menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

De afsluiter voor de heer Bihrmann

Ga naar meest recente reactie

cactelders

Cactelders

Het zit erop voor hem in Z-Afrika dit zijn de laatste fotos , met het ELK komt hij naar Belgie waar hij bij ons in Gent zal logeren!!

http://www.bihrmann.com/rejser/GEO/Cut/
zondag 15 juli 2007 - 21:51
cactelders

Cactelders

En als afsluiter heeft hij de afgelopen 6 maand in 160 fotos gebundeld:
http://www.bihrmann.com/rejser/GEO/100/index.asp?picno=2
zondag 15 juli 2007 - 22:34
Tomby

Tomby

fantastische collectie van beeldmateriaal!!! Er zal iemand het van hem moeten overnemen als hij ermee stopt want dat 'next' knoppeke is heel moeilijk te weerstaan

Groeten Tom
zondag 15 juli 2007 - 23:04
cactelders

Cactelders

HET WERDT TIJD GELOOF IK /

Hey Dirk.

I am glad you have enjoined them. I am leaving in 6 hours, and I can promise I wont make more! I wish I can find time to add the correct names to all the plants – but I still miss a lot from the 2005 tour, Madagascar and a few other countries. Well, then I know what to do on the elderly’s home…



Looking forward to meet you in a couple of months!

Greetings: Bihrmann
maandag 16 juli 2007 - 13:14
stekeltje

Stekeltje

gewoon schitterend
maandag 16 juli 2007 - 13:40
Pieter

Pieter

Jah diene gast heeft daar de tijd van z'n leven gehad denk ik
maandag 16 juli 2007 - 13:47
cactelders

Cactelders

Ik vermoed dat het iemand van Uw caliber is Pieter , maar meer vetplant gericht ,hij heeft in elk geval ook héél veel over voor zijn hobby! ( Waar hij nu zijn beroep van maakt meen ik te weten , hij gaat werken in de botanische tuin afdeling van de Universiteit van Stockholm)
maandag 16 juli 2007 - 13:52
stekeltje

Stekeltje

Ik vermoed dat het iemand van Uw caliber is Pieter , maar meer vetplant gericht ,hij heeft in elk geval ook héél veel over voor zijn hobby! ( Waar hij nu zijn beroep van maakt meen ik te weten , hij gaat werken in de botanische tuin afdeling van de Universiteit van Stockholm)

ken je die persoonlijk,Dirk? Het lijkt me iemand te zijn die nog wa meer in zijn mars heeft als hetgeen hij ons laat zien
maandag 16 juli 2007 - 14:23
cactelders

Cactelders

Wij mailen veel , en hij slaapt bij Marijke tijdens het ELK ( het is zijn eerste keer!)
maandag 16 juli 2007 - 19:49
WillyN

WillyN

Wij mailen veel , en hij slaapt bij Marijke tijdens het ELK ( het is zijn eerste keer!)


dinsdag 17 juli 2007 - 07:51

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon