menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Suikerbrood

Ga naar meest recente reactie

robijnske

Robijnske

ik heb suikerbrood gezaaid war zijn de eerste blaadjes wat er staat zeer veel onkruid en zou het graag weg doen
maandag 17 juni 2013 - 17:30
Lino

Lino

? wat is nu je vraag? Of je onkruid mag wegdoen? Ja maar wel heel voorzichtig zodat je je zaaigoed niet mee uittrekt.
dinsdag 18 juni 2013 - 08:39
CindyV

CindyV

Als de plantjes nog zo klein zijn dat je verschil niet ziet dan zou ik wachten tot de plantjes groter zijn. Als er heel veel onkruid staat en heel kleine plantjes dan lukt het niet om onkruid uit te trekken zonder de plantjes te beschadigen. Eventueel kan je wel zorgen dat het zaad van het onkruid zich niet verspreid door de bloemen te verwijderen.
Grts,
Cindy
dinsdag 18 juni 2013 - 10:12
Gespeel

Gespeel

De vraag van Robijnske is hoe de eerste blaadjes van pas gezaaid suikerbrood eruit zien zodat hij het verschil kan zien tussen het kiemende suikerbrood en het onkruid dat ertussen staat.

Ik zou even googelen
dinsdag 18 juni 2013 - 11:07
CindyV

CindyV

Gespeel, dat had ik zelf ook wel door. Dat blond is niet mijn natuurlijjke haarkleur, hoor. Ik denk niet er ergens op internet een foto bestaat van pas gekiemde suikerplantjes. Behalve misschien op dit forum want hier is het het beste, niet?
dinsdag 18 juni 2013 - 12:51
Gespeel

Gespeel

Haha Cindy Ik verduidelijkte de vraag van Lino
dinsdag 18 juni 2013 - 12:58

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon