menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

En ja hoortis weer eens zover

Ga naar meest recente reactie

cetinel

Cetinel

ze heeft het hem dus weer gelapt en het zijn er weer een heleboel,minstens 8 heb ik er in de rapte geteld.
tis bij de konijnen af!!tjongejonge zeg,deze keer is volgens mij onze franse hangoor de papa,die is wel gecastreerd,maar een maandje geleden was die nog maar 1 week gecastreerd....en die kunnen tot 2 weken nadien nog dekken (blijkbaar)....potverdepotver!
vrijdag 4 maart 2011 - 14:45
Adrienne

Adrienne

Ja watte zorg er maar weer voor moeder hi,hi
Nu weet je meteen waarom ik koeikes hou en geen konijnen
vrijdag 4 maart 2011 - 14:56
lydia2

Lydia2

oei,

Gelukkig moeten die geen luiertjes en papflessen hebben.



groetjes

Lydia



.
vrijdag 4 maart 2011 - 15:42
rialle

Rialle

Oh jee Fatma, dat zijn er in totaal dan 18. Dat is idd bij de konijnen af!
Ik zou ze niet op een advertentiesite zetten want dan worden ze gehaald door slangenbezitters als voer voor de slangen. Zo gaat dat ook vaak met jonge katjes.....

Groetjes Rialle
vrijdag 4 maart 2011 - 17:50
Debby

Debby

Gefeliciteerd!
Nou nou nou, en hoe heten dezen? hihi.

ik heb maar 4 jongen gekregen van mijn konijntje. En die zijn nou iets van drie weken ofzo. Misschien is mijn nijntje veel verstandiger? haha.

en Adrienne, stel je voor dat jouw koeikes ook elke drie maanden 15 kalfjes gaven... lol hoeveel koeikes heb je? dus hoeveel kalfjes heb je dan op een jaar? hahaha. Ga je ook druk mee zijn.

Het blijft gezellig bij de konijntjes.
(ps, mijn man is ook konijn van sterrenbeeld, en ik een varken. zou het daarom zijn dat we 4 kinders hebben?)
vrijdag 4 maart 2011 - 18:48
molleke32

Molleke32

En wanneer komen de suikerbonen??
Je weet wat de doen de komende tijd amai
vrijdag 4 maart 2011 - 19:11
an

An

gefeliciteerd Centinel,
nu op passen he, dat er nit nog een nestje komt ,en ook opassen dat die jonkies niet een nestje gaan bouwen,de ene is sneller met zijn hormonen als de andere konijn,
heel veel succes met je nieuwe aanwinsten,
groetjes an
vrijdag 4 maart 2011 - 20:24
Mandy

Mandy


O jee, 18 kleintjes........ wat een drukte maar het zal wel een heel mooi gezicht zijn, zoveel van die kleintjes bij elkaar.......
vrijdag 4 maart 2011 - 22:29
cetinel
vrijdag 4 maart 2011 - 23:06
Debby

Debby

haha TuinFairy, dan zaten ze zeker bij een manneke in het hok, ook al zijn het beiden vrouwtjes he?

twee 'volle' konijntjes.....
zaterdag 5 maart 2011 - 10:10
cetinel

Cetinel

het zijn er weer tien
drie vlekjes en zeven donkere...

Allemaal Beestjes

zaterdag 5 maart 2011 - 12:33
an

An

wat een schatjes Centinel,
ben benieuwd hoe zij er uit gaan zien straks,
zaterdag 5 maart 2011 - 12:41
marero

Marero

oooh zo lief die kleine dotskes
zaterdag 5 maart 2011 - 13:38
rialle

Rialle

Ja het ziet er schatiig uit, en ze worden alleen maar schattiger, dat hebben we met die andere 10 gezien.


Groetjes Rialle
zaterdag 5 maart 2011 - 18:25
marero

Marero

ja hé zo schattig en lief en pluizig , je zou er zo je neus willen insteken in al dat pluis...om daarna eens goed te kunnen niezen
zaterdag 5 maart 2011 - 21:45
Mandy

Mandy

Tjee, niet te geloven...... 2 X 10.........het wordt een echte dierentuin.......




maar als ze net zo mooi worden als die eerste 10..........
zaterdag 5 maart 2011 - 22:02
Debby

Debby

ze zijn echttttt lieffff zo pril en vers, en nog zo onschuldig...

Straks kun je er geen afstand meer van doen. Me zo veel verzorging ben je echt een kloek geworden he? Ik zal je helpen met de nieuwe familie
Floortje
Pluisje
Flappie
Henkie
Fleur
Snuffeltje
Witje
Huppeltje
Stampertje
Nero
zaterdag 5 maart 2011 - 22:22
cetinel

Cetinel

wat dacht je van:

Roekie
Orlando
Theoke
Bubbles
Essie
Elmo
Smelly
Tootsie
Effie
nero

R oekie
O rlando
T heoke
B ubbles
E ssie
E lmo
S melly
T ootsie
E ffie
N ero
maandag 7 maart 2011 - 08:20
molleke32

Molleke32

ocharme rotbeesten, dat verdienen ze nu toch ook niet
maandag 7 maart 2011 - 08:48
Pistachio

Pistachio

Al die konijnen, misschien een boodschap van hierboven, jij moet fulltime konijnenknuffelaar worden! Konijnenfluisteraar! Schitterend!
maandag 7 maart 2011 - 13:52
Gehenna

Gehenna

Er wil hier wel 1 een zwart konijntje. Maar ik niet. Ah neen, mijn konijnen hingen aan de wasdraad toen ik uit school kwam
maandag 7 maart 2011 - 13:58
cetinel

Cetinel

gewassen (leuke thuiskomst zeg!)
maandag 7 maart 2011 - 15:34
molleke32

Molleke32

brr gehenna dat was vroeger bij mijn bompa ook zo, de ene dag waren het nog schattige pluizenbollekes en de andere dag hingen ze daar gestreept aan de draad
maandag 7 maart 2011 - 15:36
Debby

Debby



pas maar op cetinel, voordat je het weet ben je weer betrokken. je geeft die arme zielen nu al naampjes, dus je houd nog inniger van deze schatjes dan van de vorigen?

ja ja, je houd echt wel veel van ze, ze zijn nu al bijna familie hahaha lol
maandag 7 maart 2011 - 15:47
cetinel

Cetinel

familie,bwah een bende wilde bastaards ja...ben niet zo een konijnenmens...(effe gaan biechten)
maandag 7 maart 2011 - 15:54
Debby

Debby

hahahahaha
maandag 7 maart 2011 - 16:04
an

An

Cetinel tuin advies heeft een mooi boek konijnen houden,is misschien wat voor je
want het wordt nu toch wel een drukke boel bij je ,straks heb je geen tijd meer om te tuinieren,
en dat zou erg jammer zijn vooral nu het zo druk wordt met zaaien en tuinieren,

Allemaal Beestjes

maandag 7 maart 2011 - 16:15
Pistachio

Pistachio

Cetinel kan binnenkort zelf een konijnenboek schrijven, als we er allemaal één kopen wordt het een bestseller. Hilarisch
maandag 7 maart 2011 - 16:25
Debby

Debby

Hoezo niet meer tuinieren? hihi. Tuinieren om je konijnen te plezieren

grasjes, worteltjes, andijvie, ... dat lusten ze best wel hoor.
maandag 7 maart 2011 - 16:31
marero

Marero

ik zie het al helemaal voor mij,lol, cetinelleke met haar konijntjes aan het werk in de tuin, zij planten en de konijnen opeten dat noemen ze dan een samenwerkende vennootschap[afbeelding verwijderd niet-https]
donderdag 10 maart 2011 - 13:48
Polplastron

Polplastron

Volgende namen zijn ook van toepassing:

blz 46
blz 47
blz 49
bz 62
etc.

Bladzijden van het kookboek hé! Hoe maak ik konijn klaar?
Grapje hé vrienden!
donderdag 10 maart 2011 - 15:01
Polplastron

Polplastron

Ik heb ook nooit gezegd dat je ze NU al moest klaarmaken hé! Ik vind alleen dat je al eens kan neuzen tussen recepten en vervolgens de beestjes een bijpassende naam geven ...

donderdag 10 maart 2011 - 16:49
cetinel

Cetinel

aangezien ik turkse ben en bovendien moslima,nee dank je geen interesse(heb je geen recept van konijn op zijn turks met cola of zo o ja,ik lust geen cola even vergeten )
donderdag 10 maart 2011 - 18:10
Debby

Debby

Je kunt die kleintjes ook gewoon frituren. Je ziet het verschil met bitterballen dan toch niet he? En dan frietjes en looksaus erbij.

Ben je er ook vlot vanaf.

(zeg ik ook altijd over kuikentjes, dat bitterballen gefrituurde eendagskuikens zijn. je moet de mensen zien kijken dan, en ze weten dan niet eens of ze je moeten geloven of niet. whahahahahahahaha)
donderdag 10 maart 2011 - 19:31
Mandy

Mandy

Als je zoiets met een serieus gezicht zegt gelooft bijna iedereen je......
donderdag 10 maart 2011 - 19:46
Debby

Debby

haha, ja echt wel. bloedserieus ben ik dan. het zeker als je dan nog zegt dat het snaveltje en de pootjes er toch afvallen in de frituur, dat je daar niks van terugvindt... Net echt...

Maar niemand die dan mee-eet als ik (naast het kuikenhok staand) voorstel om frieten met bitterballetjes te eten. Zelfs niet als ze mogen kiezen of ze er mayonaise of mosterd bij willen. haha. maar een smoes om niet te hoeven mee-eten. En je ziet ze twijfelen of ze het nou moeten geloven of niet. Tenslotte zitten er 'vreemde sliertjes' in bitterballen. maar wat is dat nou? zich bedenkend wat er in zo een kuikentje zit....
donderdag 10 maart 2011 - 20:18
marero

Marero

hahaha gelie viezerikken ge ga die pluizige donsjes toch nie opeten zekers!!!!
donderdag 10 maart 2011 - 21:42
Debby

Debby

hahaha gelie viezerikken ge ga die pluizige donsjes toch nie opeten zekers!!!!

nee nee natuurlijk niet. maar mensen foppen met zo een verhaaltje is wel leuk... Tenminste ze twijfelend laten nadenken over wat een bitterbal nou is..... hahahaha
donderdag 10 maart 2011 - 22:06
molleke32

Molleke32

Ik heb bij een slager gewerkt, ge wilt nie weten wat er in curryworsten of frikandellen zoals sommige zeggen zit..en nog andere dingen waarvan je de oorsprong niet wil weten
vrijdag 11 maart 2011 - 10:05
an

An

mijn broer was kok, ik heb is een keer zijn leer boeken toenvan vroeger in gekeken ben maar gestopt met kijken anders lus je niks meer.(waren boeken hoe bij snijworst of zo gemaakt wordt en hoe.)
vrijdag 11 maart 2011 - 10:46
marero

Marero

ik ben geschokt,lol
vrijdag 11 maart 2011 - 21:48
an

An

gatver,ben ik blij dat ik geen konijn lus.
zaterdag 12 maart 2011 - 11:55

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon