menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Nieuwe FLOWERGLAM site.

Ga naar meest recente reactie

GillesGarden

GillesGarden

Hallo iedereen.

Het is eindelijk zover. De site is online gezet. Spijtiggenoeg heb ik nog geen tijd gehad om de zaadzakjes erop te zetten. Maar vanmiddag rond 16 uur zulen ze er zeker opstaan.

Er moet zeker en vast nog veel aan gewerkt worden. Nu staat er nog niet zo veel op. Zoals de foto's die nog niet online staan. Maar vanmiddag rond 16 uur word er weer aan gewerkt. Maar hou de site in de gaten. Voor meer Flowerglam nieuws enzodoor.

Op deze nieuwe site hebben we ook een leuk forum. Waar jullie allemaal verschillende berichten kunnen plaatsen. Maar ook een gastenboek. Waar je gewoon een berichtje aan mij kannalten. En natuurlijk ook nog de zaadzakjes die je kan blijven bestellen. En nog veel meer.

ontdek het op http://flowerglam.webs.com/

Groetjes GillesGarden
zaterdag 26 maart 2011 - 09:00
GillesGarden

GillesGarden

Hier mogen jullie natuurlijk ook alles over de site vragen. Bv. wat vind je ervan. Wil je een speciale pagina zeg het dan maar. Of wat vind je wat er moet veranderen. Vraag het hier ook allemaal of in het gastenboek op de site.

Groetjes GillesGarden
zaterdag 26 maart 2011 - 09:02
annis

Annis

Maak even een aanklikbare link naar je site. Ik kom nu van alles tegen.

Annis
zaterdag 26 maart 2011 - 09:12
GillesGarden

GillesGarden

Maar hoe doeje dat annis???
zaterdag 26 maart 2011 - 09:54
annis

Annis

Als je een bericht plaats dan zie je in de zijkant Hyperlink staan. Dat klik je aan en verwijder je null tussen de haakjes en plaats daar je link naar een website.

Annis
zaterdag 26 maart 2011 - 10:39
annis

Annis

Nu kan ik de site zien, ziet er al goed uit. Ik kreeg iedere keer iets anders te zien maar nu is het goed.

Annis
zaterdag 26 maart 2011 - 14:01
GillesGarden

GillesGarden

Hallo.
De bestelling van TuinFairy staat nu op de site bij zaadzakjes. Vertek hier wat je van het resultaat vind of gewoon in het gastenboek van flowerglam.
Groetjes GillesGarden
zaterdag 26 maart 2011 - 19:15
GillesGarden

GillesGarden

Ik heb nu ook mijn nieuwe aarbeienproces bij de foto's geplaatst. Ook hier op het forum staat een topic over het hele aardbeien proces. Dus je weet het surfen naar de site.

Groetjes GIllesGarden
zondag 27 maart 2011 - 14:05
GillesGarden

GillesGarden

Er bestaat nu ook een facebook pagina van flowerglam
woensdag 30 maart 2011 - 06:43

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon