menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Hoe moet citeren

Ga naar meest recente reactie

rialle

Rialle

Ik wilde iets citeren maar weet niet meer hoe het moet! Jaren geleden kon ik het, maar nu heb ik het te lang niet gedaan en dan vergeet ik zoiets weer. Zal de leeftijd wel zijn.....

Wie kan mij helpen?

Groetjes Rialle
woensdag 9 maart 2011 - 10:21
an

An

volgens mij is het kopieren van een tekst en dan op antwoorden klikken en dan op citeren en dan het middelste stukje van de citeren weg halen en dat gekopieerde plakken,

vroeger was het makkelijker om te doen.

ik denk dit anders weet ik het ook niet.
dan wil ik het ook wel weten.
woensdag 9 maart 2011 - 10:27
Pieter

Pieter

volgens mij is het kopieren van een tekst en dan op antwoorden klikken
Je kopieert de tekst, dan klik je op antwoorden.
Dan klik je op de citeerknop, plak je je tekst en klik je nogmaals op citeren. Op die manier heb je de citeer1 tag vóór je tekst en citeer2 ná je tekst.
Dus een citaat moet je steeds eerst openen en dan correct afsluiten.
HTH
Pieter
woensdag 9 maart 2011 - 10:34
rialle

Rialle

[Je kopieert de tekst, dan klik je op antwoorden.
Dan klik je op de citeerknop, plak je je tekst en klik je nogmaals op citeren. Op die manier heb je de citeer1 tag vóór je tekst en citeer2 ná je tekst.
Dus een citaat moet je steeds eerst openen en dan correct afsluiten.
HTH
Pieter ]

Even proberen.....
woensdag 9 maart 2011 - 10:43
rialle

Rialle

gelukt! Maar waarom staan er dan nog haakjes om bij mij?

En bij sommigen die iets citeren komt het geciteerde in een apart balkje dat anders gekleurd is zoals bij jou Pieter, zodat het duidelijker is dat er ook iets geciteerd wordt. Dat staat er bij mij ook niet.

Groetjes Rialle
woensdag 9 maart 2011 - 10:46
an

An

Even proberen....
woensdag 9 maart 2011 - 10:48
an

An

gelukt lukt het jou ook rialle
woensdag 9 maart 2011 - 10:48
rialle

Rialle

En bij sommigen die iets citeren komt het geciteerde in een apart balkje dat anders gekleurd is zoals bij jou Pieter, zodat het duidelijker is dat er ook iets geciteerd wordt. Dat staat er bij mij ook niet

nog eens proberen.....ik had niet nog een keer op citeer geklikt.....
woensdag 9 maart 2011 - 10:49
rialle

Rialle

nog eens proberen.....ik had niet nog een keer op citeer geklikt.....

Ik denk dat het nu gaat lukken.....
woensdag 9 maart 2011 - 10:50
rialle

Rialle

Ja! Gelukt! Dank jullie wel An en Pieter voor de hulp.
En nu proberen niet meer te vergeten......maar ik kan altijd nu deze topic weer opzoeken toch?

Groetjes Rialle
woensdag 9 maart 2011 - 10:52
an

An

nog eens proberen.....ik had niet nog een keer op citeer geklikt.....
rialle je kopieert wat je wit citeren ,dan ga je naar antwoorden ,
dan klik je op citeren (dan krijg je citeer 1 staan en dan gelijk naast dat haakje plak je wat je gekopieert hebt bijv ik denk dat het nu gaat lukken en dan druk je weer op citeer dan krijg je citeer 2 te staan klaar
probeer dit is
woensdag 9 maart 2011 - 10:53
an

An

dit is hoe ik het makkelijkste kanuitleggen hoe ik het net geleerdt heb (uitgeprobeert )
ik kon het ook niet
probeer het nog is
woensdag 9 maart 2011 - 10:54
an

An

ik wordt eindelijk is weizer ik kan al een link aanklik baar maken en nu kan ik citeren
hahahahahaha
woensdag 9 maart 2011 - 10:56
cee

Cee

hahahahahaha


ik ga dit ook eens proberen

hehehehe
woensdag 9 maart 2011 - 12:34
cee

Cee

zou je ook kunnen citeren binnen een citaat??

test test:


hehehehe hahahahahaha mwoehaha



Jaja, mooi mooi
woensdag 9 maart 2011 - 13:31
CedricSteurbaut

CedricSteurbaut

Je kopieert de tekst, dan klik je op antwoorden.


Natuurlijk ook eens geprobeerd

hoopelijk gelukt.

gr
woensdag 9 maart 2011 - 17:38
timtamtom
maandag 18 april 2011 - 08:20
timtamtom
maandag 18 april 2011 - 08:22
Metrop30

Metrop30

Je kopieert de tekst, dan klik je op antwoorden.
Dan klik je op de citeerknop, plak je je tekst en klik je nogmaals op citeren. Op die manier heb je de citeer1 tag vóór je tekst en citeer2 ná je tekst.
Dus een citaat moet je steeds eerst openen en dan correct afsluiten.
HTH
Pieter


ook een test
woensdag 18 mei 2011 - 15:47
Kriskras

Kriskras

ff oefenen:

">#777777; padding:5px;">Citaat: bobobobo
">#777777; padding:5px;">Citaat: bibibibibi
">#777777; padding:5px;">Citaat: mwoehaha
">#777777; padding:5px;">Citaat: blablablabla
woensdag 3 augustus 2011 - 10:47
Kriskras

Kriskras

Om verder te oefenen

memememe lalalala
woensdag 3 augustus 2011 - 10:50
Kriskras

Kriskras

Dus zo zit de vork in de steel.

Het spijt mij, maar dit zou toch gebruiks- en mensvriendelijker moeten zijn hoor!
woensdag 3 augustus 2011 - 10:52
Kriskras

Kriskras

Parodias schreef ???? Dan zult ge moeten een aanvraag indienen bij de WWW commissie in Geneve ! .. want zo werkt de standaard voor web codering/programmering nu eenmaal!!! http://www.w3.org/

Nee hoor, je zal toch iets vroeger moeten opstaan om mij te foppen. De knoppen aan de linkerkant genereren een script, een script dat dan op zijn beurt html-codes genereert. "citeer1" enz... zijn trouwens helemaal geen html-codes.
Het probleem is dus gebonden aan de wijze waarop het script werd samengesteld, en dat heeft niets maar dan ook helemaal niets te maken met w3.org. .
Wat benevens het gedoe met "citeer1" evenzeer onhandig is, men kan enkel maar "antwoorden" op het jongste bericht. Soms is het jongste bericht ook het laatste, maar veelal niet. En soms wil men antwoord geven op een ouder bericht.

Overigens het bewijs a contrario en voor iedereen verstaanbaar, er zijn webstekken en -fora waar men wel vlot, soepel en snel kan citeren.
http://www.natuur-forum.be bijvoorbeeld. Of http://zonstraal.forumup.be om nog een andere te noemen. Daar kan men, zoals het hoort, eender welk vroeger bericht citeren zonder dat er moet geplakt, gekopieerd en geknutseld worden.

Het valt best te begrijpen dat "Tuinadvies" de kosten voor een en ander wil beperken. Anderzijds moet men de luitjes ook geen bloemetjes proberen op de mouw te spelden.

Van www.w3.org gesproken, een van de doelstellingen is de dictatuur van Micro$oft te doorbreken. Derhalve komt het verzoek " gebruik internet explorer aub." mij bepaald wel contradictorisch over.
woensdag 3 augustus 2011 - 14:17
garfield

Garfield

Als timtamtom zijn laatste bericht even wil aanpassen, wordt dit ook weer wat leesbaarder. Nu staat alles rechts.
zaterdag 6 augustus 2011 - 14:05

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon