menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Berichten met fotos

Pistachio

Pistachio

Hallo,

Ik vroeg me af of het mogelijk was om een tekentje te zetten bij topics waar een foto geplaatst is in het originele bericht of bij commentaar? Het spreekt vanzelf dat er bij "foto's van uw tuin/tuinplanten" foto's te zien zijn maar onder andere topics ook en dat zie je niet als je een topic niet opent en doorleest. Het is maar een ideetje. Soms heb ik zin om alleen foto's te bekijken ipv tekst te lezen vandaar ... Alvast mijn complimenten voor dit superforum, ik vind vooral de verkleuring van het bloemetje ten teken dat ik een topic al gelezen heb super!

groetjes
Pistachio
woensdag 15 september 2010 - 12:53
focus

Focus

Beste,

dit is een leuk ideetje.
Maandag moeten er toch wat updates gedaan worden aan het forum.
Ik bekijk dit of het haalbaar is om dat ook toe te voegen.

zondag 19 september 2010 - 13:32
focus

Focus

het lijkt wat moeilijk om dat bij te houden.
Er zijn twee opties om in een bericht een foto toe te voegen.
De eerst is de gemakkelijkste optie en dat is via het formulier zelf een foto up te loaden.(waar je een bericht typt).
Dat zou perfect kunnen bijgehouden worden of er daar al dan niet een foto is tegoevoegd.
Een tweede optie is om via imageshack een foto toe te voegen, en da's louter tekstueel in het bericht zelf.
Dus om die melding te voorzien op de lijst van topics moeten dus alle berichten van die lijst ook eens gescanned worden op foto of niet.
Een andere manier zou misschien wel mogelijk zijn, maar da's dan weer ietwat omslachtig, dus voorlopig houden we even deze update af.

Ik noteer dit idee en bij latere grotere aanpassingen kan dit dan direct mee ingebouwd worden.
maandag 20 september 2010 - 13:06
Pistachio

Pistachio

Bedankt
maandag 20 september 2010 - 13:23

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon