menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Nieuwe site

Ga naar meest recente reactie

Mammillaria

Tekst aangepast

Mammillaria

Hallo,

Ik ben een nieuwe site aan het maken voor de Duitse mammillaria vereniging. Het is nog maar een begin en veel staat er nog niet op, maar ik zou van jullie willen weten of het op iets trekt. De meeste links werken, behalve die van"English version". Zijn er storende fouten of iets anders dat niet goed is? Spaar de roede niet.

http://users.telenet.be/hugodecock/
vrijdag 21 september 2007 - 20:55
Harry54

Harry54

Lijkt zeker goed!!
Bij de habitatfoto's L kreeg ik de eerste twee keer dat ik hem opende een reklameboodschap na het afsluiten. Nu niet meer. ??????
groet Harry
vrijdag 21 september 2007 - 21:04
stekeltje

Tekst aangepast

Stekeltje

Hallo,

Ik ben een nieuwe site aan het maken voor de Duitse mammillaria vereniging. Het is nog maar een begin en veel staat er nog niet op, maar ik zou van jullie willen weten of het op iets trekt. De meeste links werken, behalve die van"English version". Zijn er storende fouten of iets anders dat niet goed is? Spaar de roede niet.

http://users.telenet.be/hugodecock/

en wat met je eigen site? ben er naar op zoek geweest, maar niet gevonden
Allez vooruit laat de foto's maar komen
vrijdag 21 september 2007 - 21:08
Mammillaria

Mammillaria

Bedankt Harry en Sonja.

Weet niet hoe dat komt, die reklameboodschap. Zou er zich al een vreemd beestje genesteld hebben. De site staat nog maar een paar dagen online.
Een eigen site zal voor later zijn Sonja, mijn vroegere is tot op de grond afgebroken. Heb zelfs de fotos niet meer.
vrijdag 21 september 2007 - 21:22
cactelders

Cactelders

Nooit één seconde aan getwijfeld dat spel is af!
Vergeet niet dat er mensen zijn die enkel ééntalig Nederlands zijn ,en aangezien jij toch nen toffe pee zijt die het kan waarmaken , zouden die mensen dan mogen hopen?????
vrijdag 21 september 2007 - 21:24
stekeltje

Stekeltje

Bedankt Harry en Sonja.

Weet niet hoe dat komt, die reklameboodschap. Zou er zich al een vreemd beestje genesteld hebben. De site staat nog maar een paar dagen online.
Een eigen site zal voor later zijn Sonja, mijn vroegere is tot op de grond afgebroken. Heb zelfs de fotos niet meer.

dat meen je toch niet? dat je die foto's niet meer hebt, das echt sonde.
vrijdag 21 september 2007 - 21:30
Mammillaria

Mammillaria

Bedankt Dirk,

Maar ik denk dat ik je niet goed begrijp. Deze nieuwe site is bedoeld voor een Duitse vereniging en zal moeten overgezet worden naar Duitsland. Hoe dat allemaal moet, moet ik nog uitvissen.
Een eigen Nederlandstalige site over mamms zal er ooit wel komen, als je dat bedoelt.
vrijdag 21 september 2007 - 21:31
maurice2

Maurice2

hugo

ja man dat ziet er goed uit, doe zo maar verder.

maurice2
vrijdag 21 september 2007 - 21:35
Mammillaria

Tekst aangepast

Mammillaria

Dank U,

Heb nu ook een paar pop ups bij het verlaten. Vreemd want mijn pop up blokkering staat ingeschakeld.

Voor Sonja en andere geiinteresseerden: op deze link kan je een artikel lezen over een nieuwe mammillaria. Klik op Datei pdf ( de tweede). Het komt uit het nieuwe nog te verschijnen magazine van de mamm. vereniging.
http://users.telenet.be/hugodecock/mitteillungsblatt2.htm
vrijdag 21 september 2007 - 21:47
choco

Choco

Ik kreeg direkt bij het openen een pop-up, heel vervelend wel.
Voor de rest, puik werk, mooie foto's

choco
vrijdag 21 september 2007 - 22:13
Bartolomeus

Bartolomeus

Prachtig ,Hugo en doe zo verder.
Bedankt voor het artikel van Helmut.
vrijdag 21 september 2007 - 22:36
Mammillaria

Mammillaria

Heb nu geen pop ups meer.
Allé geen woord kritiek?
Is de site goed in elke schermresolutie?
vrijdag 21 september 2007 - 22:44
stekeltje

Stekeltje

Dank U,

Heb nu ook een paar pop ups bij het verlaten. Vreemd want mijn pop up blokkering staat ingeschakeld.

Voor Sonja en andere geiinteresseerden: op deze link kan je een artikel lezen over een nieuwe mammillaria. Klik op Datei pdf ( de tweede). Het komt uit het nieuwe nog te verschijnen magazine van de mamm. vereniging.
http://users.telenet.be/hugodecock/mitteillungsblatt2.htm

heb het nog niet helemaal gelezen maar het gaat over dienen lindsay, deze fa. is wel gans iets anders als de plant die we kennen
vrijdag 21 september 2007 - 23:18
Lucia

Lucia

Hoi Hugo,
Ook even gekeken. Buiten de pop-up met opstarten van de site. Nog geen rare dingen kunnen ontdeken.
Ziet er netjes uit. wacht de verder opbouw nog af.
vrijdag 21 september 2007 - 23:34
Pirex

Pirex

Hugo,
Toch een foutje gevonden, of eerder een gebrek aan het konsekwent gebruik van hoofd- en kleine letter bij de onderschriften van de foto's. De ene keer gebruik je de geslachtsnaam gevolgd door de soortnaam, een andere keer alleen de soortnaam, en dan soms met hoofdletter, dan weer met kleine letter. De nomenclatuur eist (oei) dat de geslachtsnaam met hoofdletter, en de soortnaam met kleine letter wordt geschreven.
Voor de rest: pico bello, zoals ik het graag heb: eenvoudig, rechtlijnig, informatief, zonder overbodige toeters en bellen.
Enne ja, ik ben dus terug, met duizenden foto's, waaronder toch ook enkele (!?) van cactussen, maar ja, op dit forum zal er dus niet veel, ik bedoel niks, van te zien zijn.
Tot ziens
Paul
vrijdag 21 september 2007 - 23:41
Mammillaria

Mammillaria

Dank U Paul (welkom thuis, en nee nog altijd geen regering) en Lucia, zal daar morgen verandering in brengen.
Misschien weet Parodias hoe ik die vervelende pop ups kan vermijden. Ik denk dat het door die teller onderaan de startpagina komt. Denk dat die de pop ups meebrengt. Het is maar een gedacht.
vrijdag 21 september 2007 - 23:44
kurt

Kurt

Weet niet hoe dat komt, die reklameboodschap. Zou er zich al een vreemd beestje genesteld hebben. De site staat nog maar een paar dagen online.


Beste Hugo,

Wees gerust het heeft niets te maken met een vreemd beestje in uw cactussite. Het is zoals je zelf al aangaf in jouw laatste reactie puur door de nedstat-teller die een jaar terug werd overgenomen door een andere firma (Modigo of zoiets) en die zorgen inderdaad voor een pop-up bij het binnen komen van de site. Durf je op de teller zelf te klikken dan krijg je ook nog wel een pop-up die je zelfs met een pop-up killer niet kan tegen houden. Dus dat moeten heel straffe zijn Eenmaal je de site hebt bezocht zal die eerste pop-up bij het openen van de site niet meer verschijnen. Toch zal die geregeld nog verschijnen maar ik weet ook niet hoe zij die hebben geprogrammeerd. Is dat per IP-adres (computer) om de X aantal uur??? geen idee.

In elk geval je niet ongerust maken over de popups want dat heb je nu eenmaal met die gratis teller. Een betere gratis teller die ikzelf vroeger gebruikte (nu nog maar de betaalde versie omdat we te groot zijn ) is die van www.belstat.be EN daarbij heb je niet die vervelende popups maar enkel reclame in de statistiekenpagina zelf. Maar dat is natuurlijk persoonlijk he.

Voor de rest niets dan lof. Zit zeer goed in elkaar.
Proficiat

Mvg,
Kurt
zaterdag 22 september 2007 - 00:17
Tomby

Tomby

ik zou de linkse menuknoppen die stukken cactus vervangen door 1 mooie cactus zodat elke knop een deel van de foto draagt. Is maar een ideetje natuurlijk

Groeten Tom
zaterdag 22 september 2007 - 00:21
Mammillaria

Mammillaria

Dank U voor de tip, Kurt.

Heb de teller vervangen door belstat teller en de pop ups zijn verdwenen.
zaterdag 22 september 2007 - 11:09
WillyN

WillyN

Prachtige beging Hugo.
De site schijnt duitstalig maar ook engelstalig te worden.
Waarom niet vragen om ze ook nederlandstalig te maken of zit dat er niet in ???
Ik wil anders graag helpen met vertalingen.
zaterdag 22 september 2007 - 11:43
Mammillaria

Mammillaria

Dank u Willy,

Ik heb het hen gevraagd om een nederlandstalige versie, misschien later. Nochtans hebben wij Vlamingen buiten de Duitsers de grootste groep leden.
zaterdag 22 september 2007 - 12:35
Tim

Tim

Prachtig werk Hugo.

Ik ben ook aan het proberen om zoiets in elkaar te steken voor mijn insectjes...maar dat lukt belange na nog niet zo goed zoals bij u.
zaterdag 22 september 2007 - 20:29
stekeltje

Stekeltje

Dank u Willy,

Ik heb het hen gevraagd om een nederlandstalige versie, misschien later. Nochtans hebben wij Vlamingen buiten de Duitsers de grootste groep leden.

ik wil je foto's van mammillaria's doorsturen, als je die kan gebruiken tenminste
zondag 23 september 2007 - 00:30
Mammillaria

Mammillaria

Bedankt voor het aanbod, Sonja. Maar de Duitsers gaan vandaag een heleboel fotos opsturen, allé zo hebben ze toch beloofd.
zondag 23 september 2007 - 12:01
Mammillaria

Mammillaria

Hallo Willy,

Bedankt voor de tips. Maar ik ben bang dat ik je even niet kan volgen. Bedoel je de tekst in twee kolommen zetten?

Enne ik denk dat je hier op dit forum al meer interesse gewekt hebt voor parodias dan je lief is.
zondag 23 september 2007 - 13:01
Mammillaria

Mammillaria

Nu volg ik terug Willy.
css style gebruik ik niet, alleen een htlm opmaak. Heb css opmaak wel staan op mijn macromedia programma
zondag 23 september 2007 - 16:32
Mammillaria

Mammillaria

Willy ik heb nog een paar vraagjes, kan ik Uw email adres hebben aub., want dit forum gaat feitelijk over cactussen en ik wil er hier niet over uitweiden.
[email protected]
zondag 23 september 2007 - 17:36
Wardje

Wardje

Hugo,

prachtig wat je daar aan het verwezenlijken bent. Daar kunnen ze in Duitsland alleen maar content mee zijn. Toch spijtig als ze de boot voor een nederlandstalige versie wat afhouden, wetende dat de webmaster nl-talig is en ook blijkbaar een grote groep leden van de mammillariavrienden, maar dit is uiteraard interne keuken. Doe zo voort, we komen geregeld eens langs.
zondag 23 september 2007 - 22:06
Mammillaria

Mammillaria

Bedankt Marc,

Met wat hulp van de 'goden' lukt het me wel.
Tja, wat die Nederlandstalige versie betreft, het bewijst alleen nog maar eens dat buitenlanders ons zien als een klein landje met een klein afzetgebied. Ik geloof dat ze ongeveer een 400 tal leden hebben waarvan misschien 20 nederlands sprekenden ( dit is met Nederland erbij). Ze gokken waarschijnlijk op de Engelstalige markt om méér leden te werven. Vroeger waren ze anders, die Duitsers, toen moesten ze alle markten hebben
zondag 23 september 2007 - 22:35
stekeltje

Stekeltje

ik probeer hier om de kultuurplanten te bekijken, maar de link werkt blijkbaar niet(meer)
maandag 29 oktober 2007 - 14:50
Mammillaria

Tekst aangepast

Mammillaria

Hallo Sonja,

Ben bezig met een pak nieuwe fotos bij te voegen, nog een paar uurtjes geduld. Kijk intussen eens naar de nieuwe categorie: landschappen die ik al bijgevoegd heb. http://hugo3.myjalbum.net/landschaften/
maandag 29 oktober 2007 - 14:56
stekeltje

Stekeltje

Hallo Sonja,

Ben bezig met een pak nieuwe fotos bij te voegen, nog een paar uurtjes geduld. Kijk intussen eens naar de nieuwe categorie: landschappen die ik al bijgevoegd heb. http://hugo3.myjalbum.net/landschaften/

heb al een klein stukje bekeken, ga straks verder doen op mijn gemak
maandag 29 oktober 2007 - 15:17
Mammillaria

Mammillaria

Het is gemaakt Sonja,
maandag 29 oktober 2007 - 17:48
stekeltje

Stekeltje

Het is gemaakt Sonja,

en het is het bekijken meer dan waard, ge moet u niet inhouden
maandag 29 oktober 2007 - 18:14
Mammillaria

Mammillaria

Bedankt Willy en Sonja.

Dit is nog maar een voorsmaakje, er komen er nog meer, véél meer.
maandag 29 oktober 2007 - 19:52
stekeltje

Stekeltje

prachtige fotos .. man ik kan daar uren naar lijken dat fascineert mijnog meer dan de plantenfotos zelve ik zit dat te analyseren lijk een chrirg een nieuwe darm gevonden heeft LOL !

zo is dat Willy,dat verveelt nooit
maandag 29 oktober 2007 - 20:59

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon