menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Groenteforum

Ga naar meest recente reactie

Tomateboer

Tomateboer

Hallo iedereen,

Na een drukke periode komt eindelijk wat rust waardoor ik veel tijd heb gehad om na te denken.
Door de vele mailtjes van mensen en bezoekers van m'n site, heb ik dan ook besloten om terug een forum op te starten.
Inderdaad,..terug! , voor de 5de keer nu,...
Ik kan alleen maar hopen dat het deze keer wel goed verloopt en dat alles weer wordt zoals vroeger.
4 keer werd het forum kapot gemaakt door hackers die het blijkbaar echt leuk vinden om iemand te treiteren.
Maar 'den dezen hier' geeft niet zo makkelijk op hoor .
Dan maar een 5de keer en godzijdank is de forumsoftware veilig en stabiel waardoor het nu haast onmogelijk wordt om te hacken...
Haast, want zeker ben je natuurlijk nooit, maar ik garandeer dat vanaf nu de veiligheid primeert!
Dus voor iedereen die geinteresseerd is kan terecht op : http://www.vergetengroenten.be/groenteforum
Er moet nog heel wat gebeuren, maar dat is bijzaak momenteel...het belangrijkste is dat alles er is en dat we vanstart kunnen!
Veel plezier en alvast bedankt voor de steun en begrip!
Vriendelijke groeten
Angelo
donderdag 3 januari 2008 - 21:22
rialle

Rialle

Nou Angelo, proficiat hoor met je nieuwe groenteforum!
Hopenlijk blijven de hackers deze keer weg. Waar ze lol aan hebben he, om het werk van anderen kapot te maken...........

Ik was al even kijken op je site en heb me meteen maar aangemeld. Ik geloof als allereerste (hihi)!
Ik heb wel niet zo heel veel inbreng, maar wel heel veel te leren!

Heel veel succes deze keer en dat het gauw wat drukker wordt op het groenteforum.

Groetjes Rialle
donderdag 3 januari 2008 - 21:51
charelke

Charelke

Hoy Angelo,
Ik wens je ditmaal veel succes met je forum,heb weer opnieuw geregistreerd
groetjes
Charelke
donderdag 3 januari 2008 - 22:36
corrielat

Corrielat

Hoi Angelo

Op de eerste plaats wil ik je feliciteren met je vernieuwde site, hopelijk zullen er geen hackers meer zijn die de zaak weer willen boycotten,
Ik heb je ooit in levende lijve mogen begroeten op het oogstfeest en was meteen verliefd op jou........tomaatjes die daar uitgestald lagen.

Ik wens je heel veelsucces toe.
donderdag 3 januari 2008 - 23:36
Lysianthus

Lysianthus

Van mij ook een welgemeende groet terug Angelo en veel [afbeelding verwijderd niet-https] met je forum!

donderdag 3 januari 2008 - 23:52
Tomateboer

Tomateboer

Dank je Lysianthus voor de succeswensen!
groetjes
Angelo
donderdag 3 januari 2008 - 23:53
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Angelo, Natuurlijk wens ik je ook heeeel veeel succes!!
vrijdag 4 januari 2008 - 00:00
Jeannette1

Jeannette1

Lieve Martje, niet alleen voor Angelo, voor Jerko en Sybren ben ik ook zo!

Trouwens, voor een ieder die op dit Geweldige Forum zit!!!

Waarom zou ik anders een rubriek voor de Cactusliefhebbers/sters gemaakt hebben?

Ook in elke familie komt zoiets van ja, nee, ja, nee, etc. voor toch?



Corrielat, zelf JIJ bent een jonkie voor mij!!!

In winkels denken de ouderen dat zij voorgaan, maar bij mij gingen altijd, ook in de winkels de kleintjes voor.

Heb een zwak voor een ieder die mij lief is, dat is op dit Forum iedereen.

Groetjes en wel te rusten!!!
Jeannette
vrijdag 4 januari 2008 - 00:15
kurt

Kurt

Beste vrienden en dat is wel duidelijk als je ziet hoe men het hier voor elkaar opneemt he

Ik heb deze topic een stukje ingekort na een goed te begrijpen en blijkbaar uit de hand gelopen misverstand. Ja, dat kan al eens gebeuren he.

Voor alle duidelijkheid. Angelo is een zeer harde werker en ik heb hem al veel tips en info gegeven voor zijn websites en hij heeft mij ook al veel geholpen met het aanleveren van artikels, info en als moderator. Daarenboven maakt hij op zijn site, in zijn artikels en in zijn nieuwsbrieven ook veel reclame voor tuinadvies. Hij heeft me trouwens zelfs meerdere keren gevraagd of het mogelijk was om op het tuinadvies-forum enkele groentenrubrieken bij aan te maken die hij hier dan zou modereren. Hij had inderdaad al tot vier keer toe een forum opgestart en spijtig genoeg kreeg hij blijkbaar telkens het deksel op de neus van hackers... Hopelijk lukt het Angelo nu wel.

Dat vrienden van dit forum het hier voor tuinadvies opnamen is heel normaal voor wie de voorgeschiedenis van enkele weken terug indachtig is... Toen kwam er ook iemand zijn forum promoten, maar op een andere manier en dat voor een slecht forum. Vandaar wellicht de verwarring die inmiddels werd recht gezet. Het was dus in feite zeker en vast enkel met goede bedoelingen.

In elk geval Angelo zal ik duimen dat het jou dit keer wel lukt en indien het nu weer zou tegenvallen, dan zal ik zien wat we kunnen doen qua opsplitsingen op het tuinadvies-forum. Maar dan moet jij dat wel modereren he Laat ons hopen dat het niet nodig is

Vele groeten aan iedereen en als er nog eens iets is mogen jullie me gerust ook een mailtje sturen.

Mvg,
Kurt
vrijdag 4 januari 2008 - 00:22
Sandy

Sandy

Ik heb me al ingeschreven en er een topicje op gezet hoor, ... enkel om te proberen. Ziet er leuk uit. Veel succes ermee !

groetjes
Sandra
vrijdag 4 januari 2008 - 10:18
rialle

Rialle

Aha, ik verwonderde me al en vroeg me af waar al die tekst gebleven was.

Goed dat je het hebt weggehaald Kurt, het was duidelijk een misverstand.

Groetjes Rialle
vrijdag 4 januari 2008 - 11:17
lisa

Lisa

angelo,ik wens je heel veel succes met de site

groetjes lisa
vrijdag 4 januari 2008 - 11:25
Tomateboer

Tomateboer

Dank je Lisa,
Van harte welkom...
Angelo
vrijdag 4 januari 2008 - 11:30
lisa

Lisa

angelo, ik wens jou echt van harte dat de site een grote succes wordt
ik twijfel daar geen moment aan

groetjes lisa
vrijdag 4 januari 2008 - 12:02
Adrienne

Tekst aangepast

Adrienne

Ha voila Angelo ik miste je al !!!
Allez k' ben terug op komst hé.

Op een geweldig nieuw groenteforum

[afbeelding verwijderd niet-https]
vrijdag 4 januari 2008 - 18:45
Jeannette1

Jeannette1

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

DIT IS DE GOEDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DAN HEB IK HET TOCH GOED BEDOELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes, Jeannette
zaterdag 5 januari 2008 - 18:15

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon