menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Vernonia Crinita

Ga naar meest recente reactie

lywi

Lywi

Normaal bloeit hij eerst in september!
grt Lywi[afbeelding verwijderd niet-https]
zondag 12 augustus 2007 - 23:57
minouke

Minouke

Stond verleden jaar op mijn verlanglijstje, maar geen plaats niet meer en dan moet een mens doorhakken en afwegen hé,
maandag 13 augustus 2007 - 08:06
corrielat

Corrielat

Ha Minoekske, dan heb jij hetzelfde probleem als ik, geen plaats en alles willen hebben he, dus mijn borders maar weer verbreden, zit niets anders op
maandag 13 augustus 2007 - 08:13
annis

Annis

Ja, dat probleem heb ik ook geen plaats. Ik ga nu heel selectief te werk wat ik van planten wil. Alleen wat ik echt mooi vindt en die goed op de desbetreffende plaats kan staan in de border. En planten waar je niet al te veel mee moet rommelen( opbinden ,slakken enz. want daar heb ik genoeg van) om ze mooi te houden. Maar er is zoveel wat ik nog mooi vindt.

Annis
maandag 13 augustus 2007 - 17:42
minouke

Minouke

troost, Laura Dingemans in Heerle heeft een heus domein als tuin en zij heeft hetzelfde probleem
dus waar is "the limit"

Mijn leuze is je mag er geen slaaf van worden , dus de juiste grootte is die dat je zelf kunt onderhouden zonder verplicht te zijn om in weer en wind te moeten werken om rond te geraken

zoals ik nu ik heb wat gekrabt tussen mijn plantjes en nu zit ik op mijn gemakske in mijn doos met jullie te "babbelen"
maandag 13 augustus 2007 - 17:54
annis

Annis

Ja, Chantal daar heb je wel gelijk in. Maar ik ben een echte planten liefhebber en die verzamelen graag . Maar ik wil ook dat mijn borders er goed uitzien dus niet van ieder soort een maar een groep om de plant ook goed tot zijn recht te laten komen. Wat lijkt me dat fijn om ook zo buiten te kunnen werken met de computer maar ik heb geen draadloos internet op mijn laptop. Misschien dat ik met een kabel van binnen uit toch nog buiten kan werken eens proberen.

groetjes annis
maandag 13 augustus 2007 - 19:19

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon