menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Iris siberica

Ga naar meest recente reactie

minouke

Minouke

Dit is een Iris Siberica zonder bloemen, maar zelfs dan is ze erg mooi en geeft ze veel effect in de border.
Een welkome blauwgroene bladkleur en vorm tussen al het ander groen en blad

blijft vooral fris op een wat vochtige zonnige plaats, want in de schaduwtuin valt ze slap open

[afbeelding verwijderd niet-https]
Shot at 2007-07-04
woensdag 4 juli 2007 - 16:26
corrielat

Corrielat

Hallo Minoukske,

Ik geloof dat ik deze plant ook heb alleen nog niet zo groot, gekocht bij Agnes op de open tuindag, ik vond hem heel bizonder
woensdag 4 juli 2007 - 17:46
Jeannette1

Jeannette1

Hai Minouke, ook al zoiets moois!

Ik vind dat je in zijn geheel een schitterende tuin hebt met alles zo fijn en goed geordend!

Toy Toy Toy, al begrijp ik niet, dat het bij ons allemaal zo kapot en verwilderd uitziet van wege de slagregens en het onweer.

Bij jou staat alles zo fris, alsof het net gepland is.

Groetjes, Jeannette
woensdag 4 juli 2007 - 18:56
corrielat

Corrielat

Dat snap ik wel Jeanette,
ik heb een keer gezien dat minoukske met een paraplui in haar handen haar plantjes tegen de regen beschermde, echt waar, ongelogen, zelf was ze wel kletsnat en als je dit niet gelooft maak ik je wel wat anders wijs,
woensdag 4 juli 2007 - 19:30
minouke

Tekst aangepast

Minouke

mijne man heeft al voorgesteld om zo'n een zeil te installeren zoals op tennisvelden

Maar in april zou je het eens moeten zien één en al gaas en verroeste metalen ringen (verroest: zie je niet)
om alles te steunen.

trouwens mijn anabelle's zijn nog altijd mooi overeind ( je weet wel die korfjes)


[afbeelding verwijderd niet-https]
Shot at 2007-07-04

hier ziet je zo'n ring, een beetje "triche" zeggen ze hier

woensdag 4 juli 2007 - 19:58
Jeannette1

Jeannette1

Hai Minouke, ik ben blij dat jij wel tegen en grapje van Corrielat of mij kan!!!

Helaas maak ik het ook anders mee of komt het doordat ik enige dagen weg ben geweest.

Dit is ook weer zoiets moois!!!



Je kunt ook kijken voor zo'n vierkant tentje, waar je een party onder kunt geven heb je 2 vliegen in 1 klap!!!

Groetjes, Jeannette
woensdag 4 juli 2007 - 20:10
minouke

Minouke

zou humor niet een teken van intelligentie zijn
woensdag 4 juli 2007 - 20:18
Jeannette1

Jeannette1

Hai Minouke, dat zou ik niet durven beweren alhoewel ik van mijzelf weeet, dat ik zeker niet de domste ben!

Groetjes, Jeannette
woensdag 4 juli 2007 - 20:58

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon