menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Veel te snel uitgebloeid....

Ga naar meest recente reactie

Paronoto

Paronoto

][afbeelding verwijderd niet-https]

Lobivia leptacantha.... een halve nacht en met moeite 1 dag er na en 't is weer voorbij.....
woensdag 6 juli 2011 - 22:03
Paronoto
zondag 16 september 2012 - 17:51
AlainFSD

AlainFSD

jaja inderdaad;

wat nogmaals aan de weinige nieuwkomers liefhebbers aantoont dat ook de 'oude rotten' het nog steeds moeilijk hebben' met de soms beneden de verwachtingen uitvallende bloeiresultaten. Mijn habitatexemplaar van Echinopsis chacoana heeft dit jaar beslist om na de jaarlijkse te verwachten knopvorming plots niet meer mee te doen en dat voor het eerst in tien jaar. Wat heeft ervoor gezorgd dat de meer dan half-mature bloemknoppen plots werden geaborteerd ? Geen idee,; de late aanvat van de zomer met een lamme grijze julimaand, een plots watergebrek ( ik denk het) ? Wie zal het zeggen, het baasje groeit gestaag en voldoet aan alle andere verwachtingen en dan plots een 'ik doe niet meer méé attitude van jewelste'.

Engelengeduld, volharding, een brede rug en een kop vol met haar, om erin te kunnen krabben, dat is wat de echte liefhebber nodig heeft om door te gaan

mvg,

Alain
maandag 17 september 2012 - 23:41
Mammillaria

Mammillaria

Engelengeduld, volharding, een brede rug en een kop vol met haar, om erin te kunnen krabben, dat is wat de echte liefhebber nodig heeft om door te gaan .

drie van de vier heeft Paul nochtans, Alain
dinsdag 18 september 2012 - 19:02
Paronoto

Paronoto

Jaaa, heb dat van jongsafaan hé en raak je nooit meerkwijt Na wat "latijnse" wou ik "botanist" worden zie je maar daarvoor hadden ze thuis geen geld Maar 't is zoals met vlooien, je geraakt dat ook direct niet kwijt Mijne rug is er ene van nen "48" kleermakersmaat, dat leerde ik tussenin in den Arts et Metiers want "ik moest ne stiel leren" Maar de "microbe" bleef maar "krabben" en al doende leert men..(al draaiende keert men) samen met diene Willy van St.Genesius Rhode die ook "besmet" was en die een club wou oprichten en...en...drie boeken vol ik kan erover schrijven....en ik schrijf nog altijd "boekskes" vol....
Met stekelige groeten

Een pruik zeg je....met "vos" haar zeker Alhoewel..ne schone vos is ook niet leelijk
dinsdag 18 september 2012 - 20:28
bisschop

Bisschop

jij hebt zeker geen pruik nodig je bent zo ook mooi ze
zaterdag 29 september 2012 - 20:41

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon