?

Dat ze die sleutel maar eens proberen op een goed ouderwets slot met zo'n grote ijzeren sleutel!!
Dus allemaal naar de sleutelmaker voor een antiek schuurdeurslot!! Die heeft tenminste geen beweegbare tandjes.
Of, zoals ik, een grote stoere boxer in huis, haha, daar komen ze niet aan voorbij!

groetjes,

Matabish.
zaterdag 16 februari 2008 - 00:35
Spuddy

Spuddy

In 2006 heb ik es een fimpje gezien van die lockpick groep waarin ze volledig uitleggen hoe het werkt. Op youtube staan er ondertussen meer dan 300 filmpjes over hoe het moet
zaterdag 16 februari 2008 - 01:16
sylvain

Sylvain

Is het niet erg dat je vroeger uw deur kon laten open staan en dan kwam de buur als hij het zag ze weldicht duwen en dan kwam je s,avonds thuis en dan stond er alles noch netjes .
Nu heb je van die dure sloten en ze staan zo bij je aan bed.
Mijn huis is dan beveiligd met zware grendels en s,avond noch eens de rolluiken geeft toch een veiliger gevoel .
Maar het is erg dat je het zo moet beveiligen ik persoonlijk vind dit allemaal niet kunnen.
Daar moet de politie toch tegen mogen optreden dat is geen gewone sleutel wij hebben allemaal draaisleutels en dat zijn klopsleutels is anders groetjes en .dag.
Zet het hondje maar voor de deur ze komen niet

[afbeelding verwijderd niet-https]
zondag 17 februari 2008 - 12:21
semperfi

Semperfi

@ Matabish : Waarom hebben ze een Yaleslot uitgevonden ?
Omdat de oudere, gewone sloten door handige Harry's met een vork konden opgedraaid worden .....
Natuurlijk een serieus Woofie achter de deur, dat helpt wel meestal.
Grutjes,
Bob
zondag 17 februari 2008 - 19:06
Matabish

Matabish

tja Bob,

ze zullen altijd wel iets vinden om in te breken, maar vroeger had je dan toch tenminste het bewijs van de inbraak voor de verzekering hé!
Een diertje zoals dat van mij in huis is waarschijnlijk nog wel het beste, vooral als hij, zoals Vadrouille erg territoriumgevoelig is. Maar hij mag natuurlijk niet, achter in de tuin, in een kooi zitten.

[afbeelding verwijderd niet-https]

Groetjes,

Matabish.
zondag 17 februari 2008 - 19:39
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Voor jou is Vadrouille zeker een schatje Matabish maar ik zou het niet graag met hem aan de stok hebben,
zondag 17 februari 2008 - 21:47

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon