menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 5

Hoe geef je iemand een bloemetje?

Ga naar meest recente reactie

Lino

Lino

Ik merk dat ik soms een bloemetje krijg van mensen. Maar ik zie nergens hoe ik zelf iemand een bloemetje kan geven
donderdag 26 september 2019 - 15:32
LT

LT

Lino, heel makkelijk als je het weet
Rechtsboven in deze topic zie je een bloemetje staan. Daar heb ik nu op geklikt en nu heb jij van mij een bloemetje.
Jezelf kun je er geen geven.
Klik een foto van iemand aan...
Rechts onder die foto staat weer een bloemetje. Als je jaar op klikt, krijgt die persoon van jou een bloemetje...
Klik je er tweemaal op, verdwijnt dat weer (indien je een vergissing hebt gemaakt)
Ga met de muis op dat bloemetje staan...Je ziet dan wie er al eerder een gegeven heeft.
donderdag 26 september 2019 - 15:50
Lino

Lino

Ik probeer het: ik klik op jouw avatar, maar zie geen bloemetje
donderdag 26 september 2019 - 15:59
Dany

Dany

Ik zie ook geen bloemetje
donderdag 26 september 2019 - 16:02
Dany

Dany

Ik zie dat als ik op je foto klik
https://www.tuinadvies.be/tuin/255954/lt
donderdag 26 september 2019 - 16:09
Lino

Lino

De topicstarter kan ik wel een bloemetje geven rechts boven het topic. Dat klopt.
Maar iemand een bloemetje geven die een goede inbreng doet in een topic, dat blijkt hier niet mogelijk te zijn.
donderdag 26 september 2019 - 16:13
Dany

Dany

De topicstarter kan ik wel een bloemetje geven rechts boven het topic. Dat klopt. Maar iemand een bloemetje geven die een goede inbreng doet in een topic, dat blijkt hier niet mogelijk te zijn.

Ik heb het zelfde voor
donderdag 26 september 2019 - 16:14
c j de k

C j de k

Iemand die naar jou mening een zinvol antwoord geeft een bloemetje geven lukt idd niet .
Je kunt er wel op reageren en b.v een geven wat een feite op het zelfde neerkomt
donderdag 26 september 2019 - 22:00
LT

LT

Misverstand: Niet op MIJN foto-avatar. Op een foto die IEMAND geplaatst heeft op tuinvrienden...

Algemene Vragen ivm het Forum

donderdag 26 september 2019 - 22:24
Lino

Lino

Ah, OK. Dankjewel
zaterdag 28 september 2019 - 10:26

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon