menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Roos

Ga naar meest recente reactie

Spuddy

Spuddy

Kent iemand deze?

[afbeelding verwijderd niet-https]
zaterdag 2 juni 2007 - 23:42
Esem

Esem

Ze leikt wel op de roos die corrielat heeft laten zien. Denk ik????
Iets van Duistland of zoiets.
Esem,
zondag 3 juni 2007 - 02:39
minouke

Tekst aangepast

Minouke

in de roos van corrielat herkende ik ATHENA , maar deze is het zeker niet . Moest je kunnen ga eens kijken bij Coloma in ST pieters-Leeuw , daar staan 3500 rozen per land en per kweker en je ziet ze dan in bloei met blad en struik veel gemakkelijker te herkennen dan op foto .

sebiet gaan jullie nog denken dat ik daar acties heb maar dat is het niet, 'k vind het gewoon een fantastisch rozenpark, ik kan er 'n hele dag in doorbrengen met terrasje enz

op google vind je info over coloma

groetjes chantal
zondag 3 juni 2007 - 03:52
Spuddy

Spuddy

Het is in elk geval een engelse roos. Dat herinner ik me nog toen ik ze kocht.

Ik zou wel willen gaan kijken Minouke maar heb jammer genoeg een aantal beperkingen qua gezondheid.

Bedankt voor de reacties.
zondag 3 juni 2007 - 17:18
minouke

Tekst aangepast

Minouke

ik zal verder zoeken voor u hoor, maar heb je wat meer gegevens bv klimroos , herbloeiend, grote bloem ,geurig enz

chantal

Ik heb er al een paar die er wat oplijken:yesterday/sadlers wells/perception/international herald tribune/belinda. Op www.helpmefind.com/rose/index.php. kunt ge rozen opzoeken en als je bovenaan op photo tikt dan krijg je verschillende foto's van die roos te zien.
zondag 3 juni 2007 - 17:28
Spuddy

Spuddy

Ze geuren bijna niet. Een klimroos is het niet en ook geen trosroos. De bloem is ongeveer 8cm diameter.
zondag 3 juni 2007 - 20:01

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon