menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Wie genteresseerd is in de zaadcaroussel moet hier en nu reageren

Ga naar meest recente reactie

succulentimon

Succulentimon

zie de vastgepinde topic van Emilio helemaal bovenaan voor een up-to-date lijst...





simon
zondag 21 maart 2010 - 22:08
LordOfCantecroy

LordOfCantecroy

Ik merk dat bisschop afgelopen nacht in de vastgepinde topic al gereageerd heeft, maar hier nog niet, dus waag ik toch maar even mijn kans.

Ik ben zopas begonnen met een eerste keer zelf te zaaien, ik heb Ferocactus wislizenii var. herrerae gezaaid (uit een zaaddoos die ik vorig jaar in een tuincentrum op een Ferocactus wislizenii var. herrerae gevonden had). Van deze soort kan ik ook zaden aan de carrousel toevoegen

Ben ik nu de eerste of toch bisschop?

maandag 22 maart 2010 - 14:41
LordOfCantecroy

LordOfCantecroy

Ik begrijp uiteraard de verwarring (verwijzing) die bisschop per abuis heeft doen posten in de vastgepinde topic in plaats van in deze topic. Als je enkel naar de tijdsindicatie kijkt is het natuurlijk overduidelijk dat Bisschop meer dan 14 uur voor mij gepost heeft, dus is zij voor mij met recht en rede de eerste!

Ik probeer een volgende keer wel opnieuw, beleef er plezier aan!

maandag 22 maart 2010 - 17:01
succulentimon

Succulentimon

Hei Lord,

ik had die reactie van bisschop nog niet gezien tot u er mij hier attent op maakte.

In elk geval, het was duidelijk voor wie lezen wil, de bedoeling is niet de vastgepinde topic te gebruiken voor de oproep incl. reactie.
Wel een aparte oproep, hetgeen ik duidelijk maakte in de titel van deze post!

Dus proficiat,
stuur efkes uw coördinaten door naar [email protected]
en ik stuur het ganse zaadboeltje eerstdaags naar u op!



simon
maandag 22 maart 2010 - 19:50
bisschop

Bisschop

ok ik hou het wel in het oog
maandag 22 maart 2010 - 20:04
LordOfCantecroy

LordOfCantecroy

Ik leg mij graag neer bij de beslissing van Simon, ik heb hem ondertussen ook een PM gestuurd met mijn adresgegevens.

Eens ik de omslag ontvangen heb en na een selectie gemaakt te hebben zal ik op de vastgepinde topic de zaadlijst aanvullen met het zaad dat ik zal toevoegen. Vervolgens zal ik de carrousel terug lanceren via een aparte mail, net zoals nu het geval was.

maandag 22 maart 2010 - 22:24

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon