menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Topic voor onze partners .

Ga naar meest recente reactie

cactelders

Cactelders

In navolging van BCSS zou ik eens de lijst willen zien van ons wensen voor onder de kerstboom .



Voor mij mag er alvast een serieuze Sarcocaulon peniculinum onderliggen daar zal ik niet boos om zijn !

EN JULLIE ?


woensdag 19 november 2008 - 19:22
dagVE

DagVE

voor mij een reis naar Japan met een tussenstop in Thailand.

woensdag 19 november 2008 - 19:25
clubbrugge

Clubbrugge

Voor mij een sponsor!!!
Dan laten we Thailand en Japan naar hier komen.
woensdag 19 november 2008 - 19:59
Pieter

Pieter

Voor mij ligt er al een pakje onder de kerstboom: een dagje Peperomia en cactussen in habitat bezoeken met Guillermo Pino én een clubvergadering bijwonen van de Peruviaanse cactusclub Ik moet mijn pakje dus wel nog openmaken ... ik heb het zelfs nog niet gekregen mijn pakje, maar het is er wel
woensdag 19 november 2008 - 20:25
Harry54

Harry54

1000 vierkante plastic potten in allerlei maten.
of bv. 20 vierkante meter kasruimte erbij
of het Adromischusboek van Derek Tribble
of een Euphorbia abdelkuri
of ...of...of...
gewoon weer een jaartje lekker pielen met de plantjes is ook goed.
Harry
woensdag 19 november 2008 - 20:35
Angus

Angus

ofwel ne sponsor voor verwarming in de serre,
ofwel meer plaats binnenshuis om ze 's winters te plaatsen.

Meer vraag ik niet
woensdag 19 november 2008 - 21:36
Wardje

Wardje

als 2009 niet zo erg wordt als sommigen 'voorspellen' ben ik al tevreden, al dat geld dient toch voor n...
als we in 2009 weer samen veel plezier kunnen beleven aan ons planten dan ist al goed
er zal wel ergens een beetje geld beschikbaar zijn om nog een heel klein beetje planten bij te kopen, want plaats is er al niet veel meer voorhanden en eeen grotere serre, ja das weer meer werk, ik wil ook nog genieten van mijn planten
dus voor mij geen kerstboom hihihihihihihihihihihihihihi

Marc
donderdag 20 november 2008 - 20:57
Botanist

Botanist

Ik heb een fotoalbum van gezochte planten in Picasa geplaatst, ge weet maar nooit. En voor de geinteresseerden, ik heb deze week op Skype kennis gemaakt met een dame uit Costa Rica waar blijkbaar alles zonder problemen groeit, en eentje uit Hawaii waar ik ook wel eens terug naartoe wil gaan. Het leven blijft een uitdaging !
zondag 23 november 2008 - 00:52
linkin711

Linkin711

bij mij een redelijk groot pakje ...weet wel niet wat het is ...

laten we hoàpen mijn langverwachte serre

en dan een hele kamer voor mij en mijn cactussen alleen



grts
vrijdag 12 december 2008 - 09:03
stekeltje

Stekeltje

Een deugdelijk verwarmingssysteem voor mijn kasje zodat ik niet failliet ga aan stookkosten ...

..en een deugdelijke isolatie zodat ik midden in de nacht niet moet gaan kijken of de verwarming nog voldoende warmte levert ... haha ... 2x utopie dus ..

Ik was deze voormiddag efkes in de serre, de blazers alle twee aan de gang.Toen ik dat aan Warken vertelde was zijn antwoord; elke hobby kost geld!!! En daarmee was de kous hier af.
vrijdag 12 december 2008 - 11:42
cactelders

Tekst aangepast

Cactelders

Zeg tegen Warke dat hij zich verstopt als hij mij ziet afkomen want ik ga er eens een "klapke " (ermee praten ) mee doen !
vrijdag 12 december 2008 - 12:07
stekeltje

Stekeltje

Zeg tegen Warke dat hij zich verstopt als hij mij ziet afkomen want ik ga er eens een "klapke " (ermee praten ) mee doen !

Ik ga schoon stillekes zwijgen, en niet op voorhand in da potje roeren.
PS: wat ik graag onder de kerstboom zou vinden:nen Ariocarpus godzilla.
vrijdag 12 december 2008 - 12:29
cactelders

Cactelders

NEN GODZILLA Warke , heb je het gehoord ?
vrijdag 12 december 2008 - 12:43
stekeltje

Stekeltje

NEN GODZILLA Warke , heb je het gehoord ?

Warken komt nooit op de PC
vrijdag 12 december 2008 - 13:39
jumperke

Jumperke

CITAAT:
">#666666;'>
NEN GODZILLA Warke , heb je het gehoord ?

Warken komt nooit op de PC

Ik wil hem vanavond op de vergadering wel eens een hint geven hoor!

jerko
vrijdag 12 december 2008 - 15:22
cactelders

Cactelders

CITAAT:
">#666666;'>
CITAAT:
">#666666;'>
NEN GODZILLA Warke , heb je het gehoord ?

Warken komt nooit op de PC

Ik wil hem vanavond op de vergadering wel eens een hint geven hoor!

jerko


That's the spirit !!!
vrijdag 12 december 2008 - 15:46
Ferdinand

Ferdinand

Ik zou zeer tevreden zijn als onderstaande plant onder de kerstboom zou liggen.
Fernand
[afbeelding verwijderd niet-https]
zaterdag 13 december 2008 - 18:23
cactelders

Tekst aangepast

Cactelders

Vannamiddag zat ik met Robert Huyge op de vergadering van de vrienden van de botanische tuin en blijkbaar heeft die voor 10 jaar eindjaarskadeaus gekregen ,; met name de enorm prachtige Ptreocactus tuberosus van Robert Fontaine zaliger . Een plant waar ik geen gelijke van ken en die vereeuwigd is in de referentiesite van Christiane Guidot :

Op " liste des plantes" gewoon naar de plant zoeken en U vindt de foto ( door mij genomen ) ter vergelijk met andere grote exemplaren ( die nog niet half zo groot zijn ) http://site.voila.fr/magicchris4
zaterdag 13 december 2008 - 19:49
Paronoto

Tekst aangepast

Paronoto

Als we maar gezond mogen blijven....
zaterdag 13 december 2008 - 22:47
Paronoto

Tekst aangepast

Paronoto

En ons pensioen maar op tijd komt.... mijn madam eindelijk geneest en mee kan gaan zwemmen, wandelen, boodschappen doen en...en.....
zaterdag 13 december 2008 - 22:48
stekeltje

Stekeltje

Vannamiddag zat ik met Robert Huyge op de vergadering van de vrienden van de botanische tuin en blijkbaar heeft die voor 10 jaar eindjaarskadeaus gekregen ,; met name de enorm prachtige Ptreocactus tuberosus van Robert Fontaine zaliger . Een plant waar ik geen gelijke van ken en die vereeuwigd is in de referentiesite van Christiane Guidot :

Op " liste des plantes" gewoon naar de plant zoeken en U vindt de foto ( door mij genomen ) ter vergelijk met andere grote exemplaren ( die nog niet half zo groot zijn ) http://site.voila.fr/magicchris4

Manneken, dIe gelukzak, da is een pracht exemplaar, nog nooit gezien.
Just voor onze neus neus gewonnen, maar tis hem gegund hoor. Ze is goed terecht gekomen.
zaterdag 13 december 2008 - 23:19
cactelders

Cactelders

Voor die plant geef ik gelijk welke plant uit mijn verzameling ! Eigenlijk is het voor mij de mooiste plant die ik ooit zag ! Smaken verschillen natuurlijk maar ik heb het nogal voor bieten en rapen !!!
zaterdag 13 december 2008 - 23:44
Alain1

Alain1

@ Cactelders:
Het was idd een prachtstuk, ik was ook aan het azen op die plant.
Maar het lotje besliste er anders over ... tot mijn grote spijt.

En ... ik heb eens een klapke gedaan met Warken omtrent Stekeltje haar Ario Godzilla! Hij moest er niet van weten ... ze heeft een nieuwe PC gekregen zegt hij voor haar Kerst ... en hij wil nieuwe vogelkooien!!!!!! Wat dat hij daarmee zal doen zullen we eens moeten vragen aan Sonja.
zondag 14 december 2008 - 00:04
cactelders

Cactelders

Raarrrrrrrrrrrre mensen die vogelaars , als ze dan al eens nen slimmen vogel hebben die zelfs in het Frans kan fluiten moeten ze hem niet hebben !
zondag 14 december 2008 - 00:11
Alain1

Alain1

@ Dirk:
idd, Warken zijn vogels zijn echte Flandrièns.
zondag 14 december 2008 - 00:19

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon