menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Avatar kwijt

Ga naar meest recente reactie

martine

Martine

Hallo,

Ik heb mijn gegevens aangepast: mailadres en ben ik blijkbaar ook mijn avatar kwijt?
Het was een foto van mijn vorige tuin , maar heb hem niet meer in mijn bezit. Kan ik mijn avatar nog ergens recuperen??

dank je wel
zaterdag 1 november 2014 - 19:45
ilse99

Ilse99

Dag Martine,

Ik heb gezocht in onze backup maar helaas kan ik uw avatar niet terugvinden.

Groeten
Stijn
maandag 3 november 2014 - 11:47
martine

Martine

heel jammer, toch bedankt om de moeite te doen. Wel vreemd dat die verdwenen is terwijl ik aan de avatar helemaal niets wijzigde?
maandag 3 november 2014 - 17:49
Paronoto

Paronoto

Heb je die niet opgeslagen in bvb "documenten" o.i.d.
maandag 3 november 2014 - 21:58
martine

Martine

Ik zal het nog eens nakijken; Mijn vorige pc is stukgegaan en ik heb toen wel een deel van mijn vroegere foto' s kunnen overzetten. Een deel is ook geprint, dus eventueel kan ik die inscannen. Hopelijk tot binnenkort met mijn lavendelavatar
maandag 3 november 2014 - 22:02
Paronoto

Paronoto

Kijk vooral in je vorige berichten...... lavendelavatar.....Ik heb wel eens nen bruinen hond gevonden.....
maandag 3 november 2014 - 22:14
Boerke

Boerke

Zoals je ziet verdwijnt mijne avatar ook.
Enkele weken geleden was hij weg.Ik heb er een andere ingestoken en wat blijkt nu. Deze is ook weg. ??????
donderdag 6 november 2014 - 08:44
ilse99

Ilse99

Beste,

Kan u eventueel proberen om op de Digituin uw avatar te wijzigen?
http://digituin.tuinadvies.be/mijn-gegevens

Groeten
Stijn
donderdag 6 november 2014 - 10:33
martine

Martine

@Stijns:Ik zie op digituin niet direct de mogelijkheid om mijn avatar aan te passen? maar dan moet ik eerst mijn foto nog ergens terugzoeken om te kunnen terugplaatsen.

@Boerke: dan ben ik toch niet de enige waarbij dit verdwijnt
donderdag 6 november 2014 - 17:06
ilse99
vrijdag 7 november 2014 - 08:10
Boerke

Boerke

Voilà, hij staat er weer in zoals vorige week . Maar na enkele dagen was hij weer weg . Nu eens kijken wat het nu doet. Ik heb dezelfde bewerking uitgevoerd als toen.
Toen ik zo door de site liep zag ik ook dat er nog zonder Avatar zaten zoals Patrikc. 't Is zot wat ik nu ga zeggen maar het is ook toevallig iemand van Vl.-Brabant zo als Martine en ik. Maar anderen hebben dan nog wel hun avatar in Vl.-Brabant dus.zo als ik al schreef.............
vrijdag 7 november 2014 - 11:00
Paronoto

Paronoto

Dien eens een klacht in bij uw syndicaat en als dat niet helpt ga bij den apotheker en leg hem uit wat er scheelt....
maandag 10 november 2014 - 16:43
martine

Martine

helemaal van deze tijd
maandag 10 november 2014 - 20:06

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon