menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Welkom-topic

Ga naar meest recente reactie

bryofan

Bryofan

hoi allemaal,

ik(en waarschijnlijk vele anderen) zou het handig vinden als er een welkom-topic/deel komt, waar de nieuwelingen zich voorstellen.
maandag 11 juni 2012 - 15:45
zuurtje

Zuurtje

Dat kan je doen als je je aanmeld. Als ik bryofan aanklik zie ik niets beschreven over jezel f?
maandag 11 juni 2012 - 16:18
Eniavaswen

Eniavaswen

In het onderdeel Tuinbabbel kan je jezelf ook voorstellen. Daar gebeurt dat regelmatig.
Anyway, welkom op het forum!!!
maandag 11 juni 2012 - 16:25
georges1234

Georges1234

duizendblad wit - bloeit van juni tot september - wat te doen in de winter ?
Wanneer uit te dunnen en te snoeien ?
BEDANKT EN VRIENDELIJKE GROET
[email protected]
zondag 30 september 2012 - 10:26
Eniavaswen

Eniavaswen

Hallo George,

welkom op het tuinforum. Om antwoord te krijgen op jouw vraag kan je best een nieuw topic aanmaken in het forumonderdeel Bloemen & Planten. Hier is de kans klein dat iemand jouw vraag opmerkt.
Het is ook beter om geen e-mail adres in je post te zetten. Als iemand je een persoonlijk bericht (PB) wil sturen, kan hij dat door op jouw naam te klikken.

Om op jouw vraag te antwoorden: Als de uitgebloemde bloemen nog mooi zijn, zou ik ze laten staan en in maart pas snoeien en uitdunnen. Als ze nu al niet meer mooi zijn, kan je ze in oktober al snoeien en uitdunnen.

Groetjes, Karen
maandag 1 oktober 2012 - 08:23
minouke

Minouke

Welkom George,

Zoals Eniavaswen het al zei , een nieuw topic openen geeft je meer succes om een antwoord te krijgen op je vraag.

Ook geen geen email of huisadres vermelden, want je weet nooit wie meeleest en wat ze van plan zijn.
Alleen de leden kunnen je via Tuinadvies contacteren.

groetjes
Chantal
maandag 1 oktober 2012 - 09:23
Boerke

Boerke

Een nieuw topic openen akkoord.
Wat ik tegenwoordig veel doe. Bovenaan mijn probleem invullen en op de knop zoeken drukken. Dan zie je al hoeveel topics over dit probleem zijn . Vind ik mijn probleem niet terug dan zoek ik één die er dicht aan leunt . Stel via die topic dan mijn vraag zoals vandaag over onze laurier. Want ik denk dat er al veel topics zijn over een zelfde probleem (in 't algemeen).
Als je over iemand iets wilt weten moet je de naam aanvinken . Akkoord maar sommigen vullen niet alles in.
zondag 14 oktober 2012 - 11:58
Esem

Esem

Ik zou je topic verzetten naar bloemen en planten

Gr E.
zondag 14 oktober 2012 - 19:00

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon