menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Aangeboden hydrokorrels ook argex genoemd

Ga naar meest recente reactie

spooky

Spooky

hallo,

na het isoleren van onze zolder hebben we enkele bigbags vol met argexkorrels. Omdat dit veel te veel is voor ons alleen doen we ze weg.
Indien er geïnteresseerde zijn voor deze in de tuin of tussen de planten, of in plantenbakken te gebruiken, mogen zij het altijd laten weten.

Eventueel voor enkele centjes of als je iets leuks kan ruilen mag je dit steeds laten horen! Beide ruilmaterialen zullen bijdragen tot een leuke tuin, want nu we een huis op het oog hebben, met een onbewerkte tuin, kunnen we alle soorten steun gebruiken

groetjes
Spooky
donderdag 1 april 2010 - 14:09
dombo

Dombo

Hallo Spooky


Ik heb een paar vraagjes , heb jij de bigbags nog ? zo ja hoeveel zit er in zo,n bigbag , hoeveel bigbags heb je en wat wil je er voor hebben ?


Gr Hannie
zondag 4 april 2010 - 08:56
spooky

Spooky

Beste,

we hebben 2 heel grote bigbags en ene kleinere bigbag. we schatten het tussen 1000-1500kg.


groetjes
Spooky
zondag 4 april 2010 - 13:39
dombo

Dombo

Spooky


Kan ik jou eventueel ook bellen of kan ik mijn telefoonnr door geven dat praat iets makkelijker

Groetjes
zondag 4 april 2010 - 14:13
spooky

Spooky

hallo,

ik heb jou een pbtje gestuurd, maar ik weet niet goed of het verzonden is. Kan u mij even een berichtje achterlaten of het mij al dan niet gelukt is u een pbtje te verzenden.

mvg
Ellen
zondag 4 april 2010 - 17:13
perry

Perry

Hoi Ellen,
ik wil deze argexkorrels gaarne overnemen indien u ze nog heeft liggen. Mail me svp uw prijs op [email protected] en uw telnr zodat we kunnen afspreken.

gr
dinsdag 13 april 2010 - 09:59
spooky

Spooky

hallo allemaal,

de argex zijn weg.

groetjes
zondag 2 mei 2010 - 19:43

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon