menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Pasen in vaas

Ga naar meest recente reactie

miet1

Miet1

vaas, ismo ei in kaars vet,brem ,katjes,ranokels,palm,mos,ronde oase
groetjes miet1[afbeelding verwijderd niet-https]
woensdag 12 maart 2008 - 19:51
Eliane

Eliane

Hallo
Ik vind je stukken alletwee heel mooi! (en ook de orchidee op de achtergrond)
groetjes
Eliane
woensdag 12 maart 2008 - 21:25
jessy6

Jessy6

Ook dit vind ik niet mijn stuk.
ook weer die grote ranonkels, past niet zo bij het geheel.

Jessy
donderdag 13 maart 2008 - 00:51
an

An

ik vind hem wel mooi ,iedereen zijn /haar smaak,
de een doet het zo en de ander zo

als jij hem niet mooi vind jessy dan doe jij het anders ,
gelukkig heeft iedereen een eigen idee van iets moois neer zetten

ik vind het wel mooi ,

ga zo door met maken van stukjes en als jij het mooi vind wie is dan de geen om te zeggen
dat ie het niet mooi vind dan moet je ook niet reageren,
net wat ik al zei iedereen heeft een eigen smaak en inzicht zoals hij of zij het mooi vind
donderdag 13 maart 2008 - 11:09
Jose47

Jose47

Gelukkig maar dat niet iedereen dezelfde smaak heeft maar hier en daar een kleine tip kan een bloemstuk wel nog mooier maken...

Op mijn bloemschikles is dat ook dikwijls en dan komt de lerares even kijken en zegt me wat ik hier of daar moet veranderen en dan is het dikwijls ook veel beter .... maar ieder zijn keuze hoor.

Ik vind dit stuk prachtig op de ranonkels na, zou er als ik het zelf zou maken iets kleinere bloemen of gewoon paaseitjes in doen .... maar da's mijn mening hoor.


Groetjes
Josée47


donderdag 13 maart 2008 - 11:46
an

An

Gelukkig maar dat niet iedereen dezelfde smaak heeft maar hier en daar een kleine tip kan een bloemstuk wel nog mooier maken...

Op mijn bloemschikles is dat ook dikwijls en dan komt de lerares even kijken en zegt me wat ik hier of daar moet veranderen en dan is het dikwijls ook veel beter .... maar ieder zijn keuze hoor.

Ik vind dit stuk prachtig op de ranonkels na, zou er als ik het zelf zou maken iets kleinere bloemen of gewoon paaseitjes in doen .... maar da's mijn mening hoor.


Groetjes
Josée47



ben het helemaal met je eens josee
donderdag 13 maart 2008 - 11:56
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Ik vind dat je gelijk hebt An en Joseé maar jessy zal het zo niet bedoeld hebben het komt inderdaad wel wat grof over.
Als je de creatie echt niet mooi vindt, kan je beter niet reageren.( er zijn er die reageren met ( mooi en prachtig enz....) maar waar ik ook mijn twijfels bij heb, in elk geval is het goed bedoeld.
Een suggestie dan weer, kan wel maar zelfs dat is een eigen mening.
Ik heb mezelf er ook al eens aan bezondigd maar gelukkig daarna ingezien dat het ook op een andere manier kan dus Jessy............neem het niet te zwaar
We zijn hier allen om van elkaar te leren, toch plezant, ik word elke dag slimmer en slimmer ( waar gaat dat eindigen )
donderdag 13 maart 2008 - 12:50
Karintje

Karintje


als jij hem niet mooi vind jessy dan doe jij het anders ,
gelukkig heeft iedereen een eigen idee van iets moois neer zetten


als jij het mooi vind wie is dan de geen om te zeggen
dat ie het niet mooi vind dan moet je ook niet reageren,
net wat ik al zei iedereen heeft een eigen smaak en inzicht zoals hij of zij het mooi vind


Hoi An,

Ik vind wel dat je kan zeggen wat je er wel of niet mooi aan vindt en dan is diegene die het geplaatst heeft nog vrij om ermee te doen wat hij/zij wilt!
Ik denk niet dat iemand van ons hier op het forum de bedoeling heeft om een ander af te breken, het is eerder als "opbouwende kritiek" of suggestie bedoeld!

En idd, door suggesties of opbouwende kritiek leren we van elkaar en worden we wijzer en..... grijzer!


Grtz,
Karin
donderdag 13 maart 2008 - 12:56
an

An

hoi karin dat mag ook wel
maar zeg dan zoiets van, ik zou het zo doen ,ipv die ranonkels,
komt iets zachter over

en tuurlijk moet je iets kunnen zeggen daar leren we van ,maar ik vond het zelf hard over komen

want je zet trots je stukje op de foto waar je blij mee bent ,daarom laat je het ook zien op het form
en eigelijk hoop je dan dat iedereen hem net zo mooi/leuk vind als jij zelf omdat je hem zelf hebt gemaakt.

en tuurlijk heefdt iedereen een eigen mening ,misschien ligt het wel in mijn aard om zacht te reageren
voorzichtig en dat wil niet zeggen dat ik dat deed bij dit stuk .
maar ik wil niemand kwetsen
en anders reageer ik niet
en anders probeer ik het zo te brengen dat ze zeggen hee je hebt gelijk of zo ,zo kan het ook

ik hoop dat je me begrijpt met deze uitleg

tuurlijk snap ik dat het niet zo bedoel is maar je kan een ander wel kwetsen niemand ziet de andere kant van de comp.

donderdag 13 maart 2008 - 13:20
Karintje

Karintje

Hallo An,

Thx voor de reactie en wat een geluk dat we allemaal een eigen mening hebben

Soms komt een geschreven mening harder over dan een gesproken, ook omdat we de lichaams-expressie niet zien van de ander..........

Ach, we kunnen hier over blijven doorbomen en das niet de bedoeling hé! Het forum is er om van elkaar te leren en ons stukken aan mekaar te tonen

Grtz,
Karin
donderdag 13 maart 2008 - 13:43
an

An

ben het helemaal met je eens
donderdag 13 maart 2008 - 16:15
miet1

Miet1

hallo alle maal
zit daar nu niet de ruzie over het stuk mijn mening vind ik ook dat de ranokels te groot zijn maar laat ons allemaal form vriend en vriendinen blijven we zetten er een streep onder en is vergeten en vergeven
groetjes miet1
donderdag 13 maart 2008 - 16:17
an

An

we blijven ook vrienden en vriendinnen.
ik ben ook niet boos of wat dan ook hoor jullie zijn allemaal toppers
donderdag 13 maart 2008 - 16:25

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon