menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

ERWTEN

Ga naar meest recente reactie

cactelders

Cactelders

Senecio rowleyanus is zoals elk jaar op post ,maar dit jaar is hij enorm bloeiwillig oordeel zelf maar !
[afbeelding verwijderd niet-https]
dinsdag 24 oktober 2006 - 22:35
Dany

Dany

En wel Dirk ik heb dat ook nooit in het echt gezien, het is een heel mooie eigenaardige plant, en moet ieder bolleke nu nog een bloem worden?
dinsdag 24 oktober 2006 - 22:48
CarlVE

CarlVE

Gewoon prachtig Dirk!
Heb de plant al heel vaak gezien maar nog nooit in bloem, kan je eens iets meer vertellen over de juiste verzorging?
dinsdag 24 oktober 2006 - 22:51
cactelders

Cactelders

Neen Dany dat zijn de blaadjes dat groeit en laat zich stekken lijk onkruid ,maar is wel mooie hangplant. In het voorjaar eens langskomen rond moederkesdag om 2 vliegen in één klap te vangen.
dinsdag 24 oktober 2006 - 22:53
Dany

Dany

ja ok Dirk dat is goed gezien van je, ik zou daar nooit opkomen op zo een idee
dinsdag 24 oktober 2006 - 22:56
cactelders

Tekst aangepast

Cactelders

Verzorging
1 Men steelt of schooit een plant
2 men hangt ze van mei tot eind oktober buiten
3 men hangt ze de rest van het jaar in de verranda met weinig water
4 men snijd jaarlijks de overwoekerde scheuten af om anderen een plezier mee te doen
KORTOM NIKS SPECIAAL,GEMAKKELIJKSTE PLANT TER WERELD
Bijna al mijn hangplanten hangen tijdens hun buitenverblijven gewoon in bomen in de boomgaard (6 boompjes is ook een boomgaard nietwaar)
dinsdag 24 oktober 2006 - 22:58
Harry54

Harry54

Ach ja, totaal vergeten deze plant. Mijn moeder had ze vroeger altijd en zelfs bij haar bloeide ze. Aan weinig water deed ze niet; alle planten kregen zeker eenmaal per week de volle laag. kennelijk een sterk plantje. groet Harry
dinsdag 24 oktober 2006 - 23:16
mamiere

Mamiere

Hallo, ik heb ook 2 van die erwtjes , maar ze hebben nog nooit gebloeid, k'wist zelfs niet dat dit mogelijk was.
woensdag 25 oktober 2006 - 12:11
cactelders

Cactelders

Ik denk dat het buitenhangen in de zomer hen plezier doet.
woensdag 25 oktober 2006 - 12:13

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon