menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Nog een kerstkrans

Geke

Tekst aangepast

Geke

Deze week eindelijk ook een krans gemaakt voor bij ons aan de deur
Hebben jullie soms ook dat je een bepaald idee hebt, maar dat het uiteindelijk toch nog helemaal anders uitdraait?
Ik wilde eigenlijk een maken met "vers" materiaal, dus naar een aantal winkels gaan kijken, maar vond niet echt wat ik zocht, of het was niet meer fris... dus met lege handen terug naar huis.
Ben dan maar es aan het kijken gegaan wat ik nog allemaal liggen had hier in huis, en daar dan mee aan de slag gegaan,...
en dit is het resultaat geworden:
ziet er in het echt wat natuurlijker uit, maar komt door de flits van het fototoestel
http://home-and-garden.webshots.com/photo/2662647720089916914flqJet
donderdag 21 december 2006 - 13:49
Geke

Geke

die tilandsia is er speels in; maar ik verschiet dat je er zo weinig kleur in stak in vergelijking met wat je anders doet?

ik heb via je profiel eens naar je andere dingen gekeken. Ben jij professionel?? zag ik daar geen prijzen?? Of verwissel ik dat nu met iemand anders

goh normaal gebruik ik idd graag kleur, maar soms es sober van kleur doe ik ook graag. ook wat afhankelijk van het materiaal dat ik voorhanden heb.
vb de guirlande die op mijn site staat, vind ik persoonlijk een van de mooiste dingen die ik gemaakt heb, en dat is ook een heel eenvoudige en sober van kleur. proberen de materialen voor zich te laten spreken eigenlijk.

ik ben idd professioneel ermee bezig nu, althans, ik probeer nu idd van mijn hobby mijn beroep te maken. nog heel voorzichtig hoor, ik heb geen winkel, maar maak dingen op bestelling.
toen ik werkloos was, heb ik me suf gesolliciteerd bij bloemenwinkels enzo, maar er was altijd wel iets waardoor ik niet in aanmerking kwam, dus heb ik de stap maar gezet om het "zelf" te proberen.
het idee was eerst om enkel als tuinarchitect aan de slag te gaan, maar zou wat zonde zijn want had intussen ook mijn getuigschrift gehaald van die bloemschikcursus, dus dat er ook maar bij genomen. en dus proberen we maar hé. we zullen wel zien hoe het blijft lopen.
vrijdag 22 december 2006 - 13:55

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon