menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Boeketkrans

Ga naar meest recente reactie

linderic

Linderic

Hallo liefhebbers ,
Om dit boeket te maken heb je 2 cirkels van wilgentenen nodig die aan elkaar geweven zijn, tussen die cirkels kan je bloemen schikken naar eigen keuze.Bij mij is de grootste cirkel +/- 35 cm de kleinste 10 cm kleiner.

[afbeelding verwijderd niet-https]
[afbeelding verwijderd niet-https]

groetjes linderic
donderdag 14 februari 2008 - 22:37
Jose47

Jose47

Knap werkstuk, ook een hele mooie vaas.

Josée47
vrijdag 15 februari 2008 - 12:59
Karintje

Karintje

Hoi Linderic,

Mooie vaas, mooi boeket maar ik vind het niet samen passen. Het boeket zit precies "verstopt " in de vaas....

Grtz,
Karin
vrijdag 15 februari 2008 - 13:53
linderic

Linderic

Hoi Karintje ,
Het boeket ligt op de krans en die is wel behoorlijk groot, wat in de vaas zit zijn de stengels , dit was de enige vaas waar ik het in kwijt kon .In wat voor soort vaas zou jij het zetten?
groetjes linderic
vrijdag 15 februari 2008 - 16:11
miet1

Miet1

mooi boeket
groetjes miet1
vrijdag 15 februari 2008 - 18:36
Julie

Julie

Hoi Linerick,

Mooi gemaakt met die wilgentakken ,misschien komt het mooier tot zijn recht in een transparante vaas!
zaterdag 16 februari 2008 - 08:41
linderic

Linderic

Hallo Julie ,

Ik zit wekelijks op cursus en momenteel zijn we eigenlijk volop bezig met wilgen te verwerken ,de voorbije weken heb ik al verschillende skeletten gemaakt waar telkens bloemen in kunnen ,meestal maak ik er dan thuis nog een om te weten als ik de techniek onder de knie heb en die gaat dan soms wel naar een familielid of zo, de bloemen kunnen vervangen worden maar de skeletten blijven ,bijgevolg heb ik verschillende boeketten staan in(transparante) vazen en zijn mijn vazen op,zal er in de toekomst toch eens wat nieuwe bijkopen,verschillend in grootte want dit kransboeket heeft echt wel een grote vaas nodig .Ondanks de verkeerde vaas vind ik het idee van zo'n boeket wel heel leuk , wat anders een gewoon bosje bloemen is komt zo veel leuker over om iemand cadeau te doen!
prettig weekend
groetjes Linderic
zaterdag 16 februari 2008 - 11:07
Julie

Julie

Ik zou graag zo'n mooi boeket van jou ontvangen!!
zondag 17 februari 2008 - 20:18
Karintje

Karintje

Hoi Karintje ,
Het boeket ligt op de krans en die is wel behoorlijk groot, wat in de vaas zit zijn de stengels , dit was de enige vaas waar ik het in kwijt kon .In wat voor soort vaas zou jij het zetten?
groetjes linderic


Hoi Linderic,

Ik zou (net als Julie) voor een glazen, transparante vaas gekozen hebben. 1tje die vanboven wat wijder is dan vanonder, snappie?? Maar soms is het idd moeilijk om de juiste vaas in huis te hebben of staan ze allemaal al vol met andere creaties!
Dat de stengels in de vaas zitten.... zover was ik al mee!

Grtz maar weer,
Karin
maandag 18 februari 2008 - 09:58

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon