menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Lithops Boek

Ga naar meest recente reactie

sirius

Sirius

Iemand die toevallig het boek

"Lithops, Flowering Stones" door D & N Cole uitgave 2005

heeft liggen en er vanaf wil ?
zaterdag 15 november 2014 - 16:49
Paronoto

Paronoto

k Zal nog eens kijken in den overschot van de clubbib.....
zaterdag 15 november 2014 - 21:26
sirius

Sirius

merci ! Prijzen op het internet gaan van, hou u vast, $400 tot net geen $800 voor een 2e handse kopij !!
Is schijnbaar enkel nog te krijgen in het Italiaans!? Werd uitgegeven door Cactus&Co, voor zover ik weet, 3000 exemplaren in 't Engels en evenveel in 't Italiaans !
zondag 16 november 2014 - 13:05
leerling

Leerling

Kleine kans, maar al eens geprobeerd via de bibliotheek? Zelfs als het niet in uw bibliotheek beschikbaar is, kunnen ze het misschien wel interbibliotheek aanvragen.

Verder weet ik niet of je laatste antwoord je veel verder helpt. Als ik een exemplaar mocht hebben, weet ik meteen wat ik je zou mogen aanrekenen.

En verder uit nieuwsgierigheid: welke informatie hoop je terug te vinden in het boek?
maandag 17 november 2014 - 02:11
sirius

Sirius

Via het Internet kan men vrij makkelijk al de Belgische bibliotheken vinden die een exemplaar hebben.
Het boek van Desmond en Naureen Cole is ongeveer de "Bijbel" van de Lithops.
Alles staat er in. Vooral de zaken waar een doorsnee verzamelaar geen interesse voor heeft. (taxonomie, classificatie, relaties etc ...)
maandag 17 november 2014 - 21:24
Paronoto

Paronoto

Dus heb je die "Lithops, Flowering Stones" door D & N Cole uitgave 2005 "
niet meer nodig?
maandag 17 november 2014 - 22:04
sirius

Sirius

??? Hoe kom je daar nu bij? natuurlijk zoek ik dat boek nog !
Ik schiet er nauwelijks iets mee op als ik dat in de koninklijke bibliotheek moet gaan lezen !

Trouwens, hetzou mij verwonderen dat dit boek in jullie clubbibliotheek zou zitten. Het is een uitgave van 2005 he!
maandag 17 november 2014 - 22:39
bisschop

Bisschop

hela,
je moet paul niet onderschatten ze.
vrijdag 21 november 2014 - 19:41
sirius

Sirius

Ik zal de laatste zijn om hem te onderschatten maar dit boek in die bibliotheek? naaah, geen kans daartoe.
't Is voer voor de echte Lithops fanatici !!
vrijdag 21 november 2014 - 20:35
Paronoto

Paronoto

De clubbib bestaat niet meer, die is "verdeeld " geweest onder leden die er nog interesse voor hadden en den overschot is beland in de gemeentebib van Dilbeek.
vrijdag 21 november 2014 - 20:56

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon