menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Lay-out forum beetje rommelig

Ga naar meest recente reactie

ConstantGardener

ConstantGardener

Hallo,

Heel voorzichtig even proberen..... maar ben ik nu de enige die de vormgeving van dit forum een beetje rommelig vindt? Ik ben zelf een tuinfanaat en zit op diverse fora, maar ik kan hier moeilijk mijn draai vinden.

Het kan aan mij liggen, want het is wel een erg groot annex populair forum, dus voor vele mensen is het blijkbaar helemaal goed.

Maar niets mis met een constructieve opmerking van een nieuweling, denk ik dan maar. Misschien kan er bij gelegenheid van een update ook de lay-out eens kritisch bekeken worden?

maandag 22 februari 2010 - 14:59
Jeannette1

Jeannette1

Hai ANONIEM,
Welkom op dit ongeregelde door elkaar gerammelde maar OOOOOOOOOOOOOOOOO zo gezellige en leerzame TUINADVIESFORUM!

Ik zou zeggen een klein kind kan de was doen.
Alle topics staan netjes gerangschikt en in elke topic kun je iets schrijven, foto's plaatsen en krijg je altijd een antwoord.

WAT IS HIER MIS MEE???

Normaliter reageer ik nooit op ANONIEME reacties of brieven, maar om dit ongeregeld of rommelig te noemen, maakt mij wel een beetje uit mijn humeur wat anders zo goed is!

Zou u zo vriendelijk willen zijn om een afzender in uw topics of reacties te plaatsen?

Als oudste van dit GEWELDIGE TUINADVIESFORUM mag ik deze reactie wel maken.

Groetjes, Jeannette
maandag 22 februari 2010 - 15:34
Rita1960

Rita1960

Hoezo rommelig???????

Hier op het forum staat alles netjes gesorteerd op rubriek!

groetjes van een rommelige

Rita
maandag 22 februari 2010 - 18:23
lentemode

Lentemode

Hier is bijlange niks mis mee !

't Is een heerlijk vriendelijke en leerrijke en duidelijke tuinsite !

Groetjes,
Mia
maandag 22 februari 2010 - 19:32
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Ik kan me wel voorstellen dat je in een nieuw forum even moet wennen aan hoe alles is opgezet. Dat kan soms anders zijn, dan je gewend bent. Maar zelf ben ik er ondertussen een beetje mee vergroeid, dus zal ik de eventuele onduidelijkheden niet snel zien. Kun je iets preciezer zeggen wat je rommelig vindt?
maandag 22 februari 2010 - 19:53
Pieter

Pieter

Hoi,
Dit forum is gebaseerd op een eigen programma, terwijl een groot deel van de overige fora wereldwijd op een ander programma draaien. Daardoor lijken al die andere fora op elkaar en lijkt dit helemaal anders. Maar dat went snel hoor. Er zijn wel enkele mankementjes aan, maar het is vooral de inhoud die telt.
maandag 22 februari 2010 - 20:09
evadepeva

Evadepeva

Rommelig: Nee,
maar wat ik wel graag zou zien hier is dat de antwoorden op topics in pagina's staan. Soms moet je erg ver naar beneden scrollen om het nieuwste berichtje te lezen. Ik weet niet of dat mogelijk is?!
Verder ben ik vooral DIK tevreden!
maandag 22 februari 2010 - 20:58
Matabish

Matabish

[afbeelding verwijderd niet-https] evadepeva,

je hoeft niet echt naar beneden te scrollen hoor!
Bovenaan, in de balk waar de titel van de topic staat, heb je helemaal rechts een hulpknop 'naar beneden'.
Als je daarop klikt ben je zó onderaan bij het laatste berichtje en als het moet kan je dan 1 of 2 berichtjes terug naar omhoog scrollen.

Hartelijke groetjes,
Matabish.
dinsdag 23 februari 2010 - 01:09
ConstantGardener

ConstantGardener

Hallo,

Als jullie het niet wat rommelig vinden is het goed, jullie zijn de gebruikers. Ik geef gewoon één mening als nieuweling, en ik beweer niet dat ik de wijsheid in pacht heb.

Los daarvan vind ik sommige reacties nogal kleinzerig, alsof ik commentaar geef op een kindje. Het gaat over een forum, op het internet, en het is eigen aan dit soort zaken dat ze voortdurend in beweging zijn, dus waarom niet even je eigen troetelbeer kritisch bekijken? Indien niemand zich vragen stelt, beweegt er niets en had het internet of een forum zelfs niet bestaan. Dus bekijk het even in dat licht.

Waarom het rommelig overkomt. Wel, misschien is het amalgaam aan advertenties de hoofdverantwoordelijke. En gezien de site wellicht niet anders kan, zou ik suggereren om die grafisch meer te integreren in de site.

De site is nu een hoop vierkanten, je hebt de hoofding, je hebt een advertentiebalk, daartussen wat zwevende buttons, daaronder de vierkanten van het forum. Het kan best zijn dat iedereen dat gewoon is, maar ik weet dat je een site door het grafisch anders aan de pakken, veel rustiger en aangenamer kan laten ogen. Een eenvoudige ingreep is al die vierkanten al eens even breed maken bvb.

Daarnaast vind ik dat er teveel categorieën en subcategorieën zijn. Het niet zien van het aantal pagina's is inderdaad jammer.

En beste ouderdomsdeken van dit forum, of ik nu Wiske heet of Josfien of Mohammed de derde, dat doet niets ter zake, al zeker niet op een forum. Ik vraag me trouwens af waarom een mening van iemand die meer berichten heeft of langer op een forum zit, waardevoller zou zijn dan die van anderen. Voor mij telt elke mening, ik zie niet in waarom jij jezelf belangrijker acht.

@Pieter en een paar anderen, bedankt voor je correcte toon. De inhoud is absoluut het belangrijkste. Het is wel zo dat nieuwelingen sneller geneigd zijn om lid te blijven als ze makkelijk hun weg vinden. En dan kan je je afvragen of je niet beter teruggrijpt naar een forumlay-out en software waarmee de meeste mensen vertrouwd zijn.

Met vriendelijke groeten,

Constant Gardener.
dinsdag 23 februari 2010 - 10:08
LauraK

LauraK

Volgens mij is het gewoon een kwestie van wennen: elk forum is anders, maar het
is aan je eigen flexibiliteit of je daarmee overweg kan of niet.

Toen het forum een tijdje geleden veranderd werd, moest ik er zelf ook weer even
aan wennen, maar dat ging snel. Wat de lay-out betreft, ben ik persoonlijk wel
tevreden, en die reclame stoort me niet. Sterker nog: daar lees ik gewoon overheen,
alhoewel dat de bedoeling natuurlijk ook weer niet is...

Wat ik zelf wel jammer vind, is dat je je eigen berichten niet terug kan vinden, en
nu dus via de zoekfunctie een trefwoord in moet voeren, maar dat is een kleinigheidje.

Voor de rest duidelijke categorieën, prettige indeling en een heel fijne sfeer!

Groeten van Laura (ook constant met gardenen bezig... )
dinsdag 23 februari 2010 - 10:50
Matabish

Matabish

Hallo Gardener, [afbeelding verwijderd niet-https] op ons tuinadviesforum.

Ik ben helemaal akkoord met LauraK!
Vanaf het begin heb ik mij meteen goed gevoeld op deze site en na de aanpassingen van verleden jaar
heb ik ook weer even moeten wennen, maar ik vind het prima zoals het nu is.
Bovendien, zó moeilijk moet het hier toch niet zijn als je ons aantal leden ziet!!
Maar alles is natuurlijk voor verbetering vatbaar en dàt is wat hier regelmatig gebeurt.

Het belang van deze 'tuinadvies'-site is toch vooral om info en hulp te bieden bij het tuinieren en om 'groen'-liefhebbers samen te brengen.
Niet om een perfecte Internet-site te zijn!
Trouwens de meesten van ons (zoals ikzelf) waren heel erg onkundig wat betreft het gebruik van de pc
maar zelfs dààrvoor hebben we hier enorm veel kennis kunnen opdoen van elkaar...
En dààr gaat het hier toch hoofdzakelijk om: kennis opdoen en doorgeven aan elkaar met als hoofdthema DE TUIN!!

Als je voorstellen hebt voor verbetering, waarom je dan niet richten tot de webmaster?
Dàt is de aangewezen persoon daarvoor, toch?
Voor hulp bij het tuinieren kan je altijd hier terecht bij ons, forumleden, die je met plezier zullen helpen.

Vriendelijke groetjes,
Matabish.
dinsdag 23 februari 2010 - 13:30
evadepeva

Evadepeva

@Matabish: BEDANKT!!
Tjonge, dat ik dat nooit heb gezien....
Helemaal top! Gaat het nog sneller!!!
dinsdag 23 februari 2010 - 13:34
Matabish

Matabish

[afbeelding verwijderd niet-https] Lijntje,

nee hoor, niemand hoeft z'n èchte naam onder een berichtje te zetten dat wordt normaal niet gedaan op Internet-sites!
Dààrvoor heb je een 'nickname', toch?
Voor diegenen die dat wèl willen doen is het natuurlijk een vrije keuze.
Maar het heeft niks te maken met beleefdheid of fatsoen.
Op Internet is het alleen de bedoeling dat je een 'aanspreekwoord' hebt, naam, nickname, of titel naar keuze.
Enkel met HOOFDLETTERS schrijven is onbeleefd omdat dit schriftelijk 'ROEPEN' / 'SCHREEUWEN' is.[afbeelding verwijderd niet-https]

Hartelijke groetjes,
Matabish.
dinsdag 23 februari 2010 - 14:33
cee

Cee

Alles goed en wel dat je het forum wat rommelig vind,

Ik denk dat in tegenstelling tot het forum onze tuintjes er des te schoner bij liggen, en laat dat nu zijn wat ons het meest kan schelen.

Zelf vind ik de vele subrubrieken eigenlijk best handig:

Elk vindt er z'n goesting wel, en vooral, de een is fan van kamerplanten, de ander van groentjes, bloemstukken, dieren, cactussen, bomen, heesters, exoten, weetjes, ecologische hulpmiddelen, tuindesign,... te veel om op te sommen, maar vind het aantal subrubrieken in feite wel redelijk goed uitgebalanceerd.

Het lijkt me zelfs een moeilijke job om er een aantal te schrappen?

groetjes,
Cee
dinsdag 23 februari 2010 - 16:16
Rita1960

Rita1960

Willy,

met dat door "modderen" lukt het ons toch aardig.. of niet soms
We worden in ons dagelijks leven al in zo'n keurslijf gedwongen..laat ons dan dit forum!

en het blijft een leuk,gezellig,leerzaam en voor sommigen onder ons een rommelig forum

groetjes,

Rita

Kurt.. neem mij de laatste opmerking niet kwalijk...

't is een forum die als een warme deken over je heen valt en da's het belangrijkste, je thuis voelen
dinsdag 23 februari 2010 - 21:20
Thanja

Thanja

Tsja, over de lay-out (en een paar andere puntjes) valt wel wat te zeggen, maar het werkt wel gewoon allemaal. Ik haak bij enkele fora af op de inhoud. En wat dat betreft vind ik het tuinadviesforum een goed en deskundig forum, waar ook plek is voor een persoonlijke noot, humor en prachtige foto's.

In het begin is het wel even zoeken, maar wat mij betreft is het de moeite waard om even goed te kijken hoe het forum werkt. Maar is dat niet op alle fora zo?


dinsdag 23 februari 2010 - 21:34
Rita1960

Rita1960

Willy, waarheid als een koe beide bedoel ik ..
Maar de smaak is toch wel het belangrijkste!!!!

grt'n Rita

dinsdag 23 februari 2010 - 21:48
printemps

Printemps

Ik persoonlijk vind andere forums rommeliger
Bij lange topics staan dan de nieuwe berichten bovenaan en dat vind ik vervelend
Een boek begin je toch ook niet te lezen achterstevoren

Maarja het is ook wel wat je gewoon bent hé

mvg
woensdag 24 februari 2010 - 17:33
printemps

Printemps

@ Parodias

Halverwege uw scherm (bovenaan) staat er een handig dingske "naar beneden"(rechter kant)(in de gele balk)

Dan ben je in een wip beneden
Zonder scrollen

mvg

woensdag 24 februari 2010 - 18:14
printemps

Printemps

En helemaal beneden staat er een dingske "naar boven"(links)


Of je moet een andere muis kopen,eentje waarvan je het scrolwieltje kan los zetten,klikken dan en er een zwier aan geven en je zit ook in een wip beneden of boven natuurlijk

mvg
woensdag 24 februari 2010 - 18:15
Rita1960

Rita1960

An,
volgens mij heb je Willy nu te pakken

in een deuk liggende Rita
woensdag 24 februari 2010 - 20:33
Rita1960

Rita1960

jawel meester ..

ik ben bij de les naar beneden.. rechtsbovenin...

en als naar boven ook op uw verzoek is geschiedt... mijn dank..

uw nederige dienares

Rita
woensdag 24 februari 2010 - 21:02
printemps

Printemps

Oeps

Weer te snel geweest

Sorry



mvg
donderdag 25 februari 2010 - 16:50
Jorg

Jorg

ConstantGardener, ik kan me heel goed vinden in je aangedragen feedback. Ik moet er na een jaar nog steeds aan wennen. Zat al een tijdje met de gedachte dit ook is ter sprake te brengen maar je bent me voor. Je wordt ook niet door iedereen op een correcte manier te woord gestaan zie ik, jammer...

Het tuinadvies forum is niet bepaald meer van deze tijd, zowel in lay-out als technische mogelijkheden. Ik behoor tot de generatie die opgegroeid is met internet en basseer hierop mijn mening

Een aantal feedback punten van mij kant.

Webshop integratie
Laat ik beginnen met de integratie van de webshop (lees je mee Kurt? )
- Als webshop kun je zoveel meer conversies hebben als je de producten kunt tonen bij de juiste topics (gaat automatisch met keywords). (Voorbeeld http://forum.tuinadvies.be/forum_topic.php?hid=1&sid=14&page=1&tid=30992
- De google adwords kunnen zeker beter verwerkt worden zodat ze niet storend zijn voor de gebruikers maar zeker ook tot de juiste aantallen kliks leiden.
- Topic titel wordt url: beter te vinden door Google > nieuwe gebruikers > mogelijke klanten

Abonneren
- Betere mogelijkheid om je op een forum sectie te abonneren zodat je een notificatie kan ontvangen bij een nieuw bericht
- Keuze per topic of je notificatie van berichten wilt ontvangen en dit evt. ook weer per topic uit te schakelen

Zoekfunctie
- Zoekfunctie is erg slecht, sorteer automatisch op datum en laat iets meer zien dan alleen de titel, terug gaan naar de zoekpagina resulteert in een error waardoor je weer opnieuw het zoekwoord moet invullen. Etc.
- doorzoeken van een topic kan erg handig zijn

Berichten/topics
- Quick reply zodat je alle berichten nog kunt bekijken als je een bericht aan het typen bent
- Quote optie zodat je snel de goede gebruiker kunt citeren, zoals het nu is werkt het gewoon niet.
- max aantal berichten per pagina, nu is het met het aantal berichten (en daartussen google ads) erg onoverzichtelijk. Is niet gebruiksvriendelijk om zoveel berichten op een pagina te zetten
- Opmaak van berichten: geef iets meer mogelijkheden zoals het maken van een lijst etc. en zorg dat de url en img functie beter werken.
- spelling controle
- bijlage toevoegen zoals een word document

Gebruiker
- zien wie er online is
- berichten geschiedenis: berichten van iemand terug kijken, erg handig als iemand kundig is en je meer van zijn berichten wilt lezen.
- geen verplichting tot invullen postcode/locatie etc.
- chat functie op de forum hompage onderin kan erg leuk zijn
- pb's gewoon in je profiel zodat je de verzonden pb's ook kunt bekijken en kunt doorsturen naar anderen. Zoals het nu werkt via de mail werkt op zich ook maar mist toch bepaalde functies.
- print (of pdf) optie, soms erg handig als er veel bruikbare informatie staat, je kunt dan gelijk ook automatisch een zwart-wit banner en url plaatsen naar je webshop.
- vaste grote voor avatar (nu maken de verschillende formaten dit erg rommelig)

Deze aanpassingen hoeven niet eens zoveel geld en tijd te kosten. Gratis software zoals phbb heeft de meeste functies al standaard en is ook nog relatief simpel aan te passen.

Sluit ik af met te zeggen dat dit toch een forum is waar een behoorlijk aantal deskundige gebruikers zitten die je graag willen helpen. Gezellig kan het zeker ook zijn. Dus even doorbijten en hopen dat het forum in de toekomst wat meer van deze tijd wordt.
donderdag 25 februari 2010 - 17:03
Jorg

Jorg

Het forum van belgiumdigital.com draait op http://www.vbulletin.com/forum/ en is zeker goede software om een mooi forum op te zetten. Kost 198 $ maar dan heb je wel gelijk hele goede en veilige software, maar er zijn ook volwaardige gratis alternatieven (smf en phbb bijv.).

En begrijp mij goed, als gebruiker zou het leuk zijn al er iets met bovenstaande feedback gedaan zou worden maar ook niet meer dan dat . Het huidige forum werkt ook maar kan dus verbeterd worden.

Een webwinkel met een druk bezocht (internationaal) forum is bij wijze van spreken een klein goudmijntje als je het goed aanpakt. Het kan echt zorgen voor meer conversies in de tuinadvies webshop.
donderdag 25 februari 2010 - 20:42
ConstantGardener

ConstantGardener

Bedankt voor je aanvullingen Jorg, ik sluit er me helemaal bij aan (met die toevoegingen van documenten heb ik echter geen ervaring).

Ik vind dat je hele waardevolle tips geeft, het is aan de adminstrators nu om het al dan niet naast zich neer te leggen.
dinsdag 2 maart 2010 - 12:25
Esem

Esem

Schrijf jullie ongeneugden naar de webmaster,waarom moet dit via het forum zelf.
Misschien om tweedracht te zaaien tussen de leden.

Ik vind het in ieder geval niet gepast om het via het forum zelf te doen.
Dit is ook het eerste en het laaste wat ik hier over kwijt wil.

donderdag 4 maart 2010 - 21:18
Matabish

Matabish

Nee hoor Ernestine!!!!
Er is een verschil van mening, maar zolang die binnen de beleefdheids-perken blijft mag dat!
Door naar een verschillende mening te luisteren kan je héél veel bijleren en die 'andere' mening respecteren vormt je karakter!
- Het is niet omdat ik wat anders denk, dat wat ík denk juist is!! -

Groetjes,
Matabish.
donderdag 4 maart 2010 - 21:44
Esem

Esem

Dus Willy,
dan mag ik dit toch ook schrijven of niet?
Of mag ik dan geen vrije meninguiting hebben?
Ik vind het nogmaals niet gepast om het hier te melden,trouwens het zijn niet de leden, maar de webmaster die het tuinadvies beheerd.
Wij maken er alleen maar gretig gebruik van.

En wat maak het uit hoe de vormgeving is,het hier om elkaar te dienen van de gepaste antwoorden waar iedereen wat van kan opsteken.

Al is alles zonder toeters en bellen.
Het familiale contact is dat telt.
Eddy,
donderdag 4 maart 2010 - 22:00
Esem

Esem

Daar geef ik je volledig gelijk in ernestine .
Er wordt te dikwijls te veel afgeweken van het onderwerp zelf ,zodat alles een beetje onbegrijpbaar blijkt te zijn.
Als je gelijk hebt heb je gelijk en dan ben ik de eerste om je toe te treden.

Gr eddy,
donderdag 4 maart 2010 - 22:09
Thanja

Thanja

Het is een stukje gebruikerscultuur van dit forum dat off-topic wordt geaccepteerd, zowel door leden als door moderators.

Gedragscodes opstellen... ik ga eens kijken bij de C&S-rubriek hoe dat gedaan is. Een bijkomend effect van gedragscodes is dat er dan ook actief gemodereerd moet worden. En voor mij zijn de moderators nu redelijk onzichtbaar, maar misschien zit ik in de verkeerde rubrieken te schrijven

Maar dit staat dan weer los van de lay-out van dit forum, dus een dikke off-topic. Excuses alvast hiervoor.



vrijdag 5 maart 2010 - 15:56
Thanja

Thanja

Ik vind de gedragscodes die opgesteld zijn bij C&S eigenlijk de normale fatsoensnormen. Blijkbaar was het in die rubriek nodig om die nog weer even onder de aandacht te brengen. Ik zie er niks geks in.

Ik vind het off-topic gaan bij de Tuinbabbel minder erg dan bij de andere rubrieken. Wat niet wegneemt dat een grapje moet kunnen!
Als ik kijk naar de berichten bijvoorbeeld bij de Groente, dan vind ik het soms ook storend dat een topic dat gestart is over sla overgaat in het snoeien van druiven. Open dan een nieuw topic, denk ik dan. (ik weet niet of dit echt gebeurd is, maar ik noem een voorbeeld )
En of een moderator daar beslist op moet ingrijpen dat denk ik niet. De leden zelf kunnen ook best onderling zeggen: Hé, dat is een vraag waar je het beste zelf een topic over kunt openen.

Ook voor het terugzoeken van informatie is het handig om zoveel mogelijk on-topic te blijven, zeker bij de vraag-antwoord-rubrieken.

Een moderatiebeleid staat los van de vriendschappelijkheid van het forum. Ik zit ook op een forum dat dagelijks waarschuwingen en bannen uitdeelt, maar ook daar ontstaan vriendschappen, ook daar kan een grap en ook daar kun je soms even off-topic reageren. Niks mis mee, als je maar wel weer teruggaat naar het oorspronkelijke onderwerp of je opent een nieuw topic. Dat begint dan vaak met: Vanuit een ander topic vroeg ik me af ... Niks mis mee volgens mij.

Op persoonlijke aanvallen staat wat mij betreft een waarschuwing of een (tijdelijke) ban. En daar mag van mij wel scherp op gemodereerd worden.
Over een onderwerp kun je discussiëren, maar op de man spelen vind ik echt niet kunnen. Dat doe je in het dagelijks leven ook niet ongestraft en dus ook niet op internet. Ik ben vorig jaar meerdere keren uitgescholden via het forum en dat vind ik echt niet kunnen. De opmerkingen staan er zelfs nog!

Gelukkig kan de pc uit en is het 'maar' internet

zaterdag 6 maart 2010 - 11:41
Rita1960

Rita1960

Willy,

even off topic: Jij gebruikt soms afkortingen die ik niet kan plaatsen

wat betekent IMHO? ik kom niet verder dan.. "in mijn HO" of moet ik lezen:
In mijn heilige overtuiging?

LOL en LOVL zijn over het algemeen wel bekend .. maar sommige. nee... en aangezien ik geen "street talk" gebruik.. graag een verklaring..

en ja... ik ben het met je eens dat het mordicus vasthouden aan je eigen mening niet altijd goed is....
Gelukig zijn er nog vele mensen die wel willen leren...

lieve groetjes,

Rita
zaterdag 6 maart 2010 - 20:33
Thanja

Thanja

IMHO = In My Humble Opinion (naar mijn bescheiden mening)

Deze fkorting wordt niet alleen in chattaal gebruikt, maar ook heel veel op diverse fora.

zaterdag 6 maart 2010 - 21:36
lentemode

Lentemode

Wat voor verbetering vatbaar is... het vakje ZOEKEN hier rechts boven ...
Zeker is dat hier een schat aan proefondervindelijke info te vinden is maar als "zoeker" mag je 't niet te snel opgeven: steeds opnieuw de desbetreffende zoekterm invullen om de zoekfunctie aan 't werk te zetten is wel erg tijdrovend...

Mia,
erg tevreden over het tuinforum,
maar ja, 't kan inderdaad NOG beter...
zaterdag 6 maart 2010 - 23:54
Detuinenindemen

Detuinenindemen

@ Parodias: Leuk die lijsten met acroniemen. Maar daardoor twijfel ik nu wel of je Laugh out loud bedoelt of lots of love.
zondag 7 maart 2010 - 16:59
Rita1960

Rita1960

Martje

@ Willy

groetjes,

Rita
zondag 7 maart 2010 - 17:10
Jorg

Jorg

@lentemode: bedankt voor je ontopic bericht, alle geplaatse informatie zou goed doorzoekbaar moeten zijn.
zondag 7 maart 2010 - 18:53
Eniavaswen

Eniavaswen

Om het 'tuinsgewijs' uit te drukken: iemand heeft hier een knuppel in het hoenderhok gegooid.
Eigenlijk is het prachtig dat wij allemaal zo toegewijd en verslingerd aan dit forum zijn, dat we direct op onze achterpoten staan als iemand zo'n opmerking maakt.
Verbeteringen zijn altijd mogelijk, er moet alleen de tijd, de middelen en de know-how zijn om het ook werkelijk te maken. En ik ben er ook zeker van dat de beheerders van deze site dit ook naar bestvermogen doen.
Ik ben alleszins heel tevreden van dit forum en voor mij is het allerbelangrijkste: 'dat het er is'. Want ik heb hier al een schat aan informatie verzameld en hoop dat ik hier in de toekomst nog veel meer interessante tips vind.

Groetjes, Karen
dinsdag 16 maart 2010 - 11:37
Jorg

Jorg

Blijft toch jammer dat alles als zeuren en kritiek wordt gezien...
woensdag 17 maart 2010 - 18:37

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon