menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Rozen zonder water

Ga naar meest recente reactie

wout007

Wout007

Ik heb een vraag over rozen,

Ik zou via de post een roos willen versturen. Deze moet maandag aankomen, met andere woorden.. ik moet die vrijdag versturen (in zo een doosje van de post).

Het probleem is dat deze dan.. vrijdag,zaterdag en zondag zonder water zal zitten. Gaat deze roos er dan nog 'fris' uit zien als het aan komt?

Heeft iemand tips voor mij zodat deze roos goed aankomt?

Dankuwel!

maandag 23 november 2009 - 15:46
wout007

Wout007

Het gaat over één roos; zo een service gebruiken is volgens mi moeilijk voor één roos. bovendien is ze niet heel de dag thuis.. dus de kans is groot dat ze niet thuis is als die service aankomt..


graag meerdere suggesties!
maandag 23 november 2009 - 18:31
Eliane

Eliane

Hallo
Misschien kan je bij een bloemenwinkel, in de buurt van de ontvanger -(ster) de roos ( telefonisch) bestellen en laten bezorgen op een afgesproken uur.
De betaling kan gebeuren via overschrijving .
groetjes en bonne chance!!!
maandag 23 november 2009 - 18:57
printemps

Printemps

Ik dacht dat ze daar van die vieze gellekes voor gebruiken


mvg

dinsdag 24 november 2009 - 11:23
Pieter

Pieter

Hoi,
Er bestaat ook een service (tenminste in België) waar je via internet een boeket/compositie kan kiezen en de dichtstbijzijnde bloemenzaak zorgt dan dat dat op het afgesproken moment wordt overhangigd. Ik weet nu wel niet als dat werkt voor één roos, maar ik veronderstel van wel (mits enige meerkost).
Op de post zou ik niet rekenen voor zo'n zaken.
Na eens snel gegoogled te habben zie ik dat de site van eurofleurist.be één rode roos aanbiedt. Verder zie ik ook nog de site van abc-bloemen.be en er zijn er ongetwijfeld nog véél meer.
dinsdag 24 november 2009 - 14:33
evadepeva

Evadepeva

Moet het er perse eentje zijn??

www.tntkadowinkel.nl/online_bestellen_8033/Rode-rozen-12x-(brievenbuspost).html

Dit zijn er 12 en trouwens nog meer leuke dingen!!! De chocolade telegram al gezien?
dinsdag 24 november 2009 - 23:17

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon