menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Nu moet het niet gekker worden

Ga naar meest recente reactie

cornelia

Cornelia

Ha, nou ben ik toch wel een beetje van de leg hoor. Heb ik Ageratum's gezaaid en daarna verspeend in Jiffy potjes en grond die ik gratis had gekregen bij een huiskamer kastje wat ik had gekocht (juist ja, dat kastje van bij de Aldi waar we het een poosje terug over hebben gehad)

Vanmorgen waren er opeens 6 zaailingen verdwenen dus ik heb zojuist eens goed gekeken en je zal het niet geloven; een vieze slijmerige slak. Nou die moet toch wel in die grond of jiffy potjes hebben gezeten (als "ei" of hoe dat slakkengebroed ook mag heten)

En ze stonden op de slaapkamer (met een beetje pech had die slak me in mijn slaap wel van alles kunnen aandoen, haha) Maar als je al niet veilig voor slakken ben in je eigen slaapkamer dan weet ik het niet meer hoor. Kijk, dat de mensen zich daar maar eens druk over zouden maken.

Ik heb dus in verdacht zaaigoed nu al slakkenkorrels zitten. Sommige korrels zijn groter dan het zaailingentje.

Waar moet het heen met de wereld

Groetjes, cornelia
vrijdag 28 maart 2008 - 21:23
printemps

Printemps

hallo

ja bij aldi krijg je vaak iets gratis bij hé

laptop met gratis virus
potgrond met gratis slak
appelsienboom met gratis reptiel (soort varaan)

groetjes
an
zaterdag 29 maart 2008 - 00:01
Matabish

Tekst aangepast

Matabish

Oh ja ??? Echt waar ??? ...een Matabish??? (betekent :gratis extraatje bij een aankoop)

waar wachten we nog op... allemaal naar den Aldi !!![afbeelding verwijderd niet-https]

Matabish.
zaterdag 29 maart 2008 - 00:32
printemps

Printemps

Hallo Matabish

kijk eens op www.dierenparadijs.be
is in Olen(winkel)
klik op forum
ga naar hagedissen
zoek topic /gevonden in de aldi
weet iemand wat dit is

groetjes
an

zaterdag 29 maart 2008 - 13:24
semperfi

Semperfi

Ik zeg niet dat dit een verzinsel is hé, maar dat doet me denken aan de "Urban Legend" van die tropische plant die sissende geluiden gaf telkens men hem water gaf .... er bleek een vogelspin in de grond te zitten !
Als dit waar was, is dit niet zo leuk !
Grutjes en slaap zacht naast uw Orchidée of juist gekochte Cactus
Bob
zaterdag 29 maart 2008 - 19:55
semperfi

Tekst aangepast

Semperfi

B.t.w. over Vogelspinnen gesproken .... ik had een leerling die jaaaaaren geleden uit een pashokje van Sarma ( huidige Carrefour in Wijnegem shopping center ) was weggelopen omdat er een kanjer van een spin met de bananen was meegekomen ; en dat was geen urban legend.
Dit is nu niet meer mogelijk daar bananen in CO2 worden vervoerd om niet verder te rijpen, ze ( de spinnen ) stikken gewoon. In koelschepen hebben ze ook niet veel kans.
Bob

zaterdag 29 maart 2008 - 20:01

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon