menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Kookfornuis

Ga naar meest recente reactie

martine

Martine

Hallo,

Hulp gevraagd: ik ben pas verhuisd en heb in mijn woning een Hilton gasfornuis staan, doch zonder enige graden-aanduiding of oven functies. Via Makro heb ik de service dienst willen contacteren doch firma is failliet. ( fornuisaankoop dateert van 2004 volgens de papieren van de vorige eigenaars)
Heeft er iemand van jullie - of vrienden of familieleden- zo'n fornuis staan om mij verder te helpen. Anders moet ik hem aan zetten en met behulp van een thermometer gaan zoeken naar de juiste graden, maar dat lijkt me niet zo handig.
Alvast bedankt.

Martine
zondag 21 september 2014 - 19:21
mia_heyl7

Mia_heyl7

zijn er streepjes? dan is 't 3 de streepje ongeveer 180 C°
zaterdag 27 september 2014 - 22:47
martine

Martine

hallo,
Sorry voor het late antwoord , maar wegens verhuis ben ik tijdelijk afgesloten geweest van internet, Neen, er staan zelfs geen streepjes meer op. Kan je me zeggen waar ongeveer de streepjes staan? als we een klok als voorbeeld nemen, is het op 6 u of op 9 u?
Weet jij ook iets over andere functies, behalve gewone statische oven,

alvast dank,
donderdag 9 oktober 2014 - 21:36
RdB

RdB

Voor een paar euro (b.v. €4 bij Blokker) koop je een oven thermometer, dan weet je welke stand bij welke temperatuur hoort.

Ruud
donderdag 9 oktober 2014 - 21:42
martine

Martine

hallo,

Ja, dat was ons plan B en dan zelf streepkes zetten

groetjes,
donderdag 9 oktober 2014 - 22:34
baloe

Baloe

je kan ook altijd eens proberen zoeken (google) op manual - merk - type.
Ik sta er altijd versteld van hoeveel handleidingen wel ergens online staan. Soms moet je ze dan in Engels, Frans, of Duits lezen (mijn Chinees, noch Japans is goed genoeg)
zaterdag 11 oktober 2014 - 11:37
martine

Martine

Die zoektocht op internet heb ik al achter de rug. Niets van terug te vinden... ook gebeld naar het verkooppunt Makro( terug gevonden via de verkoper van het huis) en daar hebben ze ook gezocht naar nog info... maar niets meer te vinden. De firma die de Hilton fornuizen verkocht 10 jaar geleden is ondertussen failliet...
Toch bedankt voor deze tip
zaterdag 11 oktober 2014 - 14:27

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon