menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Ongedierte

Ga naar meest recente reactie

sylvain

Sylvain

Een beest om bang van te zijn kent iemand dit monster en of ze gevaarlijk zijn ze zijn wel geweldig agresief is om en bij de 5cm groot



[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]
zaterdag 26 mei 2007 - 16:11
corrielat

Corrielat

Sylvain,

Dat ziet er niet zo'n schatje uit, hij lijkt kapitein haak wel met dat haakje op zijn kop
zaterdag 26 mei 2007 - 16:34
sylvain

Sylvain

Corrielat als ge die beest ziet daar krijg je bang van dat is echt de groote en de agrisiviteit is ongelooflijk en dat begint een plaag te worden dat ge s, avonds niet meer kunt buiten zitten, over twee jaar bebben ze een nest moeten uithalen bij mijn naast ebuurmaar die zat zo moeilijk dat ze ze allemaal niet hebben kunnen dood spuiten ik heb de brandweer man nooit zorap vn zijn ladder zien komen als toener waren er noch verschilendebuiten en daarom
zaterdag 26 mei 2007 - 16:42
Esem

Esem

sylvain hing hij aan de raam of waar heb je hem kunnen fotograferen??
Het lijkt wel een of andere wesp.
Gr Esem,
zaterdag 26 mei 2007 - 18:47
sylvain

Sylvain

Deze zat binnen tegen het raam maar ge ziet het aan het glas dat hij toen al in een andere wereld is die is anders niet te fotograferen zo agresief is dat beestje nu zijden ze al dat het een paarden hossel zou zijn dat het een soort is die nu hier terug aan het overwinteren is het is een bangelijk beest Esem grt en dag
zondag 27 mei 2007 - 03:05
Tim

Tim

Volgens mij is dat de Hoornaar.
zondag 27 mei 2007 - 04:35
sylvain

Tekst aangepast

Sylvain

Beste Tim en zijn die gevaarlijk voorsteken of dergelijke is juist de kleuren van een wesp mar veel grootr en veel agresiever bedan kt ik ga het eens opzoeken grt en dag
Tim ik heb op google gezien naar hoornaar en dat is effectief juisten in de beschryving er van beweren ze dat hij niet zo agresief is als de wespen maar valt wel de libellen aan hij gaat ook zo vlug niet steken maar is afgrijselijk beest en zoals we hebben ondervonden is ze zeer actief s,avonds op het kunst licht en ze vliegen snel in ieder geval bedankt en dag en groetjes
zondag 27 mei 2007 - 06:31
hcferg

Hcferg

Tim heeft gelijk , het is een hoornaar. Ze maken nesten bij ons in vogelhuisjes. Ze zijn niet zo aggressief als normale wespen. Maar als ze steken , maak dan de borst maar nat. Een groot aantal hoornaars kunnen met hun steken een paard omleggen. Toch mee oppassen. Geniet ervan op gepaste afstand en plaag ze niet.
groetjes Huib
zondag 27 mei 2007 - 19:44
sylvain

Sylvain

Beste Huib ik heb de brandweer erbij mijn buur er zien spuiten met vergif maar ze waren noch allen niet binnen ik heb toen een brandweer man noch nooit zo snel naar beneden zien komen ze waren met verschilende daar grt en dag
maandag 28 mei 2007 - 02:12

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon